ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τι να το κάνεις το μικρό, αν δεν κόβει το τιμόνι; Το έψαξες;

Τι να το κάνεις το μικρό, αν δεν κόβει το τιμόνι; Το έψαξες;

8.253 Επισκέψεις στο άρθρο (12/11/2022)

To Yaris είναι ο βασιλιάς του παρκαρίσματος στο τιμόνι, αλλά τι γίνεται γενικά με τα μικρά; Τσεκάρεις τι να πάρεις για να μην θες 10 μέτρα για μανούβρα ώστε να παρκάρεις και 20 για να κάνεις αναστροφή ή δεν σε νοιάζει;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Από τα τεχνικά που κοιτάμε σε ένα μικρό, οι εξωτερικές διαστάσεις και οι εσωτερικοί χώροι είναι σίγουρα οι σημαντικότεροι. Θέλουμε να ξέρουμε ότι θα χωράει εκεί που τα άλλα θα στριμώχνονται, αλλά και να χωράς εσύ και όσοι θες να έχεις μαζί σου, χωρίς το στρίμωγμα να γίνεται απάνθρωπο. Μετά είναι η κατανάλωση, ο εξοπλισμός, το κόστος χρήσης και κτήσης, η ασφάλεια, και έχουμε φτάσει κοντά στην πρώτη δεκάδα των τεχνικών που κοιτάς, χωρίς να έχουμε δει καν την απόδοση του κινητήρα και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Και ο κύκλος στροφής;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ο ποιός; Πόσοι έχετε κοιτάξει αλήθεια, τι κύκλο στροφής έχει το μοντέλο που θέλετε; Πόσο δρόμο θέλει για να κάνει μια αναστροφή 180 μοίρες; Θα πεις, δεν έχω ταξί. Και δικαίως αφού η αναστροφή εκτός από παράνομη συχνά, είναι και αδύνατη με τόσες μονοδρομήσεις. Όμως ο κύκλος στροφής εκτός από την αναστροφή, μετράει και στις μανούβρες. Γιατί αν δεν «κόβει» το τιμόνι, όλες οι μανούβρες γίνονται δύσκολες.

Πάρε για παράδειγμα το παράλληλο παρκάρισμα. Αν το τιμόνι κόβει πολύ, μπορείς να το βάλεις ακόμη και αν είσαι πολύ κοντά, πλάι στο μπροστινό, όταν κάνεις την όπισθεν. Αλλιώς θες απόσταση, στη μέση του δρόμου. Στο κάθετο, ακόμη καλύτερα, Αν κόβει το τιμόνι, ανοίγεσαι στην αντίθετη πλευρά μόλις πριν το τέλος, για να μπεις απέναντι. Αλλιώς πρέπει να κάνεις μία ή και περισσότερες μανούβρες. Στο παρκάρισμα δηλαδή, ο κύκλος στροφής, πόσο κόβει το τιμόνι, είναι σημαντικός.

Και περιμένεις τα μικρά να είναι «μάστορες» σε αυτό, και όντως, είναι. Βοηθάει και το κοντό μεταξόνιο. Και όσο τα μικρά προέρχονται από χώρες που το πάρκιν είναι πρόβλημα, τόσο καλύτερα. Δεν είναι τυχαίο που τα τέσσερα στα πέντε πρώτα μικρά με τον μικρότερο κύκλο στροφής, είναι γιαπωνέζικα. Και ανάμεσα σε αυτά, και το Yaris.

Και όμως, αν ρωτήσεις όσους πίνουν νερό στο όνομά του Yaris, για να καταλάβεις γιατί πουλάει τόσο πολύ, ο κύκλος στροφής είναι κάτι που πιθανώς κανείς δεν θα αναφέρει. Αν όμως ρωτήσεις πως είναι στο παρκάρισμα, όλοι θα σου πως ότι «μπαίνει» με την πρώτη, ή πως είναι «παιχνιδάκι», και σίγουρα πως είναι το πιο εύκολο αυτοκίνητο στο παρκάρισμα. Είναι από αυτές τις αρετές που πολλοί δεν κοιτάνε στα τεχνικά, όλοι όμως αναγνωρίζουν στην πράξη, και κάνουν ένα μοντέλο, όπως το Yaris επιτυχημένο.
 
Εσείς ξέρετε το δικό σας μικρό τι κύκλο στροφής έχει; Πόσο εύκολα παρκάρει; Και τελικά «κόβει» το τιμόνι του; Το ψάξατε πριν αγοράσετε; Και τελικά είναι κάτι που κοιτάτε όταν διαλέγετε αυτοκίνητο, κάθε κατηγορίας;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ford
SMALL EVANS