Αν ένα πράγμα δεν συγχωρεί κάποιος στη Citroen αυτό είναι η συμβατικότητα. Τι άλλα μαθήματα έμαθε η Citroen μετά από 20 χρόνια που ακολουθούσε τη μόδα αντί να τη δημιουργεί;
Ποιά είναι η πρώτη Citroen που έρχεται στο νου όταν σκέφτεστε τη μάρκα; Η τελευταία C4 ή η τελευταία GSA; Η πιο πρόσφατη μπερλίνα, η C5 ή η BX; Οι διαφορές είναι εμφανείς. Τα μοντέλα της μάρκας που θυμόμαστε, ή καλύτερα που θέλουμε να θυμόμαστε ανήκουν στην προηγούμενη εποχή της Citroen. Τα πιο πρόσφατα, μπορεί να ήταν καλά, φθηνά και άνετα, αλλά μέχρι εκεί.
Η Citroen χρειάστηκε νέα ηγεσία για να βγει από τον λήθαργο και να δει πως χάνεται ανάμεσα τους άλλους, πως ένα μοντέλο δεν αρκούσε για να κρατήσει την υπόληψη της μάρκας όταν η υπόλοιπη γκάμα ήταν αδιάφορη, κοινότυπη και συμβατική. Μπορεί η Citroen να είχε τις στιγμές της, με το C2, το C3 Pluriel και την C6, όμως τα μαζικά μοντέλα, όπως το C4 και το C5 προσπάθησαν να δείχνουν κάτι που δεν είναι: γερμανικά.
Αυτά τα λάθη έγιναν μάθημα. Είναι εμφανές από τη νέα γκάμα της μάρκας τα τελευταία πέντε χρόνια πως το ένα μοντέλο μετά το άλλο δίνουν έμφαση στο διαφορετικό. Σαφώς, η Citroen δεν θα εφεύρει νέες κατηγορίες, σε αυτές που συμμετέχει όμως η εκτέλεση της «συνταγής» γίνεται με διαφορετικό τρόπο. Και αυτό θα συνεχίσει.
Έτσι στο δρόμο πλέον αμέσως ξεχωρίζεις ένα C3 από οποιοδήποτε άλλο μικρό, σίγουρα το C4 Cactus παραμένει μοναδικό, μία πραγματική Citroen (και άρα θυλική), από αυτές που θα θυμόμαστε για καιρό, ενώ ακόμη και στην πιο δύσκολη μεγαλύτερη κατηγορία SUV, το C5 Aircross, παρά τις πιο συντηρητικές του αναλογίες, έχει ένα πολύ έντονο εμπρός τμήμα, και ένα καθοριστικό πίσω τελείωμα με σήμα κατατεθέν την πίσω κολώνα. Για να μην πούμε και για τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία!
Και αυτή η λογική θα συνεχίσει. Η Citroen θέλει να φτιάξει και άλλα μοντέλα, όχι μόνο SUV. Όμως και αυτά τα μοντέλα θα πρέπει να τα φτιάξει με τον τρόπο της. Αυτή η “σχολή” έχει επιστρέψει και φαίνεται πως θα μετατρέψει την Citroen στην καλύτερη εκδοχή του προηγούμενου, καλού εαυτού τους. Περιμένουμε την επιβεβαίωση σε κάθε νέο μοντέλο.
Εσείς τι λέτε; Έμαθε η Citroen από τα λάθη της; Και ποιά ήταν αυτά κατά τη γνώμη σας; Είναι η νέα της γκάμα αυτό που της αξίζει με βάση το παρελθόν της; Και τελικά τι θέλετε να δείτε να παράγεται με τον τρόπο της μάρκας;
.....Ειναι λαθος το σκεπτικο οτι η Citroen υπηρξε ανεκαθεν μια συντηρητικη μαρκα που ακολουθουσε τους αλλους. Το αντιθετο μαλιστα. Το Ντεσεβω δεν ηταν πρωτοποριακο αυτοκινητο? Και ηταν στην παραγωγη αρκετες δεκαετιες. Η ο ''βατραχος'', μια λιμουζινα που αφησε εποχη? Επισης η Citroen ηταν η πρωτη εταιρεια που παρηγαγε κουπε αυτοκινητα σε ολες τις κατηγοριες, οταν οι αλλοι εφτιαχναν κουτακια. Επισης ηταν η πρωτη εταιρεια που ειχε ρυθμιζομενη αναρτηση στα αυτοκινητα της. Δεν νομιζω λοιπον οτι ισχυει ο ισχυρισμος αυτος. Αντιθετα αν θελει να γινει παλι πρωτοποριακη πρεπει να ξαναγυρισει στον παλιο εαυτο της
Όχι. Δεν έμαθε. Ως απόδειξη, είναι στο c5 aircross, έβαλε ένα απαράδεκτο σύστημα ψυχαγωγίας, και το νέο σύστημα ανάρτησης, ενώ κραβγαζει ότι είναι νέο, μοναδικό κλπ κλπ, δεν έχει καμία σχέση με την υδρο. Η αναρτηση γενικώς, στις εγκαρσιες, κοπανάει, πράγμα περίεργο για νέο τεχνολογικό θαύμα...πως λοιπόν θα βάλεις ανταγωνισμό απέναντι σου, όταν προσπαθείς να βάλεις ντεμι προϊόντα στο αμάξι σου σαν εταιρεία; τα καθίσματα είναι αναπαυτικά, όντως, αλλά...
.....Ειναι λαθος το σκεπτικο οτι η Citroen υπηρξε ανεκαθεν μια συντηρητικη μαρκα που ακολουθουσε τους αλλους. Το αντιθετο μαλιστα. Το Ντεσεβω δεν ηταν πρωτοποριακο αυτοκινητο? Και ηταν στην παραγωγη αρκετες δεκαετιες. Η ο ''βατραχος'', μια λιμουζινα που αφησε εποχη? Επισης η Citroen ηταν η πρωτη εταιρεια που παρηγαγε κουπε αυτοκινητα σε ολες τις κατηγοριες, οταν οι αλλοι εφτιαχναν κουτακια. Επισης ηταν η πρωτη εταιρεια που ειχε ρυθμιζομενη αναρτηση στα αυτοκινητα της. Δεν νομιζω λοιπον οτι ισχυει ο ισχυρισμος αυτος. Αντιθετα αν θελει να γινει παλι πρωτοποριακη πρεπει να ξαναγυρισει στον παλιο εαυτο της
Όχι. Δεν έμαθε. Ως απόδειξη, είναι στο c5 aircross, έβαλε ένα απαράδεκτο σύστημα ψυχαγωγίας, και το νέο σύστημα ανάρτησης, ενώ κραβγαζει ότι είναι νέο, μοναδικό κλπ κλπ, δεν έχει καμία σχέση με την υδρο. Η αναρτηση γενικώς, στις εγκαρσιες, κοπανάει, πράγμα περίεργο για νέο τεχνολογικό θαύμα...πως λοιπόν θα βάλεις ανταγωνισμό απέναντι σου, όταν προσπαθείς να βάλεις ντεμι προϊόντα στο αμάξι σου σαν εταιρεία; τα καθίσματα είναι αναπαυτικά, όντως, αλλά...