Παρότι ολοκαίνουριο, το A4 δεν έχει ιδιαίτερες εμφανισιακές αλλαγές.
Το Audi A4 μεγάλωσε
16.206 Επισκέψεις στο άρθρο (5/7/2015)
Μεγαλύτερο, ελαφρύτερο, πιο αεροδυναμικό και με πλουραλισμό εκδόσεων παρουσιάστηκε το ολοκαίνουργιο Audi A4 σε σεντάν και στέισον βάγκον (Avant) έκδοση.
Αν και δεν το δείχνει εμφανισιακά, το Audi A4 είναι ολοκαίνουργιο και αποτελεί τον διάδοχο του B8. Το Β9 όπως είναι η ονομασία του, είναι μεγαλύτερο σε εξωτερικές διαστάσεις, έχει μικρότερο μεταξόνιο, έχει πιο αεροδυναμικό αμάξωμα και είναι ελαφρύτερο.Συγκεκριμένα το νέο Audi A4 (Β9) έχει πλέον μήκος στα 4,73 μ. (+25 χλστ.) ενώ πλάτος και ύψος είναι στα 1,84 μ. (+26 χλστ.) και 1,43 μ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιό του πάντως είναι μικρότερο κατά 12 χλστ. φτάνοντας πλέον τα 2,82 μ. Ο σχεδιασμός του αμαξώματος μπορεί να μην έχει να επιδείξει έντονες διαφορές σε σχέση με το Audi που αντικαθιστά (Β8), είναι όμως αεροδυναμικότερος με συντελεστέ 0,23 για το σεντάν και 0,26 για το Avant.Παρά την αύξηση των διαστάσεων η Audi κατάφερε όχι απλώς να συγκρατήσει αλλά να μειώσει το βάρος έως και 120 κιλά αναλόγως έκδοσης και εξοπλισμού φυσικά. Αυτό έγινε χάρη στη χρήση της νέας πλατφόρμας αλλά και αλουμινίου. H βασική έκδοση με τον 1,4 λτ. TFSI ζυγίζει 1,320 κιλά.Περνώντας στο εσωτερικό, διαπιστώνουμε πως πλέον υπάρχει νέα κονσόλα και νέο τιμόνι, ενώ σύμφωνα με την Audi ο χώρος για τους επιβάτες είναι αυξημένος. Όσον αφορά το χώρο αποσκευών, αυτός στην περίπτωση του Avant είναι 505 λίτρα και με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων σε αναλογία 40/20/40 φτάνει τα 1,510 λίτρα.Όσον αφορά τους κινητήρες, υπάρχει ποικιλία από υπερτροφοδοτούμενα 4κύλινδρα και 6κύλινδρα μοτέρ πετρελαίου και βενζίνης. Συγκεκριμένα, αρχικά το νέο Audi A4 και στις δύο εκδόσεις αμαξώματος θα διατίθεται με τους βενζινοκινητήρες 1,4 TFSI 150 ίππων και 2,0 TFSI σε εκδόσεις 190 ίππων και 252 ίππων. Όσον αφορά τους πετρελαιοκινητήρες, εκεί συναντάμε τον 2,0 TDI σε εκδόσεις με 150 και 190 ίππους και τον 3,0 TDI σε εκδόσεις με 218 και 272 ίππους. Τις παραπάνω εκδόσεις θα συνοδεύει και η έκδοση φυσικού αερίου g-tron με 2,0 λτ. TFSI 170 ίππων. Οι εκδόσεις TFSI και τα 2λιτρα TDI θα συνεργάζονται με ολοκαίνουργιο, χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων (ελαφρύτερο κατά 16 κιλά), ενώ όλες οι εκδόσεις, θα διατίθενται προαιρετικά με νέο 7άρι αυτόματο κιβώτιο S tronic (διπλού συμπλέκτη). Εξαίρεση η κορυφαία πετρελαιοκίνητη των 272 ίππων η οποία θα συνεργάζεται με το 8άρι tiptronic.
Μελλοντικά θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις του Audi A4, πιο ισχυρές, ενώ θα πρέπει να περιμένουμε και επαναφορτιζόμενη υβριδική.
Δείτε στο σύντομο video το νέο Audi A4.
Στο πίσω μέρος έχει προσεχθεί ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου προκειμένου να είναι πιο αεροδυναμικός.
Ουτε καν face lifting το λες ειναι σχεδον ιδιο με το παλιο.Τυχεροι οι ηδη ιδιοκτητες, οχι ομως κ οι νεοι που θα αγορασουν ενα παλιας σχεδιασης αμαξι με λιγο διαφορετικα φωτα
Ρε mike μου θυμίζεις έναν πανίβλακα σχολιαστή όπως εσύ καλή ώρα σε παρόμοιου περιεχομένου Ελληνικό site (δεν αναφέρω όνομα για να μην κάνω διαφήμιση). Εννοείτε ότι τον πέταξαν έξω οι διαχειριστές. Είχε το nickname
<> σου λέει κάτι γιατί βρίσκω ομοιότητες. χαχαχα
παλι τα ιδια εξωτερικα, ελαχιστες διαφορες. ευτυχος αλαξαν το εσωτερικο, ειναι πιο ωραιο απο το βαρετο προιγουμενο που ειτε skoda ειτε audi ιδιο εσωτερικο.
Οντως δεν εχει ιδιαιτερες διαφορες με το προηγουμενο εξωτερικα αλλα παραμενει κατα την γνωμη μου ενα ομορφο και κομψο αυτοκινητο,εξαλου απο οτι ξερω οι σχεδιαστες του ειναι ιταλοι,οσο αφορα το εσωτερικο του ειναι απλα το καλυτερο της κατηγοριας(φημιζεται η audi για αυτο).Elmariachi σιγουρα υπαρχουν νοημονες ανθρωποι που δεν αγορασαν καποιον κουβα που λεγεται nissan tiida που βγηκε μια φορα και μετα εξαφανιστηκε.
Υπερτατο!! Μου αρεσει το γεγονος οτι εχει παραμεινει ιδιο το καλουπι και απλα εχουν δωσει εμφαση στις λεπτομέρειες. Απο εσωτετικο σκιζει, το καλυτερο στην κατηγορια!!!!
Φαντασιωσεις τυπου οτι ολοι ασχολουνται μαζι σου ειναι το λιγοτερο αστοχες,κανεις πιθανον δε ασχολειται μαζι σου,οπως σχολιαζεις σα τον χλιμιτζουρα σε καθε αρθρο του autotriti ετσι θα υπαρχουν και καποιοι που θα σχολιαζουν αυτα τα ακυρα που συνηθως γραφεις
Ευτυχώς υπάρχουν ακόμα νοήμονες άνθρωποι.
ΤΡΕΧΑΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΤΕ ΧΡΗΜΑ,ΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ.
Ουτε καν face lifting το λες ειναι σχεδον ιδιο με το παλιο.Τυχεροι οι ηδη ιδιοκτητες, οχι ομως κ οι νεοι που θα αγορασουν ενα παλιας σχεδιασης αμαξι με λιγο διαφορετικα φωτα
Αυτό το άμαξι μεγάλωσε μεν αλλά παρέμεινε (σχέδον) το ίδιο. Θα θέλαμε λίγη φαντάσια και σχεδιασμό out of the box...
Ρε mike μου θυμίζεις έναν πανίβλακα σχολιαστή όπως εσύ καλή ώρα σε παρόμοιου περιεχομένου Ελληνικό site (δεν αναφέρω όνομα για να μην κάνω διαφήμιση). Εννοείτε ότι τον πέταξαν έξω οι διαχειριστές. Είχε το nickname <> σου λέει κάτι γιατί βρίσκω ομοιότητες. χαχαχα
Πόσα ακόμα nickname θα ασχολούνται μαζί μου???????????????????????????????????
Syndelesti aerodinamikis 0.23 ayto paidia lei polla
veteran stingray
παλι τα ιδια εξωτερικα, ελαχιστες διαφορες. ευτυχος αλαξαν το εσωτερικο, ειναι πιο ωραιο απο το βαρετο προιγουμενο που ειτε skoda ειτε audi ιδιο εσωτερικο.
Οντως δεν εχει ιδιαιτερες διαφορες με το προηγουμενο εξωτερικα αλλα παραμενει κατα την γνωμη μου ενα ομορφο και κομψο αυτοκινητο,εξαλου απο οτι ξερω οι σχεδιαστες του ειναι ιταλοι,οσο αφορα το εσωτερικο του ειναι απλα το καλυτερο της κατηγοριας(φημιζεται η audi για αυτο).Elmariachi σιγουρα υπαρχουν νοημονες ανθρωποι που δεν αγορασαν καποιον κουβα που λεγεται nissan tiida που βγηκε μια φορα και μετα εξαφανιστηκε.
Υπερτατο!! Μου αρεσει το γεγονος οτι εχει παραμεινει ιδιο το καλουπι και απλα εχουν δωσει εμφαση στις λεπτομέρειες. Απο εσωτετικο σκιζει, το καλυτερο στην κατηγορια!!!!
Φαντασιωσεις τυπου οτι ολοι ασχολουνται μαζι σου ειναι το λιγοτερο αστοχες,κανεις πιθανον δε ασχολειται μαζι σου,οπως σχολιαζεις σα τον χλιμιτζουρα σε καθε αρθρο του autotriti ετσι θα υπαρχουν και καποιοι που θα σχολιαζουν αυτα τα ακυρα που συνηθως γραφεις
elmariachi καλυτερα να μην σχολιαζεις γιατι εισαι τελειως αμπαλος απο αυτοκινητα και το γουστο σου ειναι αθλιο
Bravo mike lamar.