Γίνονται όντως διασταυρώσεις για να εντοπιστούν τα ανασφάλιστα ή μας δουλεύουν;
Πόσες φορές ακούσαμε τον τελευταίο χρόνο για διασταυρώσεις που θα γίνουν ώστε να βρεθούν τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα; Έγιναν ποτέ; Θα γίνουν τώρα; Υπάρχουν αλήθεια διασταυρώσεις; Ή είναι μία τεχνική πίεσης για να ασφαλιστούν επιτέλους οι ανασφάλιστοι;
Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ανακοίνωσε πως την περίοδο της πρώτης διασταύρωσης (ή ανακοίνωσης διασταύρωσης) οι ασφαλίσεις αυτοκινήτων «αυξήθηκαν κατά 510.000 σε σχέση με τα προηγούμενα έτη». Και επειδή δεν μπήκαν ξαφνικά στην κυκλοφορία μισό εκατομμύριο αυτοκίνητα το δεύτερο εξάμηνο του 2017, πρόκειται εμφανώς για ανασφάλιστα που ασφαλίστηκαν. Καθόλου άσχημα.
Όμως παρά τις συνεχείς ανακοινώσεις κανείς δεν ξέρει ακριβώς πόσες πραγματικές διασταυρώσεις έγιναν, ή αν έγιναν και ποτέ διασταυρώσεις. Στην ανακοίνωση περιγράφονται διάφορες «αστοχίες που οφείλονται σε διοικητικές αδυναμίες -από τα προηγούμενα χρόνια». Το θέμα είναι πως παρά τις διάφορες συνεργασίες των εμπλεκομένων υπηρεσιών που αναφέρονται, φαίνεται να υπάρχει μια χαώδης εικόνα με κατακερματισμένες λίστες, κακή πληροφόρηση και μηδαμινή μηχανοργάνωση. ¶ρα πως γίνονται οι διασταυρώσεις. Και γιατί πρέπει να επιμένουμε σε διασταυρώσεις όταν υπάρχουν ένα σωρό τρόποι να αναγκάζονται οι οδηγοί να ασφαλίζουν τα οχήματά τους.
Και εδώ δημιουργείται το ερώτημα. Ο σκοπός της εκστρατείας αυτής ποιος είναι; Να ασφαλιστούν τα ανασφάλιστα, ή να πέσουν πρόστιμα και να υπάρξει ροή εσόδων στα ταμεία του δημοσίου; Αν ο στόχος είναι το πρώτο, τότε μια ματιά στο πως λειτουργούν άλλες χώρες είναι αρκετή. Χωρίς ανάγκη για αναδιοργάνωση και επενδύσεις, το σύστημα θα μπορούσε να είναι πολύ απλό.
Όταν οι οδηγοί πάνε να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας θα οφείλουν να εμφανίζουν βεβαίωση ασφάλισης τελευταίου 12μηνου με απόδειξη πληρωμής. Το ίδιο και όταν πάνε να περάσουν ΚΤΕΟ. Αποκλείεται έτσι ένα αυτοκίνητο να μείνει ανασφάλιστο, αφού δεν θα μπορέσει να βγάλει τέλη κυκλοφορίας για την επόμενη χρονιά.
Βέβαια κάποια «τακτοποίηση» και συγχώρεση αμαρτιών για τους ανασφάλιστους θα βρουν και τότε, εν είδει κοινωνικής πολιτικής, κι ας ήταν ο άλλος ανασφάλιστος ένα χρόνο και απλά έτυχε να μην σκοτώσει κάποιον. Γιατί πάντοτε το δίλημμα είναι λεφτά στα ταμεία ή εξάλειψη των ανασφάλιστων από τους δρόμους.
Εσείς τι νομίζετε λοιπόν; Μας δουλεύουν με τις διασταυρώσεις για να ασφαλιστούν τα ανασφάλιστα; Ή απλά τρέχουν να προλάβουν να κόψουν πρόστιμα για να μαζέψουν χρήμα; Και τελικά αφού υπάρχουν απλούστεροι τρόποι, γιατί να γίνουν διασταυρώσεις; Εσείς τι πιστεύετε;
Οποιος βαριεται να ζημωσει δεκα μερες κοσκινιζει !! Να σε φυλαει ο Θεος μηπως σε τρακαρει ανασφαλιστος, την εχω πατησει κ τρεχω στα δικαστηρια 6 χρονια κ σα να μην εφτανε αυτο ενα μηνα μετα το τροχαιο εβαλε λουκετο κ η ασφαλιστικη μου. Αυτα παθαινεις οταν επιλεγεις το φθηνοτερο για να γλυτωσεις 10 €...
Το οτι κάποιος κυκλοφορεί με ανασφάλιστο όχημα, αδιαφορώντας για τα προβλήματα που μπορεί να προκαλέσει τόσο σε άλλους όσο και στον ίδιο είναι ενδεικτικό του επιπέδου μας σαν κοινωνία. Αυτόφωρο και αφαίρεση διπλώματος για πάντα. Τι γίνεται σε περιπτώσεις τροχαίων με φυσικόυς τραυματισμούς? Δεν υπάρχει "Το ξέχασα", είναι εγκληματική ενέργεια. Αλλά αυτοί οι άνθρωποι δυστυχώς διαμορφώνουν και διαστρεβλώνουν το προφιλ μιας χώρας.
Εννοείται ότι μας δουλεύουν.Και αυτό οεφίλεται κυρίως στο ότι η κυβέρνηση δεν θέλει να στενοχωρήσει τους τσαμπατζήδες,όπως όλες οι κυβερνήσεις τελικά διότι όλοι οι πολιτικάντες στηρίζνται στο ότι τα γίδια,δηλαδή εμείς που πληρώνουμε,θα τα δίνουμε μέσω του Ταμείου που υπάρχει και το οποίο χρηματοδοτούν οι Εταιρίες,δηλαδή τελικά εμείς.
Και αυτό ισχύει για τα πάντα.Οι μπαταξήδες δεν πληρώνουν και τα πληρώνουν τα κορόιδα,ενώ οι πολιτικοί γελάνε.
Και τι το θες ρε μάστορα 30 χρόνια αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες,μαζί θα στο βάλουν;Η πούλα το,ή απόσυρε το να γλυτώσεις κι απ' το πρόστιμο.
Κι απ' την άλλη,ξέρεις πόσοι έχουν κάνει μαγκιά,ιδίως στην επαρχία και καταθέτουν τις πινακίδες βάζοντας άλλες,μαιμού, και κυκλοφορούν ανασφάλιστοι και χωρίς εφορία;Γι' αυτό μόνον η πρέσα τα τακτοποιεί όλα αυτά...
Είτε είναι εντελώς ανίκανοι οι "αρμοδιοι",είτε δεν θέλουν να εξακριβώσουν και να πληρώσουν οι ανασφαλιστοι,αυτοί που δεν πάνε στο ΚΤΕΟ κι αυτοί που δεν πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας.Τροποι για να εντοπιστουν και να υποχρεωθουν να πληρώσουν υπάρχουν.Βουληση δεν υπάρχει.Αφου πληρώνουν κανονικά τα κορόιδα,οι νομοταγείς κάτοχοι οχημάτων.
Εγώ φοβάμαι ότι θα βάλουν πρόστιμα σε αυτοκίνητα που υποτίθεται ότι είναι ανασφάλιστα, ενώ στην πραγματικότητα δεν οφείλουν να ασφαλιστούν. Αναφέρομαι σε αυτοκίνητα σε ακινησία, που έχουν καταθέσει τις πινακίδες, αλλά σε παλαιότερα χρόνια, πριν από τη δημιουργία του taxis. Όταν δημιουργήθηκε το taxis δεν καταχωρήθηκαν τα αυτοκίνητα, που βρέθηκαν εκείνη την εποχή σε ακινησία. Προφανώς επειδή οι αρμόδιοι υπάλληλοι των ΔΟΥ βαρέθηκαν να τα καταχωρήσουν. Εγώ προσωπικά έχω ένα τέτοιο αυτοκίνητο, με κατατεθειμένες πινακίδες από το 1990, το οποίο όμως δεν εμφανίζεται να υπάρχει στο taxis. Προφανώς το αυτοκίνητο αυτό υπάρχει καταχωρημένο στις λίστες του Υπ. Μεταφορών, οπότε αν γίνει διασταύρωση με τα αρχεία του Υπ. Μεταφορών, θα βρεθεί ως ανασφάλιστο και θα μου στείλουν πρόστιμο, ενώ δεν οφείλω να το ασφαλίσω. Στην προηγούμενη επιβολή προστίμων δεν το εντόπισαν και δεν μου έβαλαν πρόστιμο. Τώρα όμως που κάνουν διασταυρώσεις πολύ φοβάμαι ότι θα μου βάλουν πρόστιμο και θα τρέχω να αποδείξω ότι δεν οφείλω να το πληρώσω, αφού έχω το σχετικό αποδεικτικό χαρτί κατάθεσης πινακίδων. Το σωστό λοιπόν θα ήταν πριν επιβάλλουν πρόστιμα, να ειδοποιήσουν όσους θεωρούν ότι έχουν ανασφάλιστα αυτοκίνητα και να τους καλέσουν να αποδείξουν ότι πραγματικά οφείλουν, ή όχι, να τα ασφαλίσουν. Η επιβολή προστίμων, επειδή έτσι νομίζει ο κάθε έφορος και να τρέχει μετά να αποδείξει ο πολίτης ότι δεν είναι ελέφαντας, δεν είναι σωστό. Τώρα όσο αφορά αυτό που λέτε ότι θα μπορούσαν να συνδέσουν τα ασφάλιστρα, με τα τέλη κυκλοφορίας, προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι έτσι θα αναγκάζονται όλοι να ασφαλίζονται, είναι λάθος, δεδομένου ότι πολλοί κυκλοφορούν, χωρίς να έχουν πληρώσει, ούτε τα τέλη κυκλοφορίας.
Θεόδωρε το κρατάω μήπως κάποια στιγμή καταφέρω να το αναπαλαιώσω και του βγάλω πινακίδες ιστορικού, ώστε να συμμετέχω σε εκδηλώσεις ιστορικών αυτοκινήτων, διότι ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο και είμαι συναισθηματικά δεμένος με αυτό. Μην ανησυχείς δεν κυκλοφορώ με πλαστές πινακίδες.
Οποιος βαριεται να ζημωσει δεκα μερες κοσκινιζει !! Να σε φυλαει ο Θεος μηπως σε τρακαρει ανασφαλιστος, την εχω πατησει κ τρεχω στα δικαστηρια 6 χρονια κ σα να μην εφτανε αυτο ενα μηνα μετα το τροχαιο εβαλε λουκετο κ η ασφαλιστικη μου. Αυτα παθαινεις οταν επιλεγεις το φθηνοτερο για να γλυτωσεις 10 €...
Το οτι κάποιος κυκλοφορεί με ανασφάλιστο όχημα, αδιαφορώντας για τα προβλήματα που μπορεί να προκαλέσει τόσο σε άλλους όσο και στον ίδιο είναι ενδεικτικό του επιπέδου μας σαν κοινωνία. Αυτόφωρο και αφαίρεση διπλώματος για πάντα. Τι γίνεται σε περιπτώσεις τροχαίων με φυσικόυς τραυματισμούς? Δεν υπάρχει "Το ξέχασα", είναι εγκληματική ενέργεια. Αλλά αυτοί οι άνθρωποι δυστυχώς διαμορφώνουν και διαστρεβλώνουν το προφιλ μιας χώρας.
Εννοείται ότι μας δουλεύουν.Και αυτό οεφίλεται κυρίως στο ότι η κυβέρνηση δεν θέλει να στενοχωρήσει τους τσαμπατζήδες,όπως όλες οι κυβερνήσεις τελικά διότι όλοι οι πολιτικάντες στηρίζνται στο ότι τα γίδια,δηλαδή εμείς που πληρώνουμε,θα τα δίνουμε μέσω του Ταμείου που υπάρχει και το οποίο χρηματοδοτούν οι Εταιρίες,δηλαδή τελικά εμείς. Και αυτό ισχύει για τα πάντα.Οι μπαταξήδες δεν πληρώνουν και τα πληρώνουν τα κορόιδα,ενώ οι πολιτικοί γελάνε.
αχρηστοι δημοσιοι υπαλληλοι...απο υπουργο μεχρι υπαλληλο.
Και τι το θες ρε μάστορα 30 χρόνια αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες,μαζί θα στο βάλουν;Η πούλα το,ή απόσυρε το να γλυτώσεις κι απ' το πρόστιμο. Κι απ' την άλλη,ξέρεις πόσοι έχουν κάνει μαγκιά,ιδίως στην επαρχία και καταθέτουν τις πινακίδες βάζοντας άλλες,μαιμού, και κυκλοφορούν ανασφάλιστοι και χωρίς εφορία;Γι' αυτό μόνον η πρέσα τα τακτοποιεί όλα αυτά...
Υπαρχουν και αυτοι που πληρωνουν τελη κυκλοφοριας αλλα δεν ασφαλίζονται.
Είτε είναι εντελώς ανίκανοι οι "αρμοδιοι",είτε δεν θέλουν να εξακριβώσουν και να πληρώσουν οι ανασφαλιστοι,αυτοί που δεν πάνε στο ΚΤΕΟ κι αυτοί που δεν πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας.Τροποι για να εντοπιστουν και να υποχρεωθουν να πληρώσουν υπάρχουν.Βουληση δεν υπάρχει.Αφου πληρώνουν κανονικά τα κορόιδα,οι νομοταγείς κάτοχοι οχημάτων.
Εγώ φοβάμαι ότι θα βάλουν πρόστιμα σε αυτοκίνητα που υποτίθεται ότι είναι ανασφάλιστα, ενώ στην πραγματικότητα δεν οφείλουν να ασφαλιστούν. Αναφέρομαι σε αυτοκίνητα σε ακινησία, που έχουν καταθέσει τις πινακίδες, αλλά σε παλαιότερα χρόνια, πριν από τη δημιουργία του taxis. Όταν δημιουργήθηκε το taxis δεν καταχωρήθηκαν τα αυτοκίνητα, που βρέθηκαν εκείνη την εποχή σε ακινησία. Προφανώς επειδή οι αρμόδιοι υπάλληλοι των ΔΟΥ βαρέθηκαν να τα καταχωρήσουν. Εγώ προσωπικά έχω ένα τέτοιο αυτοκίνητο, με κατατεθειμένες πινακίδες από το 1990, το οποίο όμως δεν εμφανίζεται να υπάρχει στο taxis. Προφανώς το αυτοκίνητο αυτό υπάρχει καταχωρημένο στις λίστες του Υπ. Μεταφορών, οπότε αν γίνει διασταύρωση με τα αρχεία του Υπ. Μεταφορών, θα βρεθεί ως ανασφάλιστο και θα μου στείλουν πρόστιμο, ενώ δεν οφείλω να το ασφαλίσω. Στην προηγούμενη επιβολή προστίμων δεν το εντόπισαν και δεν μου έβαλαν πρόστιμο. Τώρα όμως που κάνουν διασταυρώσεις πολύ φοβάμαι ότι θα μου βάλουν πρόστιμο και θα τρέχω να αποδείξω ότι δεν οφείλω να το πληρώσω, αφού έχω το σχετικό αποδεικτικό χαρτί κατάθεσης πινακίδων. Το σωστό λοιπόν θα ήταν πριν επιβάλλουν πρόστιμα, να ειδοποιήσουν όσους θεωρούν ότι έχουν ανασφάλιστα αυτοκίνητα και να τους καλέσουν να αποδείξουν ότι πραγματικά οφείλουν, ή όχι, να τα ασφαλίσουν. Η επιβολή προστίμων, επειδή έτσι νομίζει ο κάθε έφορος και να τρέχει μετά να αποδείξει ο πολίτης ότι δεν είναι ελέφαντας, δεν είναι σωστό. Τώρα όσο αφορά αυτό που λέτε ότι θα μπορούσαν να συνδέσουν τα ασφάλιστρα, με τα τέλη κυκλοφορίας, προκειμένου να εξασφαλίσουν ότι έτσι θα αναγκάζονται όλοι να ασφαλίζονται, είναι λάθος, δεδομένου ότι πολλοί κυκλοφορούν, χωρίς να έχουν πληρώσει, ούτε τα τέλη κυκλοφορίας.
@ ΔΗΜΗΤΡΗΣ. Και αν,ο μη γένοιτο κοπανήσεις κανέναν,άνθρωπο ή αυτοκίνητο,τι θα γίνει,τ'οχεις σκεφτεί;
Θεόδωρε το κρατάω μήπως κάποια στιγμή καταφέρω να το αναπαλαιώσω και του βγάλω πινακίδες ιστορικού, ώστε να συμμετέχω σε εκδηλώσεις ιστορικών αυτοκινήτων, διότι ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο και είμαι συναισθηματικά δεμένος με αυτό. Μην ανησυχείς δεν κυκλοφορώ με πλαστές πινακίδες.