ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Enyaq RS Race είναι έτοιμο για αγώνες!

 Σχολιάστε 
2.748 Επισκέψεις στο άρθρο (10/10/2024)
Το Enyaq RS Race είναι έτοιμο για αγώνες!
10 Φωτογραφίες »

- Ελαφρύτερο κατά 316 κιλά σε σχέση με το συμβατικό Enyaq.
- «Γυμνή» αγωνιστική καμπίνα αλλά με infotainment.
- Με ηχοσύστημα για να βγάζει αγωνιστικό ήχο.
- Τετρακίνητο με 340 άλογα.

Νέο πρωτότυπο από τους Τσέχους

Η Skoda Motorsport αποκάλυψε το νέο Enyaq RS Race concept. Πρόκειται για ένα αγωνιστικό ηλεκτρικό κουπέ crossover το οποίο έχει διαμορφωθεί κατάλληλα για την πίστα. Οι αναβαθμίσεις που έχουν εφαρμοστεί από τους μηχανικούς επικεντρώνονται στην εξοικονόμηση βάρους και φυσικά στο να είναι αρκετά ικανό προκειμένου να ανταπεξέλθει στις αγωνιστικές του υποχρεώσεις.

Ελαφρύτερο κατά 316 κιλά σε σχέση με το συμβατικό Enyaq

Εξωτερικά βλέπουμε πως το αγωνιστικό ηλεκτρικό φορά επιθετικούς προφυλακτήρες και αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος. Τα χαρακτηριστικά αυτά ενώνονται με μια μινιμαλιστική μάσκα που πλαισιώνεται από φώτα σε σκούρο περιβάλλον. Το αεριζόμενο καπό και τα εκτεταμένα φτερά είναι επίσης νέα στοιχεία, όπως και τα μικρά πτερύγια στην οροφή για έξτρα ενίσχυση της αεροδυναμικής. Τις αλλαγές στο εξωτερικό ολοκληρώνουν η μεγάλη αεροτομή στο πίσω μέρος, ο τεράστιος αεροδυναμικός διαχύτης αλλά και οι ζάντες 20 ιντσών τυλιγμένες με ελαστικά χαμηλού προφίλ. Τα ηλεκτρικά δεν είναι καθόλου ελαφριά, επομένως η Skoda ασχολήθηκε και με αυτό το πεδίο. Χάρη λοιπόν σε ένα βιοσύνθετο υλικό που προσφέρει την ίδια ακαμψία και εξοικονόμηση βάρους, όπως οι ίνες άνθρακα από το οποίο κατασκεύασε τα πάνελ του αμαξώματος, αλλά και από ένα νέο πάνελ που αντικαθιστά τη συνηθισμένη πανοραμική γυάλινη οροφή, το πρωτότυπο έχασε 316 κιλά σε σχέση με το συμβατικό αυτοκίνητο.

«Γυμνή» καμπίνα αλλά με infotainment

Όπως ισχύει στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, έτσι και στο Enyaq RS Race concept η καμπίνα είναι γυμνή. Εξοπλίζεται με ένα roll cage καθώς και δύο αγωνιστικά καθίσματα Atech με ζώνες έξι σημείων. Χαρακτηριστικά όπως ένας αυτόματος πυροσβεστήρας, ένα υδραυλικό χειρόφρενο και ένα αγωνιστικό τιμόνι δίνουν επίσης το παρών. Αν και αγωνιστικό, ένα σύστημα infotainment με οθόνη 13 ιντσών δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό.

Με ηχοσύστημα για να βγάζει αγωνιστικό ήχο

Όντας ένα αγωνιστικό μοντέλο δε θα μπορούσε να απουσιάζει ο ήχος. Το τσεχικό πρωτότυπο διαθέτει ένα premium ηχοσύστημα Havas, που σύμφωνα με τη μάρκα, «προσφέρει μια συναρπαστική εμπειρία μηχανοκίνητου αθλητισμού» σε ταχύτητες άνω των 30 χλμ./ώρα. Η Skoda επεσήμανε πως ο ήχος είναι πολύ πιο δυνατός απ' αυτόν του δρομικού Enyaq Coupe RS και μπορεί να αλλάξει. Από κει και πέρα αναβαθμίσεις που έχουν υπάρξει αλλά δεν είναι ορατές με το μάτι αφορούν το σύστημα διεύθυνσης, καθώς και φρένα άνθρακα-κεραμικά υψηλής απόδοσης. Σπορ ανάρτηση έχει επίσης τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL