Μέσα στην πόλη με το Plug-in hybrid Toyota C-HR μπορείς να κινηθείς μόνο με ρεύμα, άρα και με μηδενική κατανάλωση βενζίνης, ενώ αν ξεχάσεις να φορτίσεις την μπαταρία, η κατανάλωση δεν θα υπερβεί τα 4,5 λτ./100 χλμ..
Η plug-in hybrid έκδοση είναι περισσότερο... ψαγμένη και ταιριάζει πιο πολύ σε εταιρικούς χρήστες. Όπως είπαμε συνδυάζεται με συγκεκριμένα οικονομικά κίνητρα, ενώ η δυνατότητα γρήγορης φόρτισης (λόγω μικρότερης μπαταρίας) εξασφαλίζει ότι πάντα θα έχεις ρεύμα για να κινηθείς. Κι αν τύχει και η μπαταρία αδειάσει, υπάρχει το κυρίως ρεζερβουάρ βενζίνης.
Από εκεί και πέρα, το Plug-in υβριδικό C-HR PHEV μπορεί και επιλέγει την πηγή ενέργειας για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Οι τεχνολογίες Predictive EV Drive και Geofencing συνεργάζονται για τη βελτιστοποίηση της χρήσης της μπαταρίας. Εσύ βάζεις έναν προορισμό στην πλοήγηση και το σύστημα αλλάζει αυτόματα μεταξύ EV λειτουργίας και υβριδικής κίνησης για να μεγιστοποιήσει την αποδοτικότητα και την αυτονομία σας. Θυμίζουμε ότι το επαναφορτιζόμενο σύνολο του ιαπωνικού οικογενειακού SUV αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων ισχύος 152 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 163 ίππων που είναι τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα, με τη συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 223 άλογα.