ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Hyundai Ioniq 5 N «καλπάζει» στο Ring με 250 χλμ./ώρα

 Σχολιάστε 
2.465 Επισκέψεις στο άρθρο (23/6/2023)
Το Hyundai Ioniq 5 N «καλπάζει» στο Ring με 250 χλμ./ώρα
2 Φωτογραφίες »

H Hyundai σε νέο teaser βίντεο δείχνει το επερχόμενο Ioniq 5 N να «καλπάζει» στο Nurburgring με 250 χλμ./ώρα, την ώρα που οι δοκιμές εξέλιξης συνεχίζονται!

«Ιδρώνει» στο Ring

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο επιδόσεων της Hyundai θα είναι το Ioniq 5 N. Το μοντέλο έχει περάσει στην τελική φάση δοκιμών, η οποία λαμβάνει χώρα στη Γερμανία και συγκεκριμένα στο Nurburgring, όπου όλα τα μοντέλα N αξιολογούνται πριν βγουν στην αγορά.
 
Όπως μας ενημερώνει η κορεατική φίρμα, το «καυτό» ηλεκτρικό ολοκλήρωσε μια δοκιμή αντοχής 10.000 χιλιομέτρων στο «Ring», την οποία και θα επαναλάβει αλλά με την ιδιαιτερότητα πως το γκάζι θα είναι στο «πάτωμα». Για να μπορεί να διαχειριστεί την αυξημένη ισχύ, οι μηχανικοί της Hyundai έχουν τοποθετήσει μεγαλύτερα δισκόφρενα 400 χιλιοστών αλλά και το σύστημα N e-Shift, που μιμείται το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη που βρίσκεται στα μοντέλα N που είναι εξοπλισμένα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ηλεκτρικό αλλά θα... ακούγεται!

Το Ioniq 5 N αν και ηλεκτρικό θα διαθέτει και ήχο, όντας εξοπλισμένο με οκτώ εσωτερικά ηχεία και δύο εξωτερικά για το σύστημα N Active Sound +, που με τη σειρά του διαθέτει τρία ηχητικά θέματα: Ignition, Evolution και Supersonic. Το πρώτο αντιγράφει τον ήχο από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων που θα βρει κάποιος στα Ν μοντέλα της μάρκας. Το Evolution ακολουθεί τον «ηλεκτρονικό ήχο» από το N Vision Gran Turismo Concept και το RN22e, ενώ το Supersonic κάνει το μοντέλο να ακούγεται σαν πολεμικό αεροσκάφος!

Δεν ζεσταίνεται η μπαταρία

Βλέποντας το τρίτο teaser βίντεο που αποκαλύπτει η κορεατική μάρκα, το Ioniq 5 N «καλπάζει» στην πίστα του Nurburgring φτάνοντας ακόμα και τα 250 χλμ./ώρα. Μάλιστα, αφού ολοκληρώσει έναν γύρο η μπαταρία δεν ζεσταίνεται ιδιαίτερα καθώς η ψηφιακή οθόνη δείχνει ότι φτάνει στους 42 βαθμούς Κελσίου, παρά τα 20,8 χιλιόμετρα που έκανε στο Nurburgring Nordschleife.

Με περίπου 600 ίππους

Από κει και πέρα, το επερχόμενο Hyundai Ioniq 5 N θα είναι εξοπλισμένο με οδηγικά modes, Sprint και Endurance μέρος του συστήματος N Race. Το Sprint θα έχει να κάνει με την παροχή της πλήρους ισχύος, ενώ το Endurance θα παρατείνει την αυτονομία, που θα ορίζεται περίπου στα 400 χιλιόμετρα. Θα έχει στάνταρ τετρακίνηση με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και συνδυασμένη ισχύ περίπου στα 600 άλογα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON