Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αν και ακόμα κανένας εκτός Ferrari δεν ξέρει τι ακριβώς θα γίνει με τη Dino, το γεγονός δεν πτόησε τους ανθρώπους της Trazione Posteriore, οι οποίοι μας παρουσιάζουν ψηφιακά το αυτοκίνητο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αν και ακόμα κανένας εκτός Ferrari δεν ξέρει τι ακριβώς θα γίνει με τη Dino, το γεγονός δεν πτόησε τους ανθρώπους της Trazione Posteriore, οι οποίοι μας παρουσιάζουν ψηφιακά το αυτοκίνητο.

Τι θα γίνει με τη Ferrari Dino;

3.054 Επισκέψεις στο άρθρο (11/4/2017)

Ο καιρός περνάει και το τοπίο γύρω από την αναγέννηση της Ferrari Dino δεν λέει ακόμα να ξεδιαλύνει, κάτι που δεν εμπόδισε ανεξάρτητους σχεδιαστές από το να καταθέσουν το όραμά τους γύρω από την entry-level Ferrari.

Πριν από δύο περίπου χρόνια, το αφεντικό της Ferrari, Sergio Marchionne, αποκάλυψε την πρόθεση της εταιρείας να επαναφέρει στη ζωή τη Dino, δίχως να δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες για τα χαρακτηριστικά της και για το πότε θα γίνει η παρουσίασή της.

Οι σχεδιαστές πήραν ως βάση την περιορισμένης παραγωγής Ferrari J50, καθώς αυτή θα επηρεάσει τη μελλοντική σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας.

Οι σχεδιαστές πήραν ως βάση την περιορισμένης παραγωγής Ferrari J50, καθώς αυτή θα επηρεάσει τη μελλοντική σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Η μοναδική εξέλιξη που είχαμε όλο αυτό το διάστημα ήταν πριν από δύο εβδομάδες, όταν ένα δοκιμαστικό μουλάρι με τη μορφή της 458 Italia συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό.
 
Αν και ακόμα κανένας εκτός Ferrari δεν ξέρει τι ακριβώς θα γίνει με τη Dino, το γεγονός δεν πτόησε τους ανθρώπους της Trazione Posteriore, οι οποίοι μας παρουσιάζουν ψηφιακά το αυτοκίνητο, δίνοντάς μάλιστα και την πίσω όψη της νέας entry-level Ferrari.
  
Οι σχεδιαστές πήραν ως βάση την περιορισμένης παραγωγής Ferrari J50, η οποία φτιάχτηκε ειδικά για την αγορά της Ιαπωνίας. Ο λόγος είναι απλός και έχει να κάνει με το γεγονός που οι άνθρωποι της φίρμας είχαν δηλώσει κατά την παρουσίαση της J50 πως αυτή θα επηρεάσει τη μελλοντική σχεδιαστική γλώσσα της Ferrari.
 
Από μπροστά βλέπουμε την ψηφιακή Dino να έχει παρόμοια λεπτά φωτιστικά σώματα με τη J50, ενώ κάπως πιο ραφιναρισμένη είναι η γρίλια της μάσκας. Οι τροχοί, οι καθρέπτες και οι εισαγωγές αέρα, έρχονται απευθείας από την J50. Πίσω, η Dino διαθέτει γυάλινο κάλυμμα κινητήρα και τέσσερα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, όπως δηλαδή και στις J50, GTC4Lusso και 812 Superfast.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
Citroen