7.627 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/1/2014
Επιβεβαιώθηκε από τη Mercedes ότι σχεδιάζεται η νέα AMG GT, η οποία θα διαθέτει εντυπωσιακό design και θα είναι μικρότερη και ελαφρύτερη από την SLS, ενώ θα αποδίδει 500 ίππους από έναν 4λιτρο V8.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε επίσημα ότι ετοιμάζει τη νέα AMG GT, δια στόματος του Gorden Wagener -επικεφαλής designer- ο οποίος ανέφερε ότι θα είναι η πιο «εντυπωσιακή Mercedes που έχει σχεδιάσει ο ίδιος». Ειδικότερα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο μοντέλο δεν θα αντικαταστήσει την SLS, όπως αρχικά είχαν οι άνθρωποι της Mercedes αφήσει να εννοηθεί, αλλά θα σταθεί πλάι της για να ανταγωνιστεί την Porsche 911. Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, αναμένεται να λανσαριστεί αρχές του 2015 –δεν αποκλείεται και το τέλος του 2014- χωρίς όμως να έχει ξεκαθαρίσει το οριστικό όνομά της, αν θα λέγεται δηλαδή AMG GT ή C190.
Στις κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες που εξασφαλίσαμε, αποκαλύπτεται το νέο 2θυρο μοντέλο με το πολύ δυναμικό σχεδιασμό, ενώ εντυπωσιάζει το μεγάλο μπροστινό καπό με την ευμεγέθη μάσκα, τους στενόμακρους προβολείς και τους πλαϊνούς αεραγωγούς. Επίσης, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα έχει μήκος 4.500 χλστ. πλάτος 1.939 χλστ. και ύψος 1.287 χλστ., γεγονός που δείχνει ότι το εν λόγω supercar θα είναι μικρότερο σε μήκος από την SLS (- 140 χλστ.). Επίσης, αναφέρεται ότι θα χρησιμοποιηθεί το ίδιο πλαίσιο της SLS από αλουμίνιο, αλλά η GT θα είναι ελαφρύτερη κατά 100 κιλά περίπου (θα ζυγίζει 1.200 κιλά περίπου), ενώ θα πατά σε 19άρες ζάντες ελαφρού κράματος.
Σε μηχανικό επίπεδο, η νέα AMG GT θα φέρει έναν 3λιτρο V6, που θα αποδίδει περισσότερα από 350 «άλογα» που παράγει η Porsche 911 -με τον 3,4 λτ. κινητήρα- ενώ θα είναι διαθέσιμος και ένας bi-turbo 4λιτρος V8, που θα αποδίδει πλέον των 500 ίππων.
Τέλος, οι φήμες κάνουν λόγο και για «μη συμβατικές» πόρτες, τις οποίες θα διαθέτει η νέα GT -που πιθανότατα θα «μεταφερθούν» από την SLS που ανοίγουν προς τα πάνω- ενώ το νέο γερμανικό μοντέλο θα φέρει και μια μεγάλη πτέρυγα στο πίσω μέρος -ηλεκτρονικά ανοιγόμενη σε ταχύτητες άνω των 120χλμ./ώρα- για μεγαλύτερη ευστάθεια στον δρόμο.