Υιοθετώντας το επίθημα Folgore της Maserati (ιταλικά σημαίνει «κεραυνός»), η νέα Quattroporte θα επιστρέψει ως ένα τετράθυρο grand tourer με μηδενικές εκπομπές ρύπων και θα φιγουράρει ανάμεσα στο SUV της μάρκας, Levante, το οποίο θα κυκλοφορήσει μόνο ηλεκτρικό, στη δεύτερη γενιά του το 2025 και της πρόσφατα αποκαλυφθείσας Granturismo Coupé, που είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Maserati .
Η νέα Quattroporte θα είναι το μοναδικό σεντάν της ιταλικής εταιρείας, καθώς η παραγωγή της μικρότερης Maserati Ghibli θα τελειώσει το 2024. Μάλιστα, θέλει τα δύο αυτά μοντέλα να ανταγωνιστούν στην κατηγορία των πολυτελών και executive σεντάν, παρά τις μεγάλες διαφορές στην τιμή τους. Αυτό σημαίνει ότι η μάρκα θα προσπαθήσει να προσελκύσει ανθρώπους που οδηγούν αυτοκίνητα όπως η Mercedes-Benz EQE και η BMW i7.
Βασισμένο στην πλατφόρμα της Granturismo
Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στα νέα πλατφόρμα της Granturismo (η οποία θα χρησιμοποιηθεί επίσης για όλα τα μελλοντικά μοντέλα Folgore και τα τελικά αυτοκίνητα της μάρκας με κινητήρα εσωτερικής καύσης). Έχει σχεδιαστεί ώστε να προσφέρει βέλτιστη κατανομή βάρους, με την μπαταρία τοποθετημένη σε σχήμα Τα χαμηλά και κατά μήκος του κέντρου του πλαισίου.
Τα επίπεδα ισχύος αναμένεται να είναι μικρότερα από την Granturismo Folgore των 755 ίππων, 1351 nm, το οποίο είναι επίσης εξοπλισμένο με μπαταρία 93 kWh, δεδομένου ότι το εν λόγω κουπέ έχει πιο σπορ καταβολές.