
Τι διαφορές έχει το ηλεκτρικό C-HR+ από το υβριδικό C-HR;
Είναι το πιο ισχυρό SUV της Toyota και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ., όσο το GR Yaris!
Είναι 16 εκατοστά μεγαλύτερο από το C-HR και 8 εκ. μικρότερο από το RAV4.
Είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό και έρχεται σε 3 εκδόσεις.
Διαφορετικό και το εσωτερικό τους, με το C-HR+ να έχει μεγαλύτερους χώρους και οθόνη 14 ιντσών.
autotriti team
To C-HR+ είναι το πιο ισχυρό SUV της Toyota και κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. όσο το GR Yaris
Εκτός από τις δύο βασικές εκδόσεις στην γκάμα του το C-HR+ έρχεται και με άλλη μια έκδοση, η οποία είναι η κορυφαία τόσο στην γκάμα του ίδιου όσο και γενικότερα στα SUV της μάρκας, με απόδοση 343 ίππων και τετρακίνηση.
Τετρακίνηση βεβαίως έχει και το συμβατικό C-HR και αυτό αποτελεί άλλο ένα κοινό χαρακτηριστικό των δύο μοντέλων αν και είναι εντελώς διαφορετική η φιλοσοφία αυτής, αφού στο C-HR AWD-i έχουμε έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που αποδίδει 41 ίππους, ενώ στο ηλεκτρικό C-HR+ η συνδυαστική απόδοση των δύο ισχυρών ηλεκτροκινητήρων του ανέρχεται στους 343 ίππους, δίνοντας στο C-HR+ τον άτυπο τίτλο του πιο ισχυρού SUV της Toyota μαζί με το ανανεωμένο bZ4X που έχει κι αυτό την ίδια απόδοση.
Το C-HR+ σε αυτή την έκδοση αποκτά ιδιαίτερα δυναμικές επιδόσεις, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί μόλις 5,2 δλ., ακριβώς όσο χρόνο χρειάζεται και το κορυφαία μικρό GTi της κατηγορίας, το Toyota GR Yaris.
Είναι 16 εκατοστά μεγαλύτερο από το C-HR και 8 εκ. μικρότερο από το RAV4 και βασίζεται σε διαφορετική πλατφόρμα
Το νέο Toyota C-HR+ είναι το πιο σημαντικό νέο μοντέλο της Toyota αφού με αυτό μπαίνει στην καρδιά της κατηγορίας των ηλεκτρικών οικογενειακών SUV, με τον ανταγωνισμό να είναι ιδιαίτερα έντονος εκεί. Το C-HR+ αντίθετα με ό,τι θα περίμενε κανείς όμως δεν είναι ένα ηλεκτρικό C-HR, αφού παρά τη «συνωνυμία» και την προσθήκη του «+» στην ονομασία του, πρόκειται για ένα εντελώς διαφορετικό μοντέλο το οποίο κατασκευάστηκε από την αρχή ως ηλεκτρικό. Από την άλλη όμως έπρεπε και τελικά υπάρχει μια σύνδεση μεταξύ των δύο μοντέλων και τη γενικότερη φιλοσοφία τους.
Το C-HR+ βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA της Toyota, μια πλατφόρμα που είναι αποκλειστικά για χρήση σε ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ το μήκος του είναι κατά 15,8 εκατοστά μεγαλύτερο στα 4.520 χλστ., ενώ έχει και μεγαλύτερο κατά 11 εκ. μεταξόνιο από το C-HR, και είναι κατά 8 εκατοστά μικρότερο από το RAV4, κάτι που σημαίνει πως τοποθετείται στη μέση από άποψη διαστάσεων μεταξύ των δύο μοντέλων. Το πλάτος του είναι αυξημένο κατά 3,8 εκ. και είναι και ψηλότερο κατά 3,7 εκ., ενώ παρά το γεγονός πως δανείζεται αρκετά στοιχεία από την φουτουριστική σχεδίαση του C-HR και ιδιαίτερα την κουπέ λογική του πίσω μέρους, αντλεί περισσότερα από την κοινή πηγή έμπνευσης των δύο μοντέλων, το bZ Compact SUV Concept του 2022.
Είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό και έρχεται σε 3 εκδόσεις
Βασική διαφορά του Toyota C-HR+ σε σχέση με το υβριδικό C-HR είναι προφανώς το σύστημα κίνησης που χρησιμοποιεί αλλά και oι διαθέσιμες επιλογές που διαμορφώνουν οι διαφορετικής ισχύος μονάδες και οι 2 διαφορετικές μπαταρίες με τις οποίες προσφέρεται. Ενώ λοιπόν το υβριδικό C-HR στηρίζει την γκάμα του στα υβριδικά σύνολα των 1,8 λτ. και 2,0 λτ. (με 140 και 197 ίππους) και κορυφώνεται με την Plug-in Hybrid έκδοση των 223 ίππων, το ηλεκτρικό C-HR+ έρχεται σε 3 επιλογές με αρχική την έκδοση των 167 ίππων που συνδυάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 58 kWh, ενώ η επόμενη έκδοση είναι αυτή με τους 224 ίππους που έρχεται με μπαταρία 73 kWh και προσφέρει τη μέγιστη αυτονομία, με 600 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.