ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι λέει η Volkswagen για τo θέμα με τα φρένα του νέου Polo

Τι λέει η Volkswagen για τo θέμα με τα φρένα του νέου Polo

88.169 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2021)

Μιλάμε με υψηλόβαθμα στελέχη της VW Γερμανίας για τους προβληματισμούς που δημιούργησαν οι επιδόσεις στα φρένα. Υποδειγματική η αντιμετώπιση της VW στο ζήτημα, ωστόσο θα επανέλθουμε εφόσον κριθεί αναγκαίο.

Στην δοκιμή του ανανεωμένου VW Polo 1.0 TSI 95 PS (διαβάστε αναλυτικά εδώ) είχαμε επισημάνει ότι το αυτοκίνητο της δοκιμής είχε πιθανότατα πρόβλημα στα φρένα και το είχαμε επισημάνει τότε στην VW.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Στο διάστημα που μεσολάβησε, επαναλάβαμε την μέτρηση φρεναρίσματος με ένα ακόμα Polo με διαφορετικό σετ ελαστικών, που είχε αρκετά καλύτερες επιδόσεις, αλλά όχι σαν τις επιδόσεις του «αδελφού» VW T-cross 1,0 TSI 95 PS (37,4 μέτρα για το 100-0 χλμ./ώρα).
 
Κανονίστηκε λοιπόν μια συνάντηση της ομάδας μας με τα στελέχη της VW, τον Υπεύθυνο Εξέλιξης Φρένων επιβατικών οχημάτων, τον επικεφαλή Τεχνολογίας και Καινοτομίας, τον επικεφαλή των οδηγικών χαρακτηριστικών (Driving Dynamics, Steering & Control), καθώς και τους Υπεύθυνους Επικοινωνίας των τμημάτων για να συζητήσουμε το θέμα αυτό.
 
Το βασικό μας ερώτημα (δείτε αναλυτικά τις ερωτήσεις μας και τις αντίστοιχες απαντήσεις της VW παρακάτω) ήταν:
- Γιατί το VW T-Cross που φοράει ίδια φρένα με το ανανεωμένο Polo, έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις στα φρένα;
- Τι πρέπει να αλλάξει, ώστε και το Polo να έχει αντίστοιχα με το T-Cross καλές επιδόσεις στα φρένα;

Οι άνθρωποι της VW μας είπαν

- Ότι τα φρένα μπορούν να αποδώσουν πολύ καλύτερα αν έχουν προετοιμαστεί σωστά.
Η δική μας βέβαια θέση είναι ότι δοκιμάζουμε όλα τα αυτοκίνητα στις συνθήκες που θα αντιμετωπίσει ο καθημερινός οδηγός στην Ελλάδα και θέλουμε σε αυτές τις συνθήκες να είναι πολύ αποτελεσματικά.
Τα 2 αυτοκίνητα που δοκιμάσαμε είχαν κάνει ήδη 800 χιλιόμετρα, άρα τα φρένα τους είχαν ήδη «πατήσει» καλά (όταν αλλάζουμε υλικά τριβής στα φρένα, η οδηγία είναι να είμαστε προσεκτικοί για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα, μέχρι να «πατήσουν» καλά τα υλικά τριβής).
 
- Αναρωτήθηκαν μήπως η διαδρομή είχε υγρασία, αλλά εξηγήσαμε ότι στην περίπτωση του Polo δοκιμάσαμε ταυτόχρονα και άλλα αυτοκίνητα και είδαμε ότι δεν υπήρχε τέτοιο θέμα.
 
- Μας εξήγησαν ότι στις δικές τους μετρήσεις δεν υπάρχουν τέτοιες διαφορές και μας προσκάλεσαν στην Γερμανία για να κάνουμε μαζί τις δοκιμές των φρένων, όπως και το να μας δώσουν άλλο αυτοκίνητο στην Ελλάδα, που τα φρένα του να έχουν προετοιμαστεί σωστά και να έρθει μαζί και ένας τεχνικός φρένων από την Γερμανία, όταν επαναλάβουμε την δοκιμή στην Ελλάδα.
 
Θεωρούμε πολύ σημαντική την επαγγελματική προσέγγιση της VW, δείγμα της πολύ μεγάλης σημασίας που δίνει στο να είναι ευχαριστημένοι οι πελάτες της, όπως μας τόνισαν.

Έτσι αποδεχτήκαμε την πρόσκληση της να ξανακάνουμε στην Γερμανία όλες τις δοκιμές μαζί τους, αλλά όσον αφορά στην επανάληψη της δοκιμής στην Ελλάδα, εξηγήσαμε ότι δεν έχει νόημα να γίνει με ένα αυτοκίνητο ειδικά προετοιμασμένο για αυτή τη δοκιμή.

Είπαμε ότι εμείς εκπροσωπούμε τα συμφέροντα του καταναλωτή και θέλουμε να δοκιμάσουμε ένα από τα αυτοκίνητα που θα αγοράσει αυτός. Ζητήσαμε λοιπόν να γίνει  δοκιμή με ένα αυτοκίνητο τυχαία διαλεγμένο ανάμεσα στα 100 ή 200 αυτοκίνητα που θα έρθουν στην επόμενη παραλαβή (ως γνωστό, λόγω έλλειψης microchip, δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα). Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
EGYHSH ELASTIKON