Σε χρόνο dt ξεπούλησε το Citroen My Ami Buggy, καθώς χρειάστηκαν μόλις 17 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα για να διατεθούν και οι 50 μονάδες που θα παραχθούν!
Πριν από λίγες μέρες η Citroën παρουσίασε το My Ami Buggy, μια περιορισμένη έκδοση του μικροσκοπικού της ηλεκτρικού το οποίο απέκτησε off-road χαρακτήρα, όντας κατάλληλο για μετακινήσεις στην εξοχή. Όπως φαίνεται οι πελάτες της γαλλικής μάρκα συμπάθησαν τον νέο «Ηρακλή τσέπης», αγοράζοντας και τις 50 μονάδες της παραγωγής του μέσα σε 17 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα!
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η μάρκα, στις 21 Ιουνίου όπου ξεκίνησαν οι πωλήσεις, σχεδόν 1.800 άτομα εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για το μοντέλο, αλλά όπως προαναφέραμε μόνο 50 από αυτούς είχαν την ευκαιρία να το αποκτήσουν. Θυμίζουμε πως το κόστος του μοντέλου ξεκινούσε από τις 9.790 ευρώ.
Χωρίς παραδοσιακές πόρτες, ατού η οροφή
Σημαντικό είναι να τονίσουμε πως η νέα έκδοση ξεχωρίζει επίσης από το απλό Ami από το γεγονός πως δεν έχει παραδοσιακές πόρτες αλλά στρατιωτικού τύπου μεταλλικές σωληνώσεις και εξοπλίζεται με γκρι μαλακή οροφή εμπνευσμένη από το 2CV. H οροφή είναι κυλιόμενη, αδιάβροχη και προστατεύει από την υπεριώδη ακτινοβολία τον οδηγό και τον συνεπιβάτη του. Αν βγει, μπορεί να μαζευτεί και να τοποθετηθεί πίσω από τα καθίσματα.
Στο εσωτερικό η Citroen έχει προχωρήσει σε έξυπνες λύσεις για να αυξήσει τους αποθηκευτικούς χώρους. Για παράδειγμα μία τσάντα είναι τοποθετημένη χωνευτή στο τιμόνι, μία μεγαλύτερη μπορεί να τοποθετηθεί στο κάτω πλαϊνό μέρος που έχει ρόλο πόρτας, ενώ ακόμα μία έχει θέση στη γωνία στα πόδια του συνοδηγού. Όταν έρθει η ώρα της φόρτισης, το καλώδιο είναι κρυμμένο σε μια θήκη που βρίσκεται στο πλαίσιο της πόρτας του συνοδηγού.
Με 8 ίππους και 70 χλμ. αυτονομία.
Το μοντέλο εξακολουθεί να τροφοδοτείται από τον ηλεκτροκινητήρα των 8 ίππων που συνεργάζεται με μπαταρία ιόντων λιθίου 5,5 kWh η οποία του επιτρέπει αυτονομία 70 χιλιομέτρων.
Έγινε ανάρπαστο το off-road Ami!
- Μέσα σε 17 λεπτά πουλήθηκαν και οι 50 μονάδες της περιορισμένης παραγωγής.
- 1.800 άνθρωποι εξέφρασαν ενδιαφέρον.
- Χωρίς παραδοσιακές πόρτες, ατού η οροφή.
- Με 8 ίππους και 70 χλμ. αυτονομία.
Μήπως η Citroen πρέπει να αυξήσει τους αριθμούς παραγωγής;