Πέρασαν 10 χρόνια από το λανσάρισμα του Kia Cee`d. Τι πρέπει να περιμένουμε από τη μάρκα;
Τι τρέχει με την Kia;
38.979 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2017)
Πόσο προχώρησε η Kia, δέκα χρόνια μετά το Cee`d; Το μοντέλο την άλλαξε για πάντα, αλλά τώρα τι γίνεται;
Δέκα χρόνια πριν η Kia λάνσαρε ένα μοντέλο που θα άλλαζε την μάρκα για πάντα. Το Cee`d έβαλε την Kia για τα καλά απέναντι σε όλους τους ευρωπαίους κατασκευαστές αφήνοντας πίσω την εικόνα της ανερχόμενης value for money μάρκας που μέχρι τότε ήταν. Από δω και τώρα όμως τι περιμένουμε από την Kia;
Όταν το πρώτο Cee`d λανσαρίστηκε το 2007 γύρω του υπήρχε ένα μυστήριο. Ποτέ πριν η Kia δεν είχε δείξει ένα αυτοκίνητο τόσο ολοκληρωμένο, τόσο άρτιο, τόσο καλό όσο το Cee`d. Σχεδιασμένο και εξελιγμένο στη Γερμανία και κατασκευασμένο στη Σλοβακία, το Cee`d θα μπορούσε να είναι ένα γερμανικό μοντέλο. Με σύγχρονους κινητήρες, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, θαυμάσια οδική συμπεριφορά, χώρους και πρακτικότητα, το Cee`d μπήκε στο μάτι του ανταγωνισμού, φέρνοντας στην Κορεατική μάρκα νέους πελάτες. Πολλούς νέους πελάτες.
Γιατί με μικρούς συμβιβασμούς στην ποιότητα, αγόραζαν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, συχνά ανώτερο μηχανικά από άλλα, σε χαμηλότερη τιμή. Και όσοι πήγαν στην Kia, έμειναν στην Kia. Η μάρκα, εξάλλου, σε κάθε λανσάρισμα έμπαινε και πιο βαθιά στην mainstream κατηγορία, αφήνοντας πίσω το φθηνό παρελθόν της.
Σήμερα το Cee`d είναι στη δεύτερη γενιά του, ενώ πλέον η Kia πουλάει αυτοκίνητα με πολύ καλύτερο περιθώριο κέρδους, όπως το Sportage που δύο γενιές τώρα αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή SUV στην Ευρώπη.
Όμως οι αλλαγές προς το καλύτερο έφεραν και αυξημένες τιμές. Φυσικό είναι η Kia να μην μπορεί να γονατίσει τον ανταγωνισμό με τις τιμολογιακές της πολιτικές, όπως έκανε κάποτε. Μία μάρκα που πλέον έχει πλήρη γκάμα, λανσάρει ναυαρχίδα με πίσω κίνηση και μεγάλου κυβισμού κινητήρα όπως το Stinger, και δεν κάνει κανέναν συμβιβασμό στην ποιότητα και τα μηχανικά μέρη, δεν μπορεί να είναι φθηνή.
Το value for money η Kia το βρίσκει πλέον στις παροχές που δίνει στην τιμή που πουλάει. Μπορεί το νέο Rio να μην είναι πολύ φθηνότερο από ένα VW Polo, έρχεται όμως χωρίς συμβιβασμούς και με 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Προσφέρει δηλαδή ακόμη ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, και ρίχνεται απέναντι σε κάθε μοντέλο, από κάθε κατασκευαστή.
Φέρνει όμως νέους οδηγούς στην μάρκα; Εσείς τι θέλετε να δείτε από την Kia, τώρα που είναι πλέον φτασμένη μάρκα, για να την προτιμήσετε; Και τελικά πως μεταφράζετε εσείς το value for money σήμερα; Είναι η Kia η μάρκα που το αντιπροσωπεύει σήμερα όπως δέκα χρόνια πριν; Τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Όταν το πρώτο Cee`d λανσαρίστηκε το 2007 γύρω του υπήρχε ένα μυστήριο. Ποτέ πριν η Kia δεν είχε δείξει ένα αυτοκίνητο τόσο ολοκληρωμένο, τόσο άρτιο, τόσο καλό όσο το Cee`d. Σχεδιασμένο και εξελιγμένο στη Γερμανία και κατασκευασμένο στη Σλοβακία, το Cee`d θα μπορούσε να είναι ένα γερμανικό μοντέλο. Με σύγχρονους κινητήρες, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, θαυμάσια οδική συμπεριφορά, χώρους και πρακτικότητα, το Cee`d μπήκε στο μάτι του ανταγωνισμού, φέρνοντας στην Κορεατική μάρκα νέους πελάτες. Πολλούς νέους πελάτες.
Γιατί με μικρούς συμβιβασμούς στην ποιότητα, αγόραζαν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, συχνά ανώτερο μηχανικά από άλλα, σε χαμηλότερη τιμή. Και όσοι πήγαν στην Kia, έμειναν στην Kia. Η μάρκα, εξάλλου, σε κάθε λανσάρισμα έμπαινε και πιο βαθιά στην mainstream κατηγορία, αφήνοντας πίσω το φθηνό παρελθόν της.
Σήμερα το Cee`d είναι στη δεύτερη γενιά του, ενώ πλέον η Kia πουλάει αυτοκίνητα με πολύ καλύτερο περιθώριο κέρδους, όπως το Sportage που δύο γενιές τώρα αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή SUV στην Ευρώπη.
Όμως οι αλλαγές προς το καλύτερο έφεραν και αυξημένες τιμές. Φυσικό είναι η Kia να μην μπορεί να γονατίσει τον ανταγωνισμό με τις τιμολογιακές της πολιτικές, όπως έκανε κάποτε. Μία μάρκα που πλέον έχει πλήρη γκάμα, λανσάρει ναυαρχίδα με πίσω κίνηση και μεγάλου κυβισμού κινητήρα όπως το Stinger, και δεν κάνει κανέναν συμβιβασμό στην ποιότητα και τα μηχανικά μέρη, δεν μπορεί να είναι φθηνή.
Το value for money η Kia το βρίσκει πλέον στις παροχές που δίνει στην τιμή που πουλάει. Μπορεί το νέο Rio να μην είναι πολύ φθηνότερο από ένα VW Polo, έρχεται όμως χωρίς συμβιβασμούς και με 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Προσφέρει δηλαδή ακόμη ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, και ρίχνεται απέναντι σε κάθε μοντέλο, από κάθε κατασκευαστή.
Φέρνει όμως νέους οδηγούς στην μάρκα; Εσείς τι θέλετε να δείτε από την Kia, τώρα που είναι πλέον φτασμένη μάρκα, για να την προτιμήσετε; Και τελικά πως μεταφράζετε εσείς το value for money σήμερα; Είναι η Kia η μάρκα που το αντιπροσωπεύει σήμερα όπως δέκα χρόνια πριν; Τι λέτε;
Για μένα προσωπικά, η KIA με το ceed άλλαξε τότε την άποψη πού είχε όλη η Ευρώπη για αυτήν. Και εγώ αγόρασα τότε το 1,4 proCeed, το οποίο έχω ακόμη στήν κατοχή μου. Το κλίκ τότε μου το έκανε η σχεδίαση του, η απτή ποιότητα στο εσωτερικό του, η καταπληκτική οδική συμπεριφορά. Όταν έκανα τότε το test drive, δεν μπορούσα να πιστέψω ότι οδηγούσα ένα KIA. Και μετά βέβαια η 7ετης εγγύηση, την οποία δεν χρησιμοποίησα όμως ποτέ. Και φυσικά το αγόρασα. Σήμερα έχει ήδη 202.000 χλμ. χωρίς κανένα πρόβλημα. Βέβαια, πλέον η KIA δεν είναι τόσο φθηνή όσο παλαιοτέρα, όμως σε σχέση με τον ανταγωνισμό έχει να επιδείξει εφάμιλλη αν όχι καλύτερη ποιότητα, σίγουρα καλύτερη αξιοπιστία( με εξαίρεση ίσως την toyota), καταπληκτική οδική συμπεριφορά, + καλή σχεδίαση. Πιστεύω πώς αν ήταν καθαρά Ευρωπαϊκή μάρκα, θα είχε ξετιναξει τον ανταγωνισμό. Ακόμη και σήμερα, είναι vfm.
Παλιο το αρθρο αλλα δεν συμβαινει τιποτα. Συνεχιζει και ξεσκιζει μαζι με τη Hyundai!
Αν και δεν είμαι θιασώτης των Κορεάτικων αυτοκινήτων δεν μπορώ όμως να μην αναγνωρίσω ότι η KIA είναι μια αξιοπρεπέστατη εταιρεία με καλά εώς τώρα αυτοκίνητα.Το συγκεκριμένο της φωτογραφίας φαίνεται καλοφτιαγμένο και σίγουρα υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες που είναι ευχαριστημένοι από την μάρκα και αυτό λέει πολλά για το κύρος της εταιρείας.
Εγω αγορασα το ceed το 2013 1.4 πετρελαιο και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος χωρις να μου βγαλει το παραμικρο προβλημα και εχω συστησει τη μαρκα σε ολους τους φιλους και γνωστους μου οι οποιοι κι αυτοι επελεξαν KIA ή Hyundai και τους βγηκε διαμαντι! Καμμια σχεση με τα γερμανικα σαραβαλα που ειχαν στο παρελθον μου ειπαν!
Δυστυχώς στην Ελλάδα των μνημονίων δεν υπάρχουν πια μάρκες value for money. Και η ΚΙΑ πλέον πουλάει ακριβά. Ούτε καν η Dacia δεν είναι φθηνή. Η Lada εξαφανίστηκε λόγω ρύπων και τελών κυκλοφορίας.. Οι αυστηρές ευρωπαικές προδιαγραφές ασφαλείας, δεν επιτρέπουν φθηνά αμάξια και μάρκες στην χώρα μας. Έτσι οι περισσότεροι στρέφονται στα μεταχειρισμένα που δεν ξέρω εάν είναι πλέον και τόσο ασφαλή σε σχέση με ένα σύγχρονο φθηνό αμάξι. Αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο 8 10 ετών, θα σου ανοίξει νομίζεις ο αερόσακος, θα λειτουργούν και σωστά τα συστήματα ασφαλείας και οι αισθητήρες τους;
ναι αλλα τα προσιτα σε τιμη νεα μοντελα εχουν παψει να κανουν την εμφανιση τους κ ο στολος των αυτοκινητων δεν ανανεωνεται τα τελευταια χρονια.
pote egeine h kia auto pou einai? otan phre mhxanikous kai arxisxediasth (ton Peter Schreyer) apo thn vw. Einai tuxaio auto????? Den nomizw...
είμαι κάτοχος του pro-ceed 2008 ...δεν είμαι ευχαριστημένος, μετανιώνω κάθε λεπτό που αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τα προβλήματα παρά πολλά και το βασικότερο όλα τα πλαστικά στο εσωτερικό του ξεκόλιασαν στο δεύτερο καλοκαίρι στην κατοχή μου το ταμπλό έσκασε μπροστά στον αεραγωγό και κάποια αλλά ηλεκτρικά προβλήματα μικρής σημασίας τώρα μετά τα δέκα χρόνια που πέρασαν σειρά είχε το καντράν νέκρωσε ..δεν ξέρω φίλοι μου εσείς για ποιον λόγο είστε χαρούμενοι με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με αξία αγοράς τότε 14.900 θα μπορούσε να ήταν αξιόπιστο όπως το χαρακτηρίζουν όμως για μένα αυτή τη στιγμή το μόνο που αξίζει σε αυτό το μοντέλο είναι ο κινητήρα και τίποτα παραπάνω .το πρώτο και το τελευταίο κορεάτικο αυτοκίνητο για έμενα !!!
Εγώ αγόρασα το ceed το 2013 1.4 πετρέλαιο πολλά προβλήματα ανταλλακτικά δεν υπήρχαν χάλια χάλια χάλια. Το μετάνιωσα που το αγόρασα
Τα ΚΙΑ παει καιρος που ηταν φθηνιαρικα οντως αλλα πλεον δεν ειναι φθηνά. Κοιτωντας τον τιμοκατάλογο δεν ξερω αν ειναι καν value for money. Αξιοπιστα ολοι το λενε κ μάλλον ετσι ειναι. Οσον αφορα στη οδικη συμπεριφορά, φιλικα θα το πω, δικαιουται να εκφερει αποψη αυτος που εχει οδηγησει και σημερα οδηγει αρκετα αυτοκινητα.Δηλαδη τι νοημα εχει να ημουν με ενα παλιο αμαξι και τωρα με το ceed να λεω οτι ειναι φοβερο απο κρατηματα, ευθυβολια και τιμονι. Φιλος που εχει το σημερινό ceed το πενταθυρο μου λεει οτι το τιμονι του ειναι μετριο με έλλειψη πληροφορησης και σχετικα βαρετο στην οδηγηση. Σιγουρα αν οδηγουσε Lada πριν θα του φαινοταν ΟΚ. Συν οτι και το ceed αλλα και το σημερινο rio καινε λιγο παραπανω απο το αναμενόμενο ειδικα το ceed παραβγηκε βαρυ θα περιμενουμε την επόμενη εκδοση να δουμε πως θα ειναι. Το νεο Rio με εξέπληξε ειδικα οσον αφορα στο εσωτερικο του να δουμε τι τιμη θα εχει βεβαια. Γενικως στο ιντερνετ και εδω αλλα κ σε αλλα φορουμ αρκετοι γραφουν σαν να εχουν οδηγήσει ολα τα αυτοκινητα.