Η Audi ξεκινά την εμπορική διάθεση των κορυφαίων ηλεκτρικών e-tron GT quattro & RS e-tron GT στην ελληνική αγορά, ανακοινώνοντας τις τιμές διάθεσής τους στη χώρα μας.
Λίγους μήνες μετά την επίσημη παρουσίαση των e-tron GT & RS e-tron GT, η γερμανική premium φίρμα τα προσφέρει στην ελληνική αγορά με τιμή από 108.100 ευρώ για την «απλή» έκδοση quattro & 148.700 ευρώ για την κορυφαία έκδοση RS.
Το μήκους 4,99 μέτρων αμάξωμα του e-tron GT ξεχωρίζει για τις πλούσιες καμπύλες στο πλάι και τις επίπεδες επιφάνειες στο εμπρός και το πάνω μέρος που συνδράμουν στην κορυφαία αεροδυναμική.
Το νέο e-tron GT είναι ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της Audi, καθώς βάζει τα θεμέλια για το ηλεκτρικό μέλλον της γερμανικής premium φίρμας. Ως μία γνήσια premium κατασκευή, το νέο e-tron GT δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο επιβλητικό, κάτι που ξεκινά από την πρώτη ματιά λόγω του ντιζάιν.
Το μήκους 4,99 μέτρων αμάξωμα του e-tron GT ξεχωρίζει για τις πλούσιες καμπύλες στο πλάι και τις επίπεδες επιφάνειες στο εμπρός και το πάνω μέρος που συνδράμουν στην κορυφαία αεροδυναμική (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,24). Οι ξεχωριστοί προβολείς LED Matrix εμπρός και τα ενιαία φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος που διατρέχουν το αμάξωμα σε όλο του το πλάτος κάνουν τη διαφορά και τη νύχτα. Το ύψος του e-tron GT, το οποίο ορίζεται στα 1,41 μέτρα, είναι μόλις 17 εκατ. πιο ψηλό από το κορυφαίο R8 και 17 χλστ. χαμηλότερο από το A7 Sportback. Όσον αφορά στο RS e-tron GT η Audi Sport έχει προσθέσει τις απαραίτητες πινελιές που ξεχωρίζουν την κορυφαία έκδοση από την «απλή», όπως τη διαφορετική singleframe μάσκα, τις πιο «μυώδεις» καμπύλες στους θόλους των τροχών, τις σπορ ζάντες κ.ά..
Κάτω από το μυώδες αμάξωμα του Audi e-tron GT συναντούμε τρεις ηλεκτροκινητήρες, δύο τοποθετημένους στον εμπρόσθιο άξονα και έναν στον πίσω που στο e-tron GT quattro αποδίδουν συνδυαστικά 476 ίππους (350 kW). Μάλιστα, έως και για 2,5 δευτερόλεπτα σε λειτουργία overboost η προσφερόμενη ισχύς αγγίζει τα 530 άλογα (390 kW), ενώ η συνολική ροπή είναι σταθερά στα 630 Nm. Στο κορυφαίο RS e-tron GT, η συνολική ισχύς είναι 598 άλογα (440 kW) και η συνολική ροπή 830 Nm. Στη λειτουργία overboost, η ισχύς αυξάνεται για λίγο στα 646 άλογα (475 kW) που είναι και η κορυφαία απόδοση του gran tourer της Audi.
Αναφορικά με την αυτονομία των μπαταριών, η Audi υπόσχεται έως 487 χλμ. για το e-tron GT. Σε ό,τι έχει να κάνει με τις επιδόσεις το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,4 δλ. για το e-tron GT και σε 3,3 δλ. για το RS e-tron GT ενώ η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα αγγίζει τα 245 χλμ./ώρα και 250 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Υπεύθυνα για το φρενάρισμα και την ανάκτηση ενέργειας είναι τα δισκόφρενα με δαγκάνες 10 εμβόλων και δίσκους διαμέτρου έως και 420 χλστ., ενώ στον έλεγχο του οχήματος βοηθούν με τον τρόπο τους οι -προαιρετικές στο e-tron GT και στάνταρ στο RS e-tron GT- ρυθμιζόμενες αεραναρτήσεις που μπορούν να μεταβάλλουν το ύψος του αυτοκινήτου έως και 22 χλστ. χαμηλότερα αλλά και έως 20 χλστ. ψηλότερα. Επιπλέον, η ηλεκτρική τετρακίνηση συνεπικουρείται από το στάνταρ μπλοκέ διαφορικό με σταθερές τιμές κλειδώματος ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και η τοποθέτηση των μπαταριών ιόντων λιθίου αφού οι μηχανικοί της Audi έχουν καταφέρει να έρθουν πολύ κοντά στην απόλυτη αναλογία 50-50. Προαιρετικά διατίθεται και σύστημα τετραδιεύθυνησης.
Οι τιμές των νέων Audi e-tron GT & RS e-tron GT στην Ελλάδα: