Στο Ράλι Αργεντινής η Volkswagen είχε την χειρότερή της επίδοση, από το 2013 που μπήκε στον κόσμο του WRC, αφού μετά από 20 αγώνες έμεινε εκτός podium. Το τι έφταιξε θα διερευνηθεί διεξοδικά.
Τις πταίει στη Volkswagen;
3.316 Επισκέψεις στο άρθρο (29/4/2015)
Η Volkswagen Motorsport θα διεξάγει μια διεξοδική έρευνα για να βρει τι έφταιξε στα Polo R στο Ράλι Αργεντινής και έμεινε εκτός podium μετά από 20 αγώνες.
Το ίδιο πρόβλημα που ακινητοποίησε το Polo R του Sebastien Ogier στην πρώτη ειδική του Ράλι Αργεντινής την Παρασκευή το πρωί, υπήρξε και την Κυριακή στο αμάξι του Jari-Matti Latvala, ο οποίος μαχόταν για την 3η θέση του βάθρου.Ο διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας της Volkswagen Motorsport, Jost Capito, είπε πως δεν είχαν ποτέ πρόβλημα με την τροφοδοσία καυσίμου στα Polo R, ούτε κατά τη διάρκεια των αγώνων ούτε στην περίοδο δοκιμών του οχήματος. Επιπλέον διέψευσε πως η αιτία του κακού ήταν οι σκληρές συνθήκες που επικρατούσαν στους αργεντίνικους δρόμους. «Θα πρέπει να αναλύσουμε τα εξαρτήματα και θα δούμε. Το γεγονός πως συνέβη δύο φορές μας βοηθάει…», είπε μεταξύ άλλων ο κος Capito.Ένα ενδεχόμενο που πρέπει να ερευνηθεί είναι μήπως υπήρξε κάποια σκάρτη παρτίδα από συστήματα injection. Σε κάθε περίπτωση, στο Ράλι Αργεντινής η Volkswagen είχε την χειρότερή της επίδοση, από το 2013 που μπήκε στον κόσμο του WRC. Βλέπετε, σαν να μην έφταναν τα προβλήματα των Ogier και Latvala, ο Andreas Mikkelsen εγκατέλειψε μετά από σύγκρουση στην τελευταία ειδική TV Power Stage και αφού αρχικά είχε σταματήσει λόγω σπασμένου συστήματος διεύθυνσης.
Το ίδιο πρόβλημα που ακινητοποίησε το Polo R του Ogier (φωτό) στην πρώτη ειδική του Ράλι Αργεντινής την Παρασκευή το πρωί, υπήρξε και την Κυριακή στο αμάξι του Latvala.