Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το 4 επιστρέφει ως το νέο μικρό ηλεκτρικό SUV της Renault

3.634 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2024)
Τα σχέδια είναι ανεξάρτητα της Renault και προέρχονται από την ιστοσελίδα autoexpress.
2 Φωτογραφίες »

Τα σχέδια είναι ανεξάρτητα της Renault και προέρχονται από την ιστοσελίδα autoexpress.

- Όλα όσα γνωρίζουμε για την αναβίωση του θρυλικό Κατρέλ (4L).
- Ίδια πλατφόρμα με το Renault 5.
- Σχεδιαστικά εμπνευσμένο από το αρχικό 4.
- Οικολογική καμπίνα με δύο οθόνες.

Το μικρό ηλεκτρικό SUV της Renault

Η Renault μετά την αναβίωση του 5 ως αμιγώς ηλεκτρικό hatchback ετοιμάζεται και για αυτή του 4, στο οποίο αναφέρθηκε σε δηλώσεις του και ο επικεφαλής της μάρκας. Η ηλεκτρική γαλλική... επανάσταση θα συνεχιστεί με την αναβίωση ενός ακόμα διάσημου μοντέλου, για το οποίο συγκεντρώσαμε όλα τα στοιχεία που γνωρίζουμε, πριν το δούμε το επίσημα κάποια στιγμή το 2025.

Μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το Renault 5

Αρχικά να πούμε πως το νέο Renault 4 θα κάνει την εμφάνιση του το 2025. Όπως το Renault 5 έτσι και το 4 θα βασίζεται στην πλατφόρμα, Ampr Small, που είναι αρκετά ευέλικτη για να φιλοξενεί διαφορετικά μήκη μεταξονίων και μεγαλύτερα ή μικρότερα πακέτα μπαταριών. Στην ίδια πλατφόρμα αναμένονται να βασιστούν και άλλα δύο ηλεκτρικά της Renault που θα έρθουν στο μέλλον.

Σχεδιαστικά εμπνευσμένο από το αρχικό 4

Πρόσφατα το νέο μοντέλο των Γάλλων, εντοπίστηκε από τους κατασκοπευτικούς φακούς ενώ δοκιμαζόταν σε ψυχρές καιρικές συνθήκες. Από τις φωτογραφίες επιβεβαιώνεται η σχεδίαση, όπως γνωρίζαμε και από κάποια διπλώματα ευρεσιτεχνίας που είχαν διαρρεύσει κατά το παρελθόν, στα οποία βασίζονται τα ανεξάρτητα σχέδια που βλέπετε πιο πάνω, στην γκαλερί των εικόνων. Θυμίζουμε πως το Renault 4 είναι η μετεξέλιξη του 4Ever Trophy concept που η εταιρία είχε παρουσιάσει το 2022. Φαίνεται ότι από το concept μέχρι το μοντέλο παραγωγής έχουν χαθεί τα σκληροπυρηνικά, off-road στοιχεία που η Renault είχε παρουσιάσει στο 4Ever Trophy και αντιθέτως το Renault 4 μοιάζει να είναι πιο προσαρμοσμένο για την πόλη, κάτι που ήταν αναμενόμενο.

Κινητήρες και μπαταρίες από το Renault 5 και τετρακίνητη επιλογή

Αφήνοντας στην άκρη τη σχεδίαση και περνώντας στα τεχνικά κομμάτι. Είναι πολύ πιθανό το Renault 4 να χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα και μπαταρίες με το 5. Στο Renault 5 ο ηλεκτροκινητήρας προσφέρεται σε 3 εκδόσεις ισχύος: 95 άλογα με 215 Nm ροπής, 122 ίππους με 225 Nm και, τέλος, η κορυφαία των 150 ίππων με 245 Nm. Πηγή ισχύος είναι μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 40 kWh ή 52 kWh με την αυτονομία που υπόσχεται η Renault να αγγίζει τα 300 χλμ. στη «μικρή» και τα 400 χλμ. στη μεγάλη. Δεδομένου ότι το 4 θα είναι λίγο μεγαλύτερο και πιθανώς βαρύτερο, ειδικά στην τετρακίνητη έκδοση, η αυτονομία αναμένεται να είναι ελαφρώς χαμηλότερη.

Μπορούμε επίσης να περιμένουμε δυνατότητα φόρτισης έως και 100 kW για το μοντέλο με τη μεγαλύτερη μπαταρία, το οποίο θα επιτρέπει γρήγορη φόρτιση από 15 έως 80 τοις εκατό σε μισή ώρα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
NISSAN