ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Hyundai Ioniq 5 ανανεώθηκε και έφερε μαζί του την έκδοση N Line

44.082 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2024)
Το Hyundai Ioniq 5 ανανεώθηκε και έφερε μαζί του την έκδοση N Line
7 Φωτογραφίες »

- Νέα μάσκα και ελαφρώς μεγαλύτερο μήκος για το Ioniq 5.
- Με περισσότερα μπουτόν, καλύτερη ηχομόνωση και πιο hi-tech η καμπίνα.
- Νέα μπαταρία 84 kWh αντί για 77,4 kWh.
- Πρώτα στη Ν. Κορεά, μέσα στο 2024 και στην Ευρώπη.

Συνεχίζει φρεσκαρισμένο το πρώτο ηλεκτρικό της Hyundai

Η Hyundai προχώρησε στην ανανέωση του Ioniq 5 προσφέροντας στο πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μεγαλύτερη μπαταρία, ένα ήπιο φρεσκάρισμα στην εμφάνιση, αλλά και την σπορτίφ έκδοση N Line, για όσους δεν μπορούν να αποκτήσουν το σκληροπυρηνικό Ioniq 5 N.

Στην γκάμα του ηλεκτρικού και η σπορτίφ έκδοση N Line

Ξεκινώντας από το τέλος, η έκδοση N Line για το ανανεωμένο Ioniq 5 θα έρθει για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των κανονικών επιπέδων εξοπλισμού με το κορυφαίο Ioniq 5 N. ¶λλωστε, ανάλογη στρατηγική ακολουθείται από τη κορεατική μάρκα και στα υπόλοιπα μοντέλα της. Ως εκ τούτου, το νέο Ioniq 5 N Line σε σχέση με τις υπόλοιπες εξοπλιστικές εκδόσεις έρχεται με διαφορετικούς προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές και ζάντες 20 ιντσών με νέα σχεδίαση. Το σήμα «N Line» στη μάσκα, είναι επίσης ένα από τα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν το Ioniq 5 N Line.

Νέα μάσκα και ελαφρώς μεγαλύτερο μήκος για το Ioniq 5

Από κει και πέρα, η Hyundai χαρίζει στο στάνταρ Ioniq 5 μια ήπια ανανεωμένη μάσκα και ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες. Χάρη στους νέους προφυλακτήρες, το ανανεωμένο Ioniq 5 είναι πλέον 20 χιλιοστά πιο μακρύ (4.655 χλστ.). Επιπλέον, η κορεατική μάρκα αναφέρει πως η αεροτομή έχει διευρυνθεί κατά 50 χιλιοστά, ενώ υπάρχουν και νέα σχέδια τροχών. Επίσης, στο πίσω τζάμι δεσπόζει πλέον ένας υαλοκαθαριστήρας.

Με περισσότερα μπουτόν, καλύτερη ηχομόνωση και πιο hi-tech η καμπίνα

Στο εσωτερικό, η Hyundai έχει εγκαταστήσει περισσότερα μπουτόν, με το Ioniq 5 να έχει επιπλέον συντομεύσεις σε χαρακτηριστικά που χρησιμοποιούνται συχνά. Μία σειρά από μπουτόν για γρήγορη ενεργοποίηση των θερμαινόμενων και αεριζόμενων μπροστινών καθισμάτων, του θερμαινόμενου τιμονιού και της λειτουργίας υποβοήθησης στάθμευσης, είναι εγκατεστημένα στην συρόμενη κεντρική κονσόλα, που ονομάζεται Universal Island. Από κει και πέρα το ανανεωμένο Ioniq 5 έχει φέρει πιο κοντά σε οδηγό και συνοδηγό την ασύρματη βάση φόρτισης, ενώ οι ποτηροθήκες έχουν κατακόρυφη διάταξη. Η Hyundai άλλαξε επίσης και τα χειριστήρια κλιματισμού στο ταμπλό και έβαλε διαδραστικά φώτα pixel στο τιμόνι.
 
Στην έκδοση N Line ο εξοπλισμός αυξάνεται με σπορ καθίσματα, μαύρη οροφή, κόκκινες ραφές και διαφορετική εμφάνιση για το τιμόνι και το ταμπλό. Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν επίσης να ρίχνουν τα πίσω καθίσματα από απόσταση με το πάτημα ενός κουμπιού. Κατά τα άλλα, το ανανεωμένο Ioniq 5 διαθέτει αναβαθμισμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με ενημερώσεις over-the-air και αναβαθμισμένες τεχνολογίες ασφαλείας. Η κορεατική μάρκα προσφέρει στο ηλεκτρικό της ενισχυμένες πόρτες και μεσαία κολόνα, αλλά και μεγαλύτερη ακαμψία στο αμάξωμα. Επίσης, η Hyundai άλλαξε τα αμορτισέρ για να μειώσει τους κραδασμούς στο τιμόνι και αύξησε την ηχομόνωση.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
VW