ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το πρώτο μοντέλο του Lee Noble θα λέγεται Exile και θα είναι ένα όχημα πίστας απόδοσης 522 ίππων ανά τόνο. Προς το παρόν ως πρωτότυπο υποβάλλεται σε δοκιμές, ώστε να λανσαριστεί πριν το τέλος του έτου
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πρώτο μοντέλο του Lee Noble θα λέγεται Exile και θα είναι ένα όχημα πίστας απόδοσης 522 ίππων ανά τόνο. Προς το παρόν ως πρωτότυπο υποβάλλεται σε δοκιμές, ώστε να λανσαριστεί πριν το τέλος του έτους.

Τι ετοιμάζει ο Lee Noble;

3.365 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2017)

Ο Lee Noble κάνει «σόλο καριέρα» και το πρώτο από τα πολλά οχήματα που ετοιμάζει, είναι σχεδόν έτοιμο. Ονομάζεται Exile, είναι φτιαγμένο για την πίστα και έχει το μοτέρ του Ford F-150 Raptor, προσφέροντας 522 ίππους στον τόνο.

Ο Lee Noble, ο ιδρυτής της Noble Automotive, ετοιμάζει τη δική του σειρά μοντέλων υπό το όνομα Specialised Sporting Vehicles και αρχή θα κάνει με ένα όχημα πίστας απόδοσης 522 ίππων ανά τόνο. Το όνομα αυτού Exile.

Χρησιμοποιεί τον twin-turbo V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων του Ford F-150 Raptor. Αναμένεται να έχει τελική ταχύτητα 290-305 χλμ./ώρα. Η επιτάχυνση δεν έχει μετρηθεί ακόμα, αλλά ο Noble στοχεύει σε επίδοση 2,5-3,0 δλ. στο 0-100.

Χρησιμοποιεί τον twin-turbo V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων του Ford F-150 Raptor. Αναμένεται να έχει τελική ταχύτητα 290-305 χλμ./ώρα. Η επιτάχυνση δεν έχει μετρηθεί ακόμα, αλλά ο Noble στοχεύει σε επίδοση 2,5-3,0 δλ. στο 0-100.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Προς το παρόν το Exile ως πρωτότυπο υποβάλλεται σε δοκιμές εξέλιξης, ώστε να λανσαριστεί πριν το τέλος του έτους. Χρησιμοποιεί τον twin-turbo V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων του Ford F-150 Raptor. Αναμένεται να έχει τελική ταχύτητα 290-305 χλμ./ώρα. Η επιτάχυνση δεν έχει μετρηθεί ακόμα, αλλά ο Noble στοχεύει σε επίδοση 2,5-3,0 δλ. στο 0-100.
 
Το αμάξωμα του Exile αποτελείται κυρίως από ανθρακονήματα, ενώ για λόγους κόστους έχουν τοποθετηθεί και πάνελ από fiberglass. Βλέπετε στόχος είναι η τιμή να κρατηθεί κάτω από τις 90.000 λίρες (περίπου 106.500 ευρώ).
  
Η σχεδίαση του αυτοκινήτου έχει οριστικοποιηθεί, ενώ θα υπάρξει προς το παρόν ένας τύπος αμαξώματος, στον οποίο πάντως η οροφή αφαιρείται και αποθηκεύεται κάτω από το καπό.
 
Μετά το κεντρομήχανο μοντέλο πίστας, θα υπάρξει σε 2-3 χρόνια και άλλο μοντέλο που θα δανειστεί αυτή την αρχιτεκτονική, αλλά θα έχει άλλο χαρακτήρα. Ανάλογα με την αγορά θα είναι πιο φιλικό ή ακόμα πιο σκληροπυρηνικό.
 
Φυσικά ο κύκλος εργασιών του Noble θα είναι μικρότερος σε σχέση με την Noble Automotive, από την οποία έφυγε το 2009. Η ετήσια παραγωγή του Exile υπολογίζεται στα 15-20 αντίτυπα, με τον κο Noble να μην επιθυμεί να ανέβει πιο πάνω. 
 
Photo credit: Steve Hole, TKC Mag

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
ODIGOS NEXEN