Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι κάνει η Renault για να μην ξεμείνεις αν δε θες ηλεκτρικό;

Τι κάνει η Renault για να μην ξεμείνεις αν δε θες ηλεκτρικό;

5.321 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2024)

- H Renault θα παρουσιάσει το Symbioz που είναι SUV μεταξύ Captur & Arkana
- Αυτό θα είναι full hybrid και δεν θα μπαίνει στην πρίζα
- Τέλος το Clio από την γκάμα της φίρμας το 2026
- Σε μοντέλα πόλης θα έχει μόνο ηλεκτρικά (π.χ. Renault 5)

Το νέο Renault 5 θα κάνει τα μικρά της μάρκας μόνο ηλεκτρικά

Μπορεί η Renault να κράτησε το νέο 5άρι ως αποκλειστικά ηλεκτρικό, και πολύς κόσμος να απογοητεύτηκε που δεν βγαίνει έστω και ως υβριδικό, όμως ρεφάρει με το νέο Symbioz, ένα από τα λίγα λανσαρίσματα του 2024 που δεν περιλαμβάνει ηλεκτροκίνηση. Γιατί;

Το νέο Renault 5 έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των εξελίξεων της μάρκας, αφού είναι ηλεκτρικό, και έτσι είναι η αιχμή του δόρατος στην προσπάθεια δημοσιότητας των Γάλλων, είναι αναβίωση ενός θρύλου και αυτό πάντα αρέσει, αλλά και βασικά γιατί έχει απίθανη σχεδίαση. Όμως φαίνεται πως η μισή τουλάχιστον αγορά, όσο η άλλη μισή χειροκροτά που κερδίζει ένα ηλεκτρικό, δυσκολεύεται να καταπιεί πως χάνει ακόμη ένα μοντέλο.

Το Clio δεν φαίνεται να έχει αντικαταστάτη & θα είναι το τελευταίο μικρό με μοτέρ βενζίνης-diesel

Το 5άρι είναι σίγουρα μόνο ηλεκτρικό, ενώ για το Clio η Renault δεν λέει τίποτα. Πόσο θα μείνει στην παραγωγή μαζί με το 5, ή αν θα έχει ένα ακόμη facelift για να κρατήσει ως συμβατικό και υβριδικό μέχρι να ανοίξει κι άλλο η αγορά ηλεκτρικών. Βλέποντας όμως τι γίνεται με τα μικρά του ανταγωνισμού, που ένα-ένα ανακοινώνουν είτε το τέλος τους, είτε την ηλεκτροποίησή τους, έχει αρχίσει να ανοίγει μια «τρύπα» και δεν βρίσκεις αμάξι να αγοράσεις, πού δεν είναι ηλεκτρικό, ή και πανάκριβο.

Έρχεται όμως έκπληξη με το νέο Symbioz που δε θα έχει αμιγώς ηλεκτρική έκδοση

Και εδώ έρχεται η έκπληξη. Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που λανσάρεται το 2024 χωρίς να είναι ηλεκτρικό. Και μάλιστα χωρίς να έχει ηλεκτρική έκδοση. Αρχικά τουλάχιστον, αφού τόσο η πλατφόρμα του, όσο και ότι χρειάζεται για να γίνει ηλεκτρική, υπάρχουν. Το Symbioz δείχνει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, είναι πιο νεανικό, και δείχνει μικρό, παρότι είναι λίγο μεγαλύτερο από το Captur. Θα είναι φυσικά μόνο υβριδικό με το σύνολο E-tech του Clio και κοντά 150 άλογα.

Θα είναι μόνο υβριδικό και αυτό κάποιους τους χαλάει, όμως και πάλι είναι από τα λίγα νέα μοντέλα χωρίς... πρίζα

Και για όποιον γκρινιάζει ακόμη πως δεν θα έχει συμβατική έκδοση, πως θα είναι και αυτό ακριβό και βαρύ, πως θα έχει πολλά ηλεκτρονικά και δεν θα μπορεί να το φτιάχνει μόνος του, τι να πει κανείς; Ναι, τα αυτοκίνητα σήμερα είναι πιο βαριά, πιο πολύπλοκα, και δυστυχώς πιο ακριβά από παλιά. Όμως το Symbioz είναι μια ανάσα από τα ηλεκτρικά, και μπορεί να φέρει γύρω του και ανταγωνισμό που θα παραμείνει επίσης υβριδικός. Δηλαδή όχι «μόνο» ηλεκτρικός. Και αυτό έχει μεγάλη αξία. Όχι;
 
Τι λες λοιπόν; Είναι το Symbioz ένα δείγμα ότι κάποιες μάρκες δεν αφήνουν από τώρα τον κινητήρα εσωτερικής καύσης; Σε συνδυασμό με τη φρέσκια σχεδίαση και τις λογικές διαστάσεις, μήπως είναι και το μοντέλο που θα κοιτάξεις εσύ να αγοράσεις; 

Toyota
OPEL