Το Deepal G318 είναι ένα ηλεκτρικό off-road SUV concept για την Κίνα
- Ένα off-road SUV με όνομα από… αυτοκινητόδρομο
- Εμπνέει στιβαρότητα και διαθέτει φώτα DRL σε σχήμα C με «βλεφαρίδες»
- Δύο ηλεκτροκινητήρες 48 και 81 ίππων με δύο επιλογές χωρητικότητας μπαταρίας 18,4 kWh και 35,1 kWh
- Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να κοστίζει περίπου 38.500 ευρώ
Ένα off-road SUV με όνομα από… αυτοκινητόδρομο
Στις 11 Ιανουαρίου η Deepal, μια μάρκα από την Changan, παρουσίασε στην Κίνα το concept για ένα νέο off-road SUV που θα ονομάζεται G318. Η ειρωνεία της υπόθεσης είναι ότι αυτό το τετραγωνισμένο SUV διαθέτει off-road σχεδίαση, αλλά πήρε το όνομά του από έναν αυτοκινητόδρομο που συνδέει την επαρχία Sichuan με το Θιβέτ. Ο 318 κινεζικός εθνικός αυτοκινητόδρομος έχει γίνει μια δημοφιλής διαδρομή για τους ταξιδιώτες που θέλουν να επισκεφτούν το Θιβέτ, στους οποίους μάλλον στοχεύει η Deepal με το συγκεκριμένο SUV. Υπενθυμίζεται ότι το Deepal G318 εντοπίστηκε πριν λίγο καιρό με καμουφλάζ να κάνει χειμερινές δοκιμές στην Κίνα.
Εμπνέει στιβαρότητα και διαθέτει φώτα DRL σε σχήμα C με «βλεφαρίδες»
Οι πρώτες φωτογραφίες δείχνουν ότι το SUV έχει τετράγωνο προφίλ με μικρά ασημένια τμήματα στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων που θυμίζουν την προστασία κάτω από το αμάξωμα που χρησιμοποιούν κι άλλα οχήματα off-road. Σε συνδυασμό με τα πλαστικά προστατευτικά, τους μυώδεις θόλους τροχών, τις σχάρες οροφής και τα ογκώδη ελαστικά, προσδίδουν στο κινεζικό SUV μια αίσθηση στιβαρότητας. Επιπροσθέτως διαθέτει φωτιστικά σώματα DRL σε σχήμα C με μικρές «βλεφαρίδες» στα άκρα τους, καθώς και μια σειρά φώτων οροφής στην κορυφή αν και δεν είναι σίγουρο ότι το όχημα παραγωγής θα τα διατηρήσει. Ταυτόχρονα, το Deepal G318 θα υποστηρίζει τη λειτουργία ρυμούλκησης ενώ θα έχει τη δυνατότητα να στρίβει 360 μοίρες επί τόπου, όπως συμβαίνει στα τεθωρακισμένα.
Δύο ηλεκτροκινητήρες 48 και 81 ίππων με δύο επιλογές χωρητικότητας μπαταρίας 18,4 kWh και 35,1 kWh
Όσον αφορά το κινητήριο σύνολο, σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν, το Deepal G318 είναι ένα υβριδικό μοντέλο με range extender (EREV). Θα διαθέτει έναν κινητήρα 1,5 λίτρου, ο οποίος χρησιμοποιείται ως γεννήτρια και φορτίζει τις μπαταρίες και όχι για να κινεί τους τροχούς. Θα διαθέτει επίσης δύο ηλεκτροκινητήρες που θα κινούν τους τέσσερις τροχούς. Τα στοιχεία ιπποδύναμης δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα ακόμη, αλλά το κινεζικό Autohome αναφέρει ότι οι κινητήρες θα έχουν ισχύ 48 ίππων (35 kW) και 81 ίππων (60 kW) αντίστοιχα. Ούτε η αυτονομία οδήγησης είναι κάτι που έχει αποκαλυφθεί, ωστόσο αναμένεται να διατεθεί με δύο επιλογές χωρητικότητας μπαταρίας LFP, 18,4 kWh και 35,1 kWh. Τέλος, έχει μέγεθος αμαξώματος 4.750/1.959/1.820 χιλιοστά, όσο δηλαδή και το Volkswagen Tiguan, αλλά με εκτεταμένο μεταξόνιο 2880 mm.
Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να κοστίζει περίπου 38.500 ευρώ
Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να κοστίζει περίπου 300.000 γουάν (CNY), δηλαδή 38.500 ευρώ σύμφωνα με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες, και μόλις λανσαριστεί θα ανταγωνιστεί μοντέλα, όπως το Fang Cheng Bao Bao 5 της BYD.