Τον αναλυτικό τιμοκατάλογο για το τρίτης γενιάς Ceed ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία της Κia. Ξεκινώντας, το νέο μοντέλο θα διατίθεται με τρεις κινητήρες βενζίνης και έναν diesel σε δύο διαφορετικές εκδόσεις.
Όσον αφορά στην βενζίνη, η βάση της γκάμας αποτελεί ο 1.400άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας απόδοσης 100 ίππων, ένα turbo 1.000άρι μοτέρ με 120 άλογα και ένα υπερτροφοδούμενο συνολο 1.400 κ.εκ με ιπποδύναμη που φτάνει τα 140 άλογα. Από την άλλη πλευρά στο diesel, βρίσκουμε τον 1.600άρη CRDI σε δύο version με 115 και 136 άλογα αντίστοιχα. Σημειώνουμε πως, όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά προαιρετικά προσφέρεται και το 7άρι αυτόματο DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της μάρκας στις δύο επιλογές πετρελαίου και στον ισχυρότερο κινητήρα βενζίνης.
Συνοπτικά σε ό,τι αφορά στις τιμές, το κόστος κτήσης ξεκινά από τις 16.890 ευρώ με τον 1.400άρη ατμόσφαιρας των 100 ίππων στην έκδοση Inmotion, για τον 1.000άρη η τιμή ξεκινά από τις 18.390 ευρώ στην ίδια έκδοση, ενώ ο κορυφαίος κινητήρας στη βενζίνη με τα 140 άλογα ξεκινά από 20.790 ευρώ στην έκδοση Uptown και από τις 22.290 ευρώ στην έκδοση Premium.
Η τιμή για το πετρελαιοκίνητο Ceed ξεκινά από τις 21.490 ευρώ στην έκδοση Ιnmotion με τον 1.600αρη CRDi των 115 ίππων ενώ στην έκδοση με τους 135 ίππους η τιμή διαμορφώνεται από τις 22.990 ευρώ στην έκδοση Uptown και από τις 25.890 ευρώ στην έκδοση Premium.
H βασική έκδοση Inmotion περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: air condition, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, cruise control, υπολογιστή ταξιδιού με οθόνη 3,5 ιντσών, ηχοσύστημα με οθόνη LCD 5 ιντσών, 6 ηχεία κ.α
Όσους πιάσουν τώρα στην αρχή είναι, μετά θ'αρχίσουν κι εκεί οι εκπτώσεις. Αυτή τη στιγμή το i30 με τον 1,4 t-gdi στη full extra έκδοση premium navi, έχει πέσει στα 20450
Τα μοτέρ που αξίζουν είναι το 1, 4 τούρμπο βενζίνη και το 1, 6 136 ντίζελ, αλλά ακριβό βρε παιδί μου, θυμίζει το φοκους το καινούργιο. όλα τα καινούρια μοιάζουν πολύ, όμορφα, ψιλοδυναμικα αλλά άλλη χάρη και ποικιλία έχουν τα suv.
Τι τιμές είναι αυτές ρε παιδιά περιμένουν να πουλήσουν σε κορόιδα? Το i30 που φοράει ίδια μοτερ και ίδιο εξοπλισμό είναι τουλάχιστον 3.000€ φθηνότερο σε κάθε έκδοση. Αν είναι να δώσω τόσα λεφτά πάω σε megane focus astra που είναι κορυφαία.
Καταρχήν γελάμε... δεύτερον να ρωτήσουν εμάς τους παλιούς κατώχους που μετά από 8 χρόνια και 1 αλλαγή ταμπλώ ελάτε να δείτε πως είναι πάλι το ταμπλώ...πού χειρότερο από την πρώτη φορά που υποτίθεται είδαν την αστοχία υλικού κι μας τα αλλάξανε με ένα χειρότερο...
Η αλήθεια είναι ότι πριν γίνει αυτό περίμενα το νέο i30 και ceed αλλά μετά από αυτό μακρυά από kia!!! Είναι β διαλογή μεταξύ huyndai - kia ...σιγουρα όχι ΚΙΑ
Νομιζα μπηκα στον τιμοκαταλογο mercedes,,,
Apollon έτσι είναι όπως τα λες, η Οπελ δίνει το άστρα με μπόνους 3300 ευρώ, δηλαδή το ντιζελακι το αγοράζεις κάτω από 20000.
Όσους πιάσουν τώρα στην αρχή είναι, μετά θ'αρχίσουν κι εκεί οι εκπτώσεις. Αυτή τη στιγμή το i30 με τον 1,4 t-gdi στη full extra έκδοση premium navi, έχει πέσει στα 20450
Τα μοτέρ που αξίζουν είναι το 1, 4 τούρμπο βενζίνη και το 1, 6 136 ντίζελ, αλλά ακριβό βρε παιδί μου, θυμίζει το φοκους το καινούργιο. όλα τα καινούρια μοιάζουν πολύ, όμορφα, ψιλοδυναμικα αλλά άλλη χάρη και ποικιλία έχουν τα suv.
Τι τιμές είναι αυτές ρε παιδιά περιμένουν να πουλήσουν σε κορόιδα? Το i30 που φοράει ίδια μοτερ και ίδιο εξοπλισμό είναι τουλάχιστον 3.000€ φθηνότερο σε κάθε έκδοση. Αν είναι να δώσω τόσα λεφτά πάω σε megane focus astra που είναι κορυφαία.
Καταρχήν γελάμε... δεύτερον να ρωτήσουν εμάς τους παλιούς κατώχους που μετά από 8 χρόνια και 1 αλλαγή ταμπλώ ελάτε να δείτε πως είναι πάλι το ταμπλώ...πού χειρότερο από την πρώτη φορά που υποτίθεται είδαν την αστοχία υλικού κι μας τα αλλάξανε με ένα χειρότερο... Η αλήθεια είναι ότι πριν γίνει αυτό περίμενα το νέο i30 και ceed αλλά μετά από αυτό μακρυά από kia!!! Είναι β διαλογή μεταξύ huyndai - kia ...σιγουρα όχι ΚΙΑ