Στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο, η VW θα μας παρουσιάσει ένα μεγάλο ηλεκτρικό σεντάν σε πρωτότυπη μορφή, στο οποίο θα στηριχθεί η νέα ναυαρχίδα που ετοιμάζουν οι Γερμανοί.
Στην περασμένη έκθεση της Γενεύης, το αφεντικό της Volkswagen, Herbert Diess, είχε παραδεχθεί πως η εξέλιξη του νέας γενιάς Phaeton ήταν αρκετά προχωρημένη, όταν η εταιρεία αποφάσισε να το παγώσει, θεωρώντας πως δε θα τα βγάλει πέρα με το Tesla Model S.
Σήμερα μαθαίνουμε πως η Volkswagen θα μας δώσει μια πρόγευση της νέας της ναυαρχίδας το Μάρτιο, στην έκθεση της Γενεύης. Εκεί θα μας παρουσιάσει ένα concept το οποίο λέγεται πως θα είναι πλήρως ηλεκτρικό και το οποίο φημολογείται πως θα έχει μήκος πάνω από πέντε μέτρα. Ψιθυρίζεται επίσης πως θα έχει αυτονομία άνω των 600 χλμ.
Όταν ρωτήθηκε για το αυτοκίνητο ο επικεφαλής εξέλιξης της Volkswagen, Dr. Frank Welsch, επιβεβαίωσε το ντεμπούτο της Γενεύης, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει πως η εταιρεία του «σίγουρα» δεν ξέχασε την ιδέα μιας σεντάν ναυαρχίδας.
Παρόλο που θα είναι ένα μεγάλο αμάξι με κύρος, θα πατάει και αυτό στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB, όπως και οι εκδόσεις παραγωγής των ακόμα πρωτότυπων I.D. Hatch, I.D. Buzz και I.D. Crozz II. Σημαντική αλλαγή αν αναλογιστεί κανείς πως το Phaeton μοιραζόταν το πάτωμά του με τις Bentley Continental GT και Flying Spur.
Αν δεν υπηρχαν οι πρωτοποροι υπεραξιοπιστοι Ιαπωνες με τα υβριδικα, τα ηλεκτρικα και τα υδρογονοκινητα, οι υπεραναξιοπιστοι αντιγραφεις Γερμανοι θα εβγαζαν ηλεκτρικο σε 100 χρονια. Εννοειται οτι για ηλεκτρικο εμπιστευεσαι μονο τον Ιαπωνα ο οποιος ειναι αντικειμενικα και αδιαμφισβητητα ο μοναδικος με τεχνολογια αιχμης και αξιοπιστια στα ηλεκτρικα και ηλεκτρονικα μηχανηματα γενικοτερα εδω και δεκαετιες!
Οι Ιαπωνες οπως και ολοι οι κατασκευαστες φτιαχνουν φτηνα για τους κοινους θνητους αλλα και ακριβα για τους εχοντες: Nissan GTR> 150.000€, Lexus LS600h> 130.000€, Infiniti QX80> 80.000€, Toyota Land Cruiser> 85.000€ Lexus LX570> 95.000€ κλπ Οκ; Αρα και οι Ιαπωνες εχουν πολυτελεια και κυρος. Παμε παρακατω τωρα. Η νεοσυστατη Tesla εχει ακομα πολυ δρομο μπροστα της να διανυσει για να ανταγωνιστει τους παραδοσιακους παιχτες σε αυτη την κατηγορια. Εχουν αναφερθει σοβαρα προβληματα αξιοπιστιας. Μονο φετος εκαναν 5 ανακλησεις για τα μοντελα S, Roadster και X. Να αναφερω μηπως και περιστατικα με φωτιες ή με τον θανατο ενος οδηγου περσι τον Ιουνιο λογω δυσλειτουργιας του αυτοματου πιλοτου;
Ο Ιάπωνας φτιάχνει αυτοκίνητα φτηνά για τον πολύ κόσμο. Υπάρχουν και αυτοί που έχουνε λεφτά και θέλουν κάτι πιο premium. Γιατί η Tesla πουλάει τόσα πολλά αυτοκίνητα με πάνω από 120k ευρω; όλοι αυτοί μπορούσαν να αγοράσουν Ιαπωνικό αλλά δεν το έκαναν γιατί ήθελαν κάτι πιο καλό και με status και η τιμή ήταν το τελευταίο που τους ενδιέφερε. Σε αυτή την αγορά στοχεύουν οι Γερμανοί.
Anamfibola to VW group exei perissoterh texnognwsia apo opoiondhpote allo kataskeuasth kai praktika mporei na ftiaksei oti 8elei kai na einai to kalutero opws panta.
Αν δεν υπηρχαν οι πρωτοποροι υπεραξιοπιστοι Ιαπωνες με τα υβριδικα, τα ηλεκτρικα και τα υδρογονοκινητα, οι υπεραναξιοπιστοι αντιγραφεις Γερμανοι θα εβγαζαν ηλεκτρικο σε 100 χρονια. Εννοειται οτι για ηλεκτρικο εμπιστευεσαι μονο τον Ιαπωνα ο οποιος ειναι αντικειμενικα και αδιαμφισβητητα ο μοναδικος με τεχνολογια αιχμης και αξιοπιστια στα ηλεκτρικα και ηλεκτρονικα μηχανηματα γενικοτερα εδω και δεκαετιες!
Οι Ιαπωνες οπως και ολοι οι κατασκευαστες φτιαχνουν φτηνα για τους κοινους θνητους αλλα και ακριβα για τους εχοντες: Nissan GTR> 150.000€, Lexus LS600h> 130.000€, Infiniti QX80> 80.000€, Toyota Land Cruiser> 85.000€ Lexus LX570> 95.000€ κλπ Οκ; Αρα και οι Ιαπωνες εχουν πολυτελεια και κυρος. Παμε παρακατω τωρα. Η νεοσυστατη Tesla εχει ακομα πολυ δρομο μπροστα της να διανυσει για να ανταγωνιστει τους παραδοσιακους παιχτες σε αυτη την κατηγορια. Εχουν αναφερθει σοβαρα προβληματα αξιοπιστιας. Μονο φετος εκαναν 5 ανακλησεις για τα μοντελα S, Roadster και X. Να αναφερω μηπως και περιστατικα με φωτιες ή με τον θανατο ενος οδηγου περσι τον Ιουνιο λογω δυσλειτουργιας του αυτοματου πιλοτου;
Ο Ιάπωνας φτιάχνει αυτοκίνητα φτηνά για τον πολύ κόσμο. Υπάρχουν και αυτοί που έχουνε λεφτά και θέλουν κάτι πιο premium. Γιατί η Tesla πουλάει τόσα πολλά αυτοκίνητα με πάνω από 120k ευρω; όλοι αυτοί μπορούσαν να αγοράσουν Ιαπωνικό αλλά δεν το έκαναν γιατί ήθελαν κάτι πιο καλό και με status και η τιμή ήταν το τελευταίο που τους ενδιέφερε. Σε αυτή την αγορά στοχεύουν οι Γερμανοί.
Anamfibola to VW group exei perissoterh texnognwsia apo opoiondhpote allo kataskeuasth kai praktika mporei na ftiaksei oti 8elei kai na einai to kalutero opws panta.