ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αξιοπιστία, φθηνά στην αγορά & με χαμηλή κατανάλωση: Για αυτό πουλάνε τα υβριδικά Toyota C-HR

 Σχολιάστε 
54.507 Επισκέψεις στο άρθρο
Σε πραγματικές συνθήκες το C-HR των 140 ίππων «καίει» μόλις 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη η κατανάλωση είναι 3,6 λτ./100 χλμ., ένα από τα καλύτερα νούμερα που έχουμε δει ποτέ στο Test Center.
3 Φωτογραφίες »

Σε πραγματικές συνθήκες το C-HR των 140 ίππων «καίει» μόλις 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ μέσα στην πόλη η κατανάλωση είναι 3,6 λτ./100 χλμ., ένα από τα καλύτερα νούμερα που έχουμε δει ποτέ στο Test Center.

«Δεν σπάνε, δεν χαλάνε και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο». Μπορεί να φαντάζει απλοϊκό σαν σχόλιο, αλλά η αξιοπιστία που χαρακτηρίζει τα μοντέλα της Toyota αποτελεί ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί. Μην ξεχνάμε πως η ελληνική αντιπροσωπεία δίνει μεγάλη εργοστασιακή εγγύηση (6 χρόνια), με τη μεγάλη χρονική διάρκεια να αποδεικνύει πως το μοντέλο της αντέχει στο χρόνο, άρα δεν διστάζει να το έχει υπό την ευθύνη της ακόμη και μετά από 6 χρόνια οδήγησης. Φυσικά, είναι και η τιμή αγοράς. Γενικότερα έχουμε δει ότι τα αυτοκίνητα των Ιαπώνων είναι φθηνά, στην περίπτωση του Toyota C-HR είναι... τα φθηνότερα, όπως είδαμε και νωρίτερα.


Το 2λιτρο Toyota C-HR φέρει εξελιγμένα αμορτισέρ που αλλάζουν την απόσβεσή τους παθητικά (δεν μπορεί να επιλέξει με κουμπί ο οδηγός την λειτουργία τους όπως στις ενεργητικά ρυθμιζόμενες ανάρτησης).
3 Φωτογραφίες »

Το 2λιτρο Toyota C-HR φέρει εξελιγμένα αμορτισέρ που αλλάζουν την απόσβεσή τους παθητικά (δεν μπορεί να επιλέξει με κουμπί ο οδηγός την λειτουργία τους όπως στις ενεργητικά ρυθμιζόμενες ανάρτησης).

 
Έπειτα, είναι η ασύγκριτη οικονομία καυσίμου, απόρροια της 5ης γενιάς αυτοφορτιζόμενης υβριδικής τεχνολογίας των Ιαπώνων. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του, φέρει πιο ισχυρά ηλεκτρικά μοτέρ για την κίνηση του αυτοκινήτου, καθώς και νέα μπαταρία ιόντων λιθίου. Σε αυτήν αποθηκεύεται η ηλεκτρική ενέργεια που δημιουργείται μέσω αναγεννητικής πέδησης, δηλαδή η ενέργεια που προκύπτει σε κάθε φρενάρισμα ή άφημα του γκαζιού.
 
Στην πράξη, το νέο Toyota C-HR λειτουργεί για περισσότερη ώρα και για μεγαλύτερες αποστάσεις αμιγώς ηλεκτρικά. Έτσι, δεν χρειάζεται να «καίει» πολλή βενζίνη, για αυτό και έχει μέση κατανάλωση γύρω στα 5 λίτρα, τόσο στην «μικρή» έκδοση όσο και στην 2λιτρη 4κίνητη. Μάλιστα, σε αστικές συνθήκες που τα σταμάτα-ξεκίνα είναι συνεχόμενα (το ίδιο και το γέμισμα της μπαταρίας με ενέργεια),το Toyota C-HR γυροφέρνει στα 3,5 λίτρα. Συνδυαστικά, σε πόλη και ταξίδι μαζί, με το Toyota C-HR θα πληρώσεις τα λιγότερα σε ετήσια καύσιμα (περίπου 1.400-1.450 ευρώ αν κάνεις 20.000 χλμ. με 80-20 πόλη-ταξίδι).

Τι πρέπει να ξέρω για την τεχνολογία AWD-i;

Όσον αφορά την τεχνολογία 4κίνησης AWD-i, είναι ένα σύστημα που πρωτογνωρίσαμε στο best-seller του 2024, Toyota Yaris Cross. Το τετρακίνητο υβριδικό C-HR, λοιπόν, εκτός από τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα, τμήμα του υβριδικού συστήματος, διαθέτει στον πίσω άξονα ένα δεύτερο, ανεξάρτητο ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 41 ίππων και ροπή 84 Nm. Δεν υπάρχει άξονας μετάδοσης προς τα πίσω, ούτε κάποιο διαφορικό κεντρικό ή πίσω. Αυτό αφενός συγκρατεί το βάρος προσθιοκίνητη) και αφετέρου εξασφαλίζει άμεση απόκριση στην εμπλοκή της τετρακίνησης με τον ηλεκτροκινητήρα να κινεί άμεσα και κατά το δοκούν τους πίσω τροχούς. Σε νορμάλ οδήγηση το Toyota C-HR κινείται ως προσθιοκίνητο. Όταν όμως υπάρχουν συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (εκκίνηση στο χιόνι ή ανάβαση σε σαθρό έδαφος), τότε εμπλέκεται η τετρακίνηση και η ελκτική πρόσφυση φυσικά απογειώνεται στοιχείο που παρέχει πρόσθετη ευστάθεια.

Σελίδα 1Το 1o σε πωλήσεις οικογενειακό SUV - Τι εκδόσεις έχει & ποια συμφέρει;
Σελίδα 2Αξιοπιστία, φθηνά στην αγορά & με χαμηλή κατανάλωση: Για αυτό πουλάνε τα υβριδικά Toyota C-HR
Σελίδα 3Ξεχνάς το βενζινάδικο & έχεις φορολογικά κέρδη με το Plug-in υβριδικό Toyota C-HR
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON