ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Ε.Ε. βάζει το πιστόλι στο κρόταφο των κατασκευαστών και τους αναγκάζει να σταματήσουν την εξέλιξη και άρα πώληση νέων diesel κινητήρων.

Η Ε.Ε. βάζει το πιστόλι στο κρόταφο των κατασκευαστών και τους αναγκάζει να σταματήσουν την εξέλιξη και άρα πώληση νέων diesel κινητήρων.

Η E.E. σκοτώνει τα diesel

433.239 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2016)

Τον Απρίλιο του 2017 η Ε.Ε. όχι μόνο θα ανακοινώσει αυστηρότερα όρια ρύπων, αλλά και ένα ρεαλιστικότερο τρόπο μέτρησης της κατανάλωσης. Οι κατασκευαστές κάθονται σε αναμμένα κάρβουνα, ενώ όλα δείχνουν πως σε 5 χρόνια δεν θα κυκλοφορούν καινούρια diesel. Διαβάστε αναλυτικά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση από το 1992 θέτει στους κατασκευαστές συγκεκριμένα όρια εκπομπών ρύπων (Euro). Από το Σεπτέμβριο του 2015 μέχρι και σήμερα ισχύει το πρότυπο Euro6 (διαβάστε περισσότερα εδώ), ενώ τον Απρίλιο του 2017 θα ανακοινωθούν νέα, αυστηρότερα όρια Euro7, αλλά και νέα διαδικασία μέτρησης της κατανάλωσης και των ρύπων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Αυτό φοβίζει πολύ τους κατασκευαστές και τους έχει καθισμένους σε αναμμένα κάρβουνα, γιατί το να ρίξουν τις εκπομπές ρύπων -ειδικά στους diesel κινητήρες- θέλει πολύ χρόνο και χρήμα. Το καταφέρανε πριν μία 10ετία με τους βενζινοκινητήρες, αλλά τώρα το να ξεκινήσουν την έρευνα και εξέλιξη από την αρχή με τους diesel είναι κοστοβόρο.
 
Επίσης, ο νέος τρόπος μετρήσεων κατανάλωσης και ρύπων θα προσομοιώνει την πραγματική οδήγηση, θα γίνεται δηλαδή με φορητές συσκευές στο δρόμο και όχι στον πάγκο ενός εργαστηρίου, όπου μπορεί κάθε κατασκευαστής να εκμεταλλευτεί τα «παραθυράκια του νόμου». Όπως καταλαβαίνετε, η νέα διαδικασία που ορίζει η Ε.Ε. βάζει τα δύο πόδια των κατασκευαστών σε ένα παπούτσι.
 
Ακόμη, σημειώστε πως από το 2021 θα μπει σε ισχύ η δεύτερη φάση, όπου το όριο για τους ρύπους NOx θα πέσει ακόμη περισσότερο.
Τότε, οι κατασκευαστές αναγκαστικά θα σταματήσουν την εξέλιξη και προώθηση των πετρελαιοκινητήρων, αφού δεν μπορούν να εξελίξουν νέες και φθηνές τεχνολογίες που θα μειώνουν τις εκπομπές NOx (διαβάστε περισσότερα εδώ)
 
Αν τώρα όλα τα παραπάνω σας φαίνονται απίθανα, διαβάστε παρακάτω τα γεγονότα του τελευταίου διαστήματος τα οποία δείχνουν πως το τέλος των πετρελαιοκινητήρων πλησιάζει.
 
1. Η Ειδική Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κα. Vera Jourova ήρθε σε επαφή με τις Γ.Γ. Προστασίας των Καταναλωτών σε 20 χώρες (από τις 28) προαναγγέλλοντας σκληρά πρόστιμα για τις εταιρείες που θα πιάνονται να ρυπαίνουν.
 
2. Η αντίδραση της Renault (που δίνει diesel κινητήρες και στη Nissan και στη Mercedes) ήταν άμεση. Ανακοίνωσε πως με τα νέα δεδομένα εγκαταλείπει την εξέλιξη των diesel για τα καθημερινά αυτοκίνητα (μικρά-μικρομεσαία) και πως μετά το 2020 θα έχει diesel κινητήρες μόνο στα πολύ ακριβά και στα επαγγελματικά αυτοκίνητα (διαβάστε εδώ τη σχετική είδηση).
 
3. Την ίδια στιγμή, στην Ελλάδα η Κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι τελικά δεν θα προχωρήσει στην αύξηση της τιμής του diesel, αλλά θα το κάνει αν δεν πιαστούν οι στόχοι των εσόδων. Αρα όπου να ναι έρχεται και η αύξηση αυτή (διαβάστε περισσότερα εδώ).
 
Το συμπέρασμα μετά από όλα αυτά είναι εύκολο. Το Diesel πέθανε. Εσείς το πήρατε είδηση; 

Διαβάστε επίσης:
 
Έχετε φίλους που δεν το πήρανε είδηση ακόμα και εξακολουθούν να ψάχνουν για ένα dieselάκι;

1. Τα diesel είναι ακριβότερα από τα αντίστοιχα μοντέλα βενζίνης κατά 2 με 3 χιλιάδες ευρώ
 
2. Η τιμή του πετρελαίου κίνησης στην Ελλάδα θα ακριβύνει
 
3. Υπάρχουν βενζινοκινητήρες σήμερα που καίνε το ίδιο με τους diesel
 
4. Οι βενζινοκινητήρες σήμερα είναι φθηνότεροι
 
5. Το πρόβλημα των diesel είναι τα NOx, όχι τα CO2
 
6. Τα diesel πέθαναν. Τώρα κυριαρχεί η βενζίνη. Το μέλλον ανήκει στα ηλεκτρικά
 
7. Κάποιοι κατασκευαστές δεν θα έχουν diesel στη γκάμα τους μετά το 2021
 
8. Ποιες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες δεν θέλουν τα diesel;
 
Εξετάζοντας όλα αυτά τα δεδομένα αναλυτικά φαίνεται πως το ενδιαφέρον για το diesel μειώνεται, γιατί απαιτείται να δώσεις περισσότερα λεφτά σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο όχημα, ενώ και το μέλλον του είναι αβέβαιο, γιατί και η τιμή του ως καύσιμο θα ακριβύνει, και οι κατασκευαστές δεν επενδύουν σε αυτό.
 
Aρα προκύπτει το ερώτημα: Μήπως το diesel πέθανε;
Εσείς τι γνώμη έχετε; Diesel και ξερό ψωμί, ή ήρθε η ώρα να γυρίσουμε στην παλιά, καλή, βενζίνη μας;
 
Έχετε φίλους που δεν το πήρανε είδηση ακόμα και εξακολουθούν να ψάχνουν για ένα dieselάκι;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
Mototriti.gr