Τι φταίει και δεν αρέσουν τα ηλεκτρικά; Τι τους λείπει για να μας κάνουν να τα αγαπήσουμε με πάθος;
Σου αρέσουν τα αυτοκίνητα; Ποιά αυτοκίνητα; Και γιατί; Τι έχουν και σου αρέσουν, τι είναι αυτό που σε συναρπάζει; Μήπως κάποιο από αυτά τα συστατικά λείπει στα ηλεκτροκίνητα και τα κάνει αδιάφορα; Μήπως λείπουν όλα και για αυτό δεν αρέσουν σε κανένα;
Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι το μέλλον. Είτε σου αρέσει είτε όχι, στα επόμενα δέκα χρόνια η ηλεκτροκίνηση θα είναι πλήρως διαδεδομένη και θα μείνουμε πίσω να αναπολούμε τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, όπως έκαναν οι πιστοί της ατμοκίνησης όταν τα πρώτα βενζινοκίνητα οχήματα πήραν στους δρόμους.
Γιατί όμως τέτοια αντίσταση; Γιατί δεν μας αρέσουν τα ηλεκτροκίνητα; Τι έχουν; Ή μάλλον τι τους λείπει;
#3
Το κιβώτιο ταχυτήτων. Έχουν δηλαδή, αλλά έχει μία σχέση. Ότι και να σημαίνει αυτό για την άνεση και την ευκολία οδήγησης, έχει τις επιπτώσεις τους στον τρόπο που τα οδηγούμε. Είτε είναι θέμα ελέγχου, είτε είναι αυτό το συναίσθημα κάθε φορά που κατεβάζεις για να προσπεράσεις. Έτσι είναι, έχει και η πολλή ροπή των ηλεκτρικών τα αρνητικά της.
#2
Ο ήχος. Πως θα αγαπήσεις κάτι που δεν παράγει ήχο, εκτός από την κύλιση των ελαστικών και αυτό το σφύριγμα του μοτέρ; Πως θα αντικαταστήσεις εισαγωγές που αναπνέουν, εξατμίσεις που σκάνε, μοτέρ που βρυχώνται, σκάστρες που σκάνε και κόφτες που χτυπάνε με τον ήχο που κάνει ένα τρόλει;
#1
Διαφορετικά μοτέρ. ¶λλη η χάρη του δίλιτρου 4κύλινδρου τούρμπο, άλλη του 6κύλινδρου σειρά, άλλη η χάρη του V8 και άλλη του V12. Τι λέμε τώρα, μιλάμε για τεράστιες διαφορές. Τόσα μοτέρ να οδηγήσεις, να ακούσεις, να μυρίσεις να αγαπήσεις. Χώρια τα μπόξερ, τα V6, τα διπλά τούρμπο, οι κομπρέσορες και οι επίπεδοι στροφαλοφόροι. Πως μπορείς να παθιαστείς, να ερωτευτείς και να λατρέψεις ένα αυτοκίνητο χωρίς κινητήρα;
Εσάς τι άλλο σας λείπει; Τι άλλο βρίσκεται ότι δεν έχουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και για αυτό τα αντιπαθείτε; Τι είναι αυτό που θα θέλατε να αποκτήσουν, τηρουμένων των διαφορών, ώστε να σας κάνουν να τα αγαπήσετε; Τι λέτε;
Θα δουμε μετα τη τιμη του ηλεκτρικου να ανεβοκατεβαινει καθε εβδομαδα σαν το πετρελαιο !Θα βαζεις την πιστωτικη σε μια υποδοχη μπροστα στο ταμπλο του ηλεκτροκινητου αυτοκινητου σου θα βαζεις τη μπριζα για φορτισει τις μπαταριες και το μηχανιμα που φορτιζει θα τραβαει και το αναλογο χρηματικο ποσο απο τον τραπεζικο σου λογαριασμο , απλα πραματα !
Γιώργο, ακόμα και με υποδεέστερα χαρακτηριστικά από αυτά που αναφέρεις το ηλεκτρικό θα υποσκελίσει αυτό που ξέρουμε σήμερα. Για παράδειγμα αυτονομία 600-700 χλμ, τιμή 10000-15000€.
@Spirts
Στα ηλεκτρικά ξέχνα το σασμάν όπως το ήξερες (αν και πλέον είναι πολύ αξιόπιστα). Ο λόγος είναι απλός. Ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει μέγιστη απόδοση ροπής από τις μηδέν στροφές. Δεν χρειάζεται να δώσεις στροφές για να ξεκινήσεις το όχημα, οπότε και δεν χρειάζεται τις σχέσεις του σασμάν που ξέρουμε. Η μόνη χρησιμότητά του θα είναι για την οπισθοπορεία.¨
Όσο για την τεχνική υποστήριξη, όταν θα κυκλοφορούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα υπάρχουν και αντίστοιχα συνεργεία. Το αγώι φτιάχνει τον αγωγιάτη
Ενα TESLA με προσπέρασε σαν να ήμουν σταματημένος μία μέρα στην αττική οδό. Τα ηλεκτρικά είναι μια χαρά, εκτός από την αυτονομία τους και την απαγορευτική τιμή τους!!!
Κάποτε κοιτούσαμε το Auto Motor & Sport (1990) αν η έκδοση του αυτοκινήτου έχει καθρέπτη δεξιά (ούτε καν ηλεκτρικά παράθυρα). Μέχρι το 2025-2030 θα ψαχνουμε έκδοση για ηλεκτρικό με τη μεγαλύτερη αυτονομία. Είναι τυχαίο όλο το παιχνίδι με τους αγωγούς παγκοσμίως. Όποιος έχει την ενέργεια να παραχθεί ρεύμα (από φυσικό αέριο), έχει και τη δύναμη. Πάντοτε εκεί βρισκόταν το παιχνίδι.
Αν εχουν αυτοματο σασμαν ... οχι ευχαριστω δε θα παρω ή εκτος και αν εχουν εγγυηση 10 χρονια και απεριοριστα χιλιομετρα , επισης ποσο θα κοστιζει μια βλαβη στο ηλεκτρικο συστημα και ποιος θα μπορεσει να τη φτιαξει , στην επαρχια δε νομιζω , απο Κοζανη θα πηγαινουμε Αθηνα(τωρα που θα γινει και ο Ε65 !)Παντος αν βγει ενα τετοιο σε Fiat Panda και να κοστιζει το πολυ 12.000 ευρω τοτε θα το παρω με 10 χρονια εγγυηση ομως ετσιιι???
Θα δουμε μετα τη τιμη του ηλεκτρικου να ανεβοκατεβαινει καθε εβδομαδα σαν το πετρελαιο !Θα βαζεις την πιστωτικη σε μια υποδοχη μπροστα στο ταμπλο του ηλεκτροκινητου αυτοκινητου σου θα βαζεις τη μπριζα για φορτισει τις μπαταριες και το μηχανιμα που φορτιζει θα τραβαει και το αναλογο χρηματικο ποσο απο τον τραπεζικο σου λογαριασμο , απλα πραματα !
Ναι καλά,ας βγει ηλεκτρικό αυτοκίνητο με 1000 χλμ αυτονομία και τιμή 5000 € και θα σου πω μετά σε ποιο μουσείο θα βρεις κινητήρα εσωτερικής καύσης
Γιώργο, ακόμα και με υποδεέστερα χαρακτηριστικά από αυτά που αναφέρεις το ηλεκτρικό θα υποσκελίσει αυτό που ξέρουμε σήμερα. Για παράδειγμα αυτονομία 600-700 χλμ, τιμή 10000-15000€. @Spirts Στα ηλεκτρικά ξέχνα το σασμάν όπως το ήξερες (αν και πλέον είναι πολύ αξιόπιστα). Ο λόγος είναι απλός. Ο ηλεκτρικός κινητήρας έχει μέγιστη απόδοση ροπής από τις μηδέν στροφές. Δεν χρειάζεται να δώσεις στροφές για να ξεκινήσεις το όχημα, οπότε και δεν χρειάζεται τις σχέσεις του σασμάν που ξέρουμε. Η μόνη χρησιμότητά του θα είναι για την οπισθοπορεία.¨ Όσο για την τεχνική υποστήριξη, όταν θα κυκλοφορούν ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα υπάρχουν και αντίστοιχα συνεργεία. Το αγώι φτιάχνει τον αγωγιάτη
Ενα TESLA με προσπέρασε σαν να ήμουν σταματημένος μία μέρα στην αττική οδό. Τα ηλεκτρικά είναι μια χαρά, εκτός από την αυτονομία τους και την απαγορευτική τιμή τους!!!
Τιμή αγοράς, αυτονομία, κόστος αντικατάστασης μπαταρίας, έλλειψη εγκαταστάσεων φόρτισής τους. Αυτά είναι τα μόνα αρνητικά για εμένα.
Κάποτε κοιτούσαμε το Auto Motor & Sport (1990) αν η έκδοση του αυτοκινήτου έχει καθρέπτη δεξιά (ούτε καν ηλεκτρικά παράθυρα). Μέχρι το 2025-2030 θα ψαχνουμε έκδοση για ηλεκτρικό με τη μεγαλύτερη αυτονομία. Είναι τυχαίο όλο το παιχνίδι με τους αγωγούς παγκοσμίως. Όποιος έχει την ενέργεια να παραχθεί ρεύμα (από φυσικό αέριο), έχει και τη δύναμη. Πάντοτε εκεί βρισκόταν το παιχνίδι.
Ακούστε μόνο τον ήχο που κάνει η BMW i8, είναι σαν εξακύλινδρου μοτέρ... γεννήτρια ήχου βέβαια αλλά είναι όλα τα λεφτά...
Αν εχουν αυτοματο σασμαν ... οχι ευχαριστω δε θα παρω ή εκτος και αν εχουν εγγυηση 10 χρονια και απεριοριστα χιλιομετρα , επισης ποσο θα κοστιζει μια βλαβη στο ηλεκτρικο συστημα και ποιος θα μπορεσει να τη φτιαξει , στην επαρχια δε νομιζω , απο Κοζανη θα πηγαινουμε Αθηνα(τωρα που θα γινει και ο Ε65 !)Παντος αν βγει ενα τετοιο σε Fiat Panda και να κοστιζει το πολυ 12.000 ευρω τοτε θα το παρω με 10 χρονια εγγυηση ομως ετσιιι???
Ενας εστω και μικρος θορυβος,οταν βυθιζεται το ποδι στο γκαζι,αναλογος της επιταχυνσης.