ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πέρασαν 10 χρόνια από το λανσάρισμα του Kia Cee`d. Τι πρέπει να περιμένουμε από τη μάρκα;

Πέρασαν 10 χρόνια από το λανσάρισμα του Kia Cee`d. Τι πρέπει να περιμένουμε από τη μάρκα;

Τι τρέχει με την Kia;

38.979 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2017)

Πόσο προχώρησε η Kia, δέκα χρόνια μετά το Cee`d; Το μοντέλο την άλλαξε για πάντα, αλλά τώρα τι γίνεται;

Δέκα χρόνια πριν η Kia λάνσαρε ένα μοντέλο που θα άλλαζε την μάρκα για πάντα. Το Cee`d έβαλε την Kia για τα καλά απέναντι σε όλους τους ευρωπαίους κατασκευαστές αφήνοντας πίσω την εικόνα της ανερχόμενης value for money μάρκας που μέχρι τότε ήταν. Από δω και τώρα όμως τι περιμένουμε από την Kia;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Όταν το πρώτο Cee`d λανσαρίστηκε το 2007 γύρω του υπήρχε ένα μυστήριο. Ποτέ πριν η Kia δεν είχε δείξει ένα αυτοκίνητο τόσο ολοκληρωμένο, τόσο άρτιο, τόσο καλό όσο το Cee`d. Σχεδιασμένο και εξελιγμένο στη Γερμανία και κατασκευασμένο στη Σλοβακία, το Cee`d θα μπορούσε να είναι ένα γερμανικό μοντέλο. Με σύγχρονους κινητήρες, ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, θαυμάσια οδική συμπεριφορά, χώρους και πρακτικότητα, το Cee`d μπήκε στο μάτι του ανταγωνισμού, φέρνοντας στην Κορεατική μάρκα νέους πελάτες. Πολλούς νέους πελάτες.

Γιατί με μικρούς συμβιβασμούς στην ποιότητα, αγόραζαν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, συχνά ανώτερο μηχανικά από άλλα, σε χαμηλότερη τιμή. Και όσοι πήγαν στην Kia, έμειναν στην Kia. Η μάρκα, εξάλλου, σε κάθε λανσάρισμα έμπαινε και πιο βαθιά στην mainstream κατηγορία, αφήνοντας πίσω το φθηνό παρελθόν της.

Σήμερα το Cee`d είναι στη δεύτερη γενιά του, ενώ πλέον η Kia πουλάει αυτοκίνητα με πολύ καλύτερο περιθώριο κέρδους, όπως το Sportage που δύο γενιές τώρα αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή SUV στην Ευρώπη.

Όμως οι αλλαγές προς το καλύτερο έφεραν και αυξημένες τιμές. Φυσικό είναι η Kia να μην μπορεί να γονατίσει τον ανταγωνισμό με τις τιμολογιακές της πολιτικές, όπως έκανε κάποτε. Μία μάρκα που πλέον έχει πλήρη γκάμα, λανσάρει ναυαρχίδα με πίσω κίνηση και μεγάλου κυβισμού κινητήρα όπως το Stinger, και δεν κάνει κανέναν συμβιβασμό στην ποιότητα και τα μηχανικά μέρη, δεν μπορεί να είναι φθηνή.

Το value for money η Kia το βρίσκει πλέον στις παροχές που δίνει στην τιμή που πουλάει. Μπορεί το νέο Rio να μην είναι πολύ φθηνότερο από ένα VW Polo, έρχεται όμως χωρίς συμβιβασμούς και με 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Προσφέρει δηλαδή ακόμη ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, και ρίχνεται απέναντι σε κάθε μοντέλο, από κάθε κατασκευαστή.

Φέρνει όμως νέους οδηγούς στην μάρκα; Εσείς τι θέλετε να δείτε από την Kia, τώρα που είναι πλέον φτασμένη μάρκα, για να την προτιμήσετε; Και τελικά πως μεταφράζετε εσείς το value for money σήμερα; Είναι η Kia η μάρκα που το αντιπροσωπεύει σήμερα όπως δέκα χρόνια πριν; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
fiat