Το Nissan Qashqai είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τον νέο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,33 λτ. με απόδοση 140 ίππων, ενώ έπεται και εκείνος με τα 160 άλογα. Δείτε τις ανά έκδοση τιμές του μοντέλου.
Η γκάμα των κινητήρων του δημοφιλούς SUV της Nissan εμπλουτίστηκε πρόσφατα με το ολοκαίνουργιo υπετροφοδοτούμενο σύνολο των 1,33 λίτρων σε δύο εκδόσεις ισχύος με 140 και 160 άλογα. Υπενθυμίζουμε μάλιστα πως, λίγες μέρες πριν, βρεθήκαμε καλεσμένοι της Nissan στη Βαρκελώνη και οδηγήσαμε το Qashqai με το νέο κινητήρακαι το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, αλλά και την ισχυρότερη έκδοση με τα 160 άλογα και το νέο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της μάρκας.
Σήμερα, λοιπόν, ανακοινώθηκαν και επίσημα οι τιμές του best seller μοντέλου της ιαπωνικής φίρμας με τον προαναφερθέντα κινητήρα ισχύος 140 ίππων, ενώ αναμένουμε σύντομα και εκείνες για την έκδοση με τα 160 άλογα. Σημειώνουμε πως, ο εν λόγω κινητήρας προσφέρεται στην ελληνική αγορά σε πέντε εξοπλιστικά επίπεδα: Energy, Acenta, N-Connecta, N-Connecta Look και Techna. Στη βασική Energy η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 20.490 ευρώ, ενώ στο επόμενο σκαλοπάτι που αποτελεί και την πιο δημοφιλή επιλογή των Ελλήνων αγοραστών οι τιμές ξεκινούν από τις 22.550 ευρώ.
Δείτε παρακάτω τον αναλυτικό πίνακα με τις τιμές του Nissan Qashqai στις εκδόσεις με τον κινητήρα των 1,33 λτ. ισχύος 140 ίππων:
Ένα αυτοκίνητο που βασίζεται στο παλιό πάτωμα του Nissan Pulsar, ελαφρά βελτιωμένο εσωτερικό, με κάποιες ανεπαίσθητες αλλαγές εξωτερικά, ποιότητα μέτρια με τα κριτήρια των SUV νέας γενιάς και πολύ μέτριο infotainment system, δεν μπορεί να προσφέρεται με τέτοια τιμή. Ας το πει κάποιος στον κεντρικό αντιπρόσωπο, γιατί καταντάει πραγματική κοροϊδία και ασέβεια προς τον αγοραστή η τρέχουσα εμπορική του πολιτική.
Με αυξήσεις από 2.500 έως 4.000 στις 3 πρώτες εκδόσεις βενζίνης , για +20ps νομίζω μέχρι εδώ ήταν τα ψωμιά του , τα diesel ; ford-kia-skoda θα κάνουν πάρτυ.....
Υπερτιμημένο, σε όποια γωνία και να στρίψεις βλέπεις και ένα..... Νομίζω ήρθε η ώρα στη κορυφή να ανέβει κάποιο άλλο.... Πολύ ακριβό χωρίς να προσφέρει κάτι παραπάνω και με την αξιοπιστία του να πέφτει λόγω ομίλου....
Τοσα λεφτα για 1300 κυβικα αυτοκινητο ειναι τραγικο........Ειπαμε ειναι ενα απο τα καλα SUV αλλα το εκαναν λυσσα........Με τα λεφτα που θα θελει για την εκδοση με τα 160 (καλα δεν συζηταμε για αυτοματο) πας και παιρνεις ενα Kodiaq η ενα Karoq τουμπανο και εχεις και καλυτερο αμαξι και εισαι και αρχοντας...Τι να λεμε τωρα.........32.000 για 1300αρι ? Τοσο εχουν διλιτρα rs , πλακα κανουμε ? Πολυ ψηλα τον εχουν παρει τον αμανε και θα προσγειωθουν αποτομα μου φαινεται.........
Δηλαδη ο 1200/135hp (με upgrade εγκεφαλου) έγινε 1300 για ψυχολογικους λογους, ανεβηκε 5 ιππους...και εναμιση χιλιαρικο πανω.
26 χιλιαρικα για να εχεις μηχανικο 1300αρι και μεσαία έδοση με καποια συστηματα ασφαλειας.
Δλδ η εκδοση με τα 160 αλογα και το νέο αυτοματο κιβωτιο απο ποσο θα ξεκιναει? 28 χιλιαρικα βασική?
Επίσης η Nissan διαφημίζει 6 χρόνια εγγύηση αλλά για να γίνουν τα 3 χρονια σε 6, ζητανε ταριφα 700 ευρω. Που να ήταν και απτο Ισραήλ ο όμιλος.
Το μόνο καλό είναι η ροπή του νέου κινητήρα ειδικα στην εκδοση των 160hp. Και το οτι θα φοριέται και απο την mercedez αποτι διάβασα.
Πάντως όντως το Qashqai ήταν το πιο ολοκληρωμένο SUV στη κατηγορια του. Και εδω πατανε. Γιαυτο ανεβαζουν τιμες.
Αλλά σαυτα τα λεφτα ισως να αξίζει το mitsubishi eclipse περισσότερο η ακομα και το υβριδικο CHR.
Ένα αυτοκίνητο που βασίζεται στο παλιό πάτωμα του Nissan Pulsar, ελαφρά βελτιωμένο εσωτερικό, με κάποιες ανεπαίσθητες αλλαγές εξωτερικά, ποιότητα μέτρια με τα κριτήρια των SUV νέας γενιάς και πολύ μέτριο infotainment system, δεν μπορεί να προσφέρεται με τέτοια τιμή. Ας το πει κάποιος στον κεντρικό αντιπρόσωπο, γιατί καταντάει πραγματική κοροϊδία και ασέβεια προς τον αγοραστή η τρέχουσα εμπορική του πολιτική.
Με αυξήσεις από 2.500 έως 4.000 στις 3 πρώτες εκδόσεις βενζίνης , για +20ps νομίζω μέχρι εδώ ήταν τα ψωμιά του , τα diesel ; ford-kia-skoda θα κάνουν πάρτυ.....
Υπερτιμημένο, σε όποια γωνία και να στρίψεις βλέπεις και ένα..... Νομίζω ήρθε η ώρα στη κορυφή να ανέβει κάποιο άλλο.... Πολύ ακριβό χωρίς να προσφέρει κάτι παραπάνω και με την αξιοπιστία του να πέφτει λόγω ομίλου....
Τοσα λεφτα για 1300 κυβικα αυτοκινητο ειναι τραγικο........Ειπαμε ειναι ενα απο τα καλα SUV αλλα το εκαναν λυσσα........Με τα λεφτα που θα θελει για την εκδοση με τα 160 (καλα δεν συζηταμε για αυτοματο) πας και παιρνεις ενα Kodiaq η ενα Karoq τουμπανο και εχεις και καλυτερο αμαξι και εισαι και αρχοντας...Τι να λεμε τωρα.........32.000 για 1300αρι ? Τοσο εχουν διλιτρα rs , πλακα κανουμε ? Πολυ ψηλα τον εχουν παρει τον αμανε και θα προσγειωθουν αποτομα μου φαινεται.........
Δηλαδη ο 1200/135hp (με upgrade εγκεφαλου) έγινε 1300 για ψυχολογικους λογους, ανεβηκε 5 ιππους...και εναμιση χιλιαρικο πανω. 26 χιλιαρικα για να εχεις μηχανικο 1300αρι και μεσαία έδοση με καποια συστηματα ασφαλειας. Δλδ η εκδοση με τα 160 αλογα και το νέο αυτοματο κιβωτιο απο ποσο θα ξεκιναει? 28 χιλιαρικα βασική? Επίσης η Nissan διαφημίζει 6 χρόνια εγγύηση αλλά για να γίνουν τα 3 χρονια σε 6, ζητανε ταριφα 700 ευρω. Που να ήταν και απτο Ισραήλ ο όμιλος. Το μόνο καλό είναι η ροπή του νέου κινητήρα ειδικα στην εκδοση των 160hp. Και το οτι θα φοριέται και απο την mercedez αποτι διάβασα. Πάντως όντως το Qashqai ήταν το πιο ολοκληρωμένο SUV στη κατηγορια του. Και εδω πατανε. Γιαυτο ανεβαζουν τιμες. Αλλά σαυτα τα λεφτα ισως να αξίζει το mitsubishi eclipse περισσότερο η ακομα και το υβριδικο CHR.