Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το HiPhi A έχει 1.305 άλογα και υπόσχεται 0-100 σε 2 δευτερόλεπτα!
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το HiPhi A έχει 1.305 άλογα και υπόσχεται 0-100 σε 2 δευτερόλεπτα!

3.665 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2023)

- Με τρία ηλεκτρικά μοτέρ.
- 1.305 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε 2 δευτερόλεπτα.
- Με τετραδιεύθυνση και προσαρμοζόμενη ανάρτηση.
- Εξαιρετικά ακραία εμφάνιση.

Με τρία ηλεκτρικά μοτέρ

Το HiPhi A είναι ένα νέο κινέζικο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τρία ηλεκτρικά μοτέρ, που έκανε το ντεμπούτο του και έχει ως στόχο να ταράξει τα νερά. Έρχεται με 1.305 ίππους και υπόσχεται πως θα κάνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε 2 δευτερόλεπτα. Το μοντέλο έχει δυνατότητα τετραδιεύθυνσης, ενώ ξεχωρίζει από το ακραίο ανθρακονημάτινο αμάξωμα.

1.305 άλογα και 0-100 χλμ./ώρα σε 2 δευτερόλεπτα

Το HiPhi A διατηρεί το σουλούπι του σεντάν HiPhi Z, ωστόσο λαμβάνει μια πιο επιθετική όψη για να ταιριάζει με τις... τρομερές επιδόσεις που τάζουν οι Κινέζοι κατασκευαστές. Το μοντέλο εξοπλίζεται από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες. Ο ένας από αυτούς στέλνει την ισχύ του στους μπροστά τροχούς, ενώ τα άλλα δύο ηλεκτρικά μοτέρ είναι υπεύθυνα για την κίνηση των πίσω τροχών. Ο συνδυασμός αυτός ούτε λίγο, ούτε πολύ προσφέρει συνολικά 1.305 ίππους.

Η HiPhi λέει πως το A μπορεί να κάνει το σπριντ 0-100 χλμ.ώρα σε κάτι περισσότερο από 2 δευτερόλεπτα, πριν φτάσει την τελική ταχύτητα των 300 χλμ./ώρα.

Με τετραδιεύθυνση και προσαρμοζόμενη ανάρτηση

Η HiPhi, η οποία λέει ότι το τετράθυρο υπεραυτοκίνητο είναι αποτέλεσμα συνεργασίας με τη WESAIL New Energy Automotive, εξόπλισε το A και με δυνατότητα τετραδιεύθυνσης. Η ανάρτηση είναι προσαρμοζόμενη, ενώ το μοντέλο λαμβάνει και ένα εξελιγμένο σύστημα torque vectoring που σύμφωνα με τη μάρκα βελτιώνει την απόδοση τόσο στο χειρισμό όσο και στο φρενάρισμα. Η εταιρεία ισχυρίζεται επίσης μια σχεδόν ιδανική κατανομή βάρους 50:50.

Εξαιρετικά ακραία εμφάνιση

Σε ότι αφορά την εμφάνιση, το ήδη εκκεντρικό αμάξωμα, που έρχεται ως δάνειο από το HiPhi Z, γίνεται ακόμα πιο ακραίο με την προσθήκη μιας μεγάλης «διπλής» αεροτομής, φαρδύτερων τροχών και ελαστικών, της γενναιόδωρης επένδυσης από ανθρακονήματα και του ματ χρώματος.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
PEUGEOT