Θέλοντας η Hyundai να δείξει στο κοινό τα αγωνιστικά στοιχεία που θα έχουν τα επόμενα μοντέλα της που θα φέρουν το λογότυπο «Ν», από το 2012 και έπειτα έχει εξελίξει μία σειρά πρωτότυπων όπως τα RM14, RM15 και RM16. Σήμερα η κορεατική μάρκα στο πλαίσιο της Έκθεσης του Λος Αντζελες έκανε τα αποκαλυπτήρια του RM19 Racing Midship.
Το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο από ένα υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων ο οποίος είναι τοποθετημένος στη μέση και προσφέρει 395 ίππους. Το μοτέρ που προέρχεται από την αγωνιστική κατηγορία TCR συνδυάζεται επίσης με ένα αγωνιστικό σειριακό κιβώτιο έξι ταχυτήτων που στέλνει την κίνησης στους πίσω τροχούς. Η Hyundai εκτιμά ότι από στάση τα 96 χλμ./ώρα έρχονται σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 250 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί πως η μάρκα σημειώνει επίσης τη δυνατότητα κατασκευής μιας πλήρως ηλεκτρικής εκδοχής στο μέλλον.
Εξωτερικά το μοντέλο δεν ξεφεύγει από τα αγωνιστικά. Τα φαρδιά φτερά, η χαμηλή απόσταση από το έδαφος, τα πολλά αεροδυναμικά χαρακτηριστικά και οι αεραγωγοί, οι μεγάλοι τροχοί και η τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος συνθέτουν το σύνολο της εμφάνισής του. Για το τέλος αφήσαμε την αναφορά στο χώρο των πίσω παραθύρων όπου έχουν τοποθετηθεί δύο έξτρα αεραγωγοί.
Τέλος αγωνιστική υπόσταση έχει και το εσωτερικό που μεταξύ άλλων φέρει δερμάτινα χαρακτηριστικά και bucket καθίσματα.