Όσον αφορά την φαρέτρα κινητήριων συνόλων του ανανεωμένου Peugeot 208, αυτή ενισχύεται για πρώτη φορά με ήπια υβριδικές επιλογές στα 100 και 136 άλογα, οι οποίες συνδυάζονται με εξάρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6 που περιλαμβάνει και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα. Χάρη σε μια μικρή μπαταρία που φορτίζεται κατά την οδήγηση, τα ήπια υβριδικά σύνολα προσφέρουν περισσότερη ροπή από χαμηλά και έως και 15% καλύτερη οικονομία καυσίμου. Μέσα στην πόλη και σύμφωνα με την Peugeot, τα ήπια υβριδικά 208 μπορούν να κινούνται αμιγώς ηλεκτρικά για παραπάνω από το 50% του χρόνου.
Η γκάμα των κινητήρων συμπληρώνεται από τον 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με 75 και 100 ίππους, εξοπλισμένος με σύστημα Stop & Start, σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων στην πρώτη περίπτωση και έξι σχέσεων στη δεύτερη.
Όσον αφορά στο αμιγώς ηλεκτρικό 208, εξοπλίζεται με έναν πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που παράγει 156 ίππους, δηλαδή 20 άλογα περισσότερα από το προηγούμενο μοντέλο, την ώρα που η ροπή παραμένει σταθερή στα 260 Nm. Εκτός από την αύξηση της ισχύος κατά 15 τοις εκατό, αποκτά νέα μπαταρία 51 kWh που λειτουργεί στα 400 Volt και έρχεται με ωφέλιμη χωρητικότητα 48,1 kWh. Η νέα μπαταρία συμβάλει στην αύξηση της αυτονομίας κατά 10,5 τοις εκατό σε σχέση με πριν, ήτοι έως 400 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον WLTP. Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από το 20% στο 80% σε λιγότερο από 25 λεπτά από έναν γρήγορο φορτιστή. Το ηλεκτρικό 208 θα συνεχίσει να προσφέρει και στην έκδοση με τα 136 άλογα που συνδυάζεται με μπαταρία 50 kWh.