Βλέπετε αλλαγή στην αστυνόμευση και επιβολή των νόμων και του ΚΟΚ; Και τελικά τι νομίζετε πως έχει συμβεί;
Τηρούμε τον Κ.Ο.Κ. όπως παλιά
3.661 Επισκέψεις στο άρθρο (17/8/2015)
Ρίχτε μια ματιά στους γύρω οδηγούς. Αυτοκινήτων και μοτοσικλέτας. Βλέπετε τον κόσμο να φοράει ζώνη όπως παλιότερα; Κράνος; Μήπως κάναμε βήματα πίσω; Γιατί;
Φαίνεται λοιπόν πως στην τρέχουσα φάση η κοινωνική αυτή πολιτική έχει μπερδέψει πολλούς οδηγούς. Το ότι η αστυνομία δεν κόβει πρόστιμα σε ότι βρει μπροστά της για να ενισχύσει τα δημόσια ταμεία, δεν σημαίνει ότι θα σταματήσεις να σέβεσαι τα υποτυπώδη και θα γυρίσεις στο 1980. Δε σημαίνει πως θα σταματήσεις να φοράς ζώνη ασφαλείας ή κράνος και πως θα κάνεις στο δρόμο ότι σου έρθει στο κεφάλι επειδή ξέρεις ότι δεν υπάρχει αστυνομία να σε γράψει.
Τα αλκοτέστ είναι ελάχιστα, τα μπλόκα ταχύτητας στις εθνικές και τους αυτοκινητοδρόμους έχουν τελειώσει, και αντί να χαιρόμαστε που πλέον ως πολιτισμένη χώρα δεν χρειαζόμαστε τον μπαμπούλα για να συμμορφωνόμαστε με τον ΚΟΚ και να λειτουργούμε όπως πρέπει, τα παρατήσαμε όλα και τα κάναμε χάλια.
Ρίξτε μία ματιά γύρω σας. Εντάξει το καλοκαίρι τα πάντα χαλαρώνουν. Είναι όμως λογική αυτή για να κυκλοφορείς τρικάβαλο σε παπάκι με μωρά και παιδιά χωρίς κανένας να φοράει κράνος; Είναι όμως λογική αυτή να κυκλοφορείς χωρίς ζώνη ασφαλείας και για να μην χτυπάει το ηχητικό σήμα να την περνάς από πίσω από το κάθισμα για να την κουμπώσεις στην πόρπη;
Είναι λογική να πίνεις πέντε κι έξι ποτά και μετά να βγαίνεις να οδηγείς στους δρόμους, ως όπλο μαζικής καταστροφής, επειδή ξέρεις ότι δεν θα σε γράψει κανείς; Δηλαδή δεν άλλαξε τίποτα, δεν γίναμε καθόλου πιο υπεύθυνοι απέναντι στους άλλους και τον νόμο; Αν θέλουμε μπαμπούλα στο δρόμο για να συμμορφωνόμαστε, τότε γιατί μας κάνει εντύπωση που θέλουμε μπαμπούλα για όλα τα άλλα που γίνονται στην οικονομία της χώρας;
Εσείς όμως τι λέτε; Βλέπετε να έχουν γίνει βήματα προς τα πίσω από τους Έλληνες οδηγούς; Βλέπετε αλλαγή στην αστυνόμευση και επιβολή των νόμων και του ΚΟΚ; Και τελικά τι νομίζετε πως έχει συμβεί;
Ο Έλληνας δεν καταλαβαίνει από χάιδεμα. Θέλει σκίσιμο ανελέητο μπας και συμμορφωθεί (όμως πρόστιμο βάσει εισοδήματος και όχι φιξ ποσό)
Κύριε Νίκο αν κάποιος αστυνομικός ή οδηγός ταξί θέλει να αυτοκτονήσει είναι δικαίωμά του. Δεν μπορουμε εμείς να τον σταματήσουμε. Όσο για το παράδειγμα που δίνουν, μεγάλα παιδιά είμαστε και μπορούμε να καταλάβουμε απο μόνοι μας ποιό είναι το σωστό και δεν χρειαζόμαστε πρότυπα αστυνομικούς ή οδηγούς ταξί! Ο καθένας κοιτάει πρώτα να προστατέψει τον εαυτό του απο ατομικό συμφέρον και μόνο.
Το κ.ο.κ να τον τηρούμε γιατί όποιος τον τηρεί , παρέχει ασφάλεια στους άλλους και τον εαυτό του. Είναι η ασφάλεια πάνω από όλα ο κ.ο.κ. Γι αυτό πρέπει να προσέχουμε πολύ στο δρόμο εφαρμόζοντας τον κ.ο.κ. και όχι να σκεφτόμαστε αν θα φάμε πρόστιμο ή όχι..
Στην Ελλάδα χρειαζόμαστε παιδεία μέσα στην οποία υπάγεται και η οδηγική.Πάντως συμφωνώ ότι τα πρόστιμα πρέπει να έχουν και εισοδηματικά κριτήρια.
Κύριε Νίκο με ειλικρινή εκτίμηση θα πρέπει να μάθουμε στα παιδιά μας να μην ταυτίζουν το νόμο με τους αστυνομικους ούτε το θεο με τους παπάδες. Πολοί αστυνομικοι παρεκτρέποντε ωστόσο εμείς δεν θα πρέπει να υπερβαίνουμε τους νόμους πολύ περισσότερο όταν αυτοί υπερασπίζοντε το συμφέρον μας.
Μία απο τα ίδια με τον Τάκαρο. Έπειτα απο ένα σημείο η χρήση ζώνης και κράνους γίνεται συνήθεια και το κανεις μηχανικά χωρίς να το σκεφτείς.
ο κοκ πρεπει να εφαρμοζεται, η ζωνη σωζει ζωες, το κρανος επισης. ερωτημα, οι οδηγοι ταξι δεν φορουν ζωνη οπως και οι αστυνομικοι οδηγοι περιπολικων ΓΙΑΤΙ; η συμπεριφορα τους ειναι απαραδεκτη και δειχνουν οτι περιφρονουν τον κοκ. με πιο δικαιωμα;το παραδειγμα που δινουν ειναι κακιστο και αν του πεις λεξη εισαι απ τους ατυχους που θα επωμισθει τις συνεπειες. απαντηση κανεις;
Ο κοσμος τηρει τον ΚΟΚ περισσοτερο απο παλια αλλα και παλι ειμαστε τοσο πισω απο οτι θα πρεπε που γελαει ο κοσμος μαζι μας...
Η αστυνόμευση θα πρέπει να είναι συνεχής και οι έλεγχοι πολύ πιό συχνοί. Θα πρέπει να αυξηθεί η πιθανότητα να μας γράψουν και τα πρόστιμα να είναι χαμηλά, αντί η πιθανότητα να είναι πολύ σπάνια, αλλά τα πρόστιμα πολύ υψηλά. Ο καθένας θα τηρήσει τον ΚΟΚ αν ξέρει ότι στις 2, ή 3 παραβιάσεις θα τον πιάσουν, αντί στις 100 παραβιάσεις (λέω ένα τυχαίο νούμερο, επειδή δεν ξέρω την πραγματική πιθανότητα), να τον πιάσουν μια φορά. Όσο υψηλά να είναι τα πρόστιμα, όταν ο κάθε οδηγός βλέπει ότι δεν τον πιάνουν, αρχίζει να μην δίνει σημασία. Επίσης θα προτιμούσα οι ποινές να μην είναι χρηματικές, αλλά στις σοβαρές παραβιάσεις, όπως αυτή του κόκκινου, η ποινή να είναι φυλάκιση. Μόνο η φυλάκιση μπορεί να συνετίσει κάποιους, διότι αυτός που έχει χρήματα, δεν του καίγεται καρφί αν πληρώσει και καθαρίσει.
κυριε giorgos-ioannina συμφωνω απολυτα με το σχολιο σας, αναφερθηκα μονο στην τηρηση του νομου, αν αυτοι οι κυριοι, μιλαω για τους αστυνομικους, παραβαινουν τον νομο για τον οποιο εχουν ταχθει να υπηρετουν τι παραδειγμα θα δωσουν στα παιδια μας.