Το μικρομεσαίο μοντέλο της Mazda γίνεται πλέον πιο ελκυστικό στην ελληνική αγορά από φορολογικής πλευράς, προσθέτοντας στη γκάμα τον πιο «γήινο» ατμοσφαιρικό κινητήρα Skyactiv-G χωρητικότητας 1.496 κ.εκ. που αποδίδει 120 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. με 152 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ.. Ο εν λόγω κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο με την εταιρεία να υπόσχεται κατανάλωση 5,7 - 5,8 λτ./100 χλμ. ανάλογα με το αμάξωμα.
Το 3άρι της Mazda, εμφανισιακά υιοθετεί την σχεδιαστική γλώσσα Kodo που έχει ως βασικά της χαρακτηριστικά την απλότητα και την κομψότητα, ενώ σαφείς είναι οι επιρροές από το Vision Coupe concept που παρουσιάστηκε πριν αρκετούς μήνες. Το μάτι πέφτει αμέσως στην μεγάλη κυψελωτή γρίλια ανάμεσα στα δύο σπορτίφ, σφηνοειδή φωτιστικά σώματα, όπως επίσης και στο μυώδες καπό με τις έντονες νευρώσεις. Πιο πίσω, το μοντέλο είναι το ίδιο απλό και σπορ σε εμφάνιση, ενώ ξεχωρίζουν η αεροτομή στο τέλος της οροφής, τα ελαφρώς νέας σχεδίασης φώτα και οι δύο στρογγυλού σχήματος απολήξεις του συστήματος εξάτμισης.
Οι αλλαγές στον εσωτερικό διάκοσμο είναι μεγάλες με την Mazda να υπόσχεται πως η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλότερη, την ίδια στιγμή που η σχεδίαση κρίνεται αρκετά μινιμαλιστική. Τα σημεία-κλειδιά που τραβούν το ενδιαφέρον είναι το τριάκτινο πολυχρηστικό τιμόνι, η 8,8 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment αλλά και η επένδυση από πραγματικό δέρμα που δίνει αέρα πολυτέλειας και ζεστασιάς στο εσωτερικό.
Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί πως το νέο Mazda3 έχει κατακτήσει την κορυφαία διάκριση 5 αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP με βαθμολογία 98% στην κατηγορία προστασίας των ενηλίκων επιβατών, καθώς επίσης και το βραβείο σχεδιασμού Red Dot Award 2019
Κλείνοντας, υπενθυμίζουμε πως ο νέος κινητήρας έρχεται να πλαισιώσει τον 2λιτρο Skyactiv-G των 122 ίππων και τον diesel Skyactiv-D χωρητικότητας 1,8 λτ. με απόδοση 116 ίππων, που προσφέρονται στην ελληνική αγορά από τον περασμένο Μάιο.
Δείτε παρακάτω τον αναλυτικό πίνακα με τις τιμές των εκδόσεων του Mazda3 με τον 1.500άρη κινητήρα σε χάτσμπακ και σεντάν:
Έκδοση
Τιμή σε ευρώ
Mazda3 Hatchback Skyactiv-G120 Plus
21.633
Mazda3 Hatchback Skyactiv-G120 AT Plus
25.580
Mazda3 Hatchback Skyactiv-G120 AT Plus SO/ST
27.064
Mazda3 Hatchback Skyactiv-G120 AT Plus SO/LU
27.407
Mazda3 Hatchback Skyactiv-G120 AT Plus SA/SO/LU/ST
...Kι ομως παρολη τη δυσπιστια, η Μαzda σιγα-σιγα ξαναμπαινει στον ανταγωνισμο. Η τιμη του Mazda 3 120hp, ειναι με μερικα κατοσταρικα διαφορα, παραπλησια με to 1000αρι Golf των 110 ιππων και το 1000αρι Civic των 129hp. Eνω ειναι 2-3 χιλιαρικα πιο ακριβο απο το 1000αρι Focus των 125 ιππων και την Corolla των 114 ιππων. Εγω προσωπικα αν ειχα να επιλεξω μεταξυ ολων αυτων, θα επελεγα το Mazda 3!
καλη η δυναμη και η ροπη ..και να την εχεις όταν την χρειαζεσαι, αλλα και οι επιδόσεις αυτες που εχει είναι αξιοπρεπείς, έπειτα μη ξεχναμε και τα θετικα ενός ατμοσφαιρικου κινητηρα και ειδικα αυτους που εχει εξελιξει η Μαζντα, προσωπικα δεν αποριπτω μονο και μονο από τα απόλυτα νουμερα και αριθμούς..ειναι και πως λειτουργει αυτος ο κινητήρας στην πραξη...η αξιοπιστια ….
όμορφο σχεδιαστικά αλλά από θέμα κινητήρων δεν έχει να μας επιδείξει κάτι,άσε που είναι και πανάκριβο.Για μια μάρκα που επανέρχεται στην αγορά μετά από τόσα χρόνια αποχής δεν βλέπω να ξεκινάει με τις καλύτερες προϋποθέσεις.
ιναι ακριβό γιατί είναι Γιαπωνεζικο από την Ιαπωνια, μη τα θελουμε όλα δικα μας, για μενα το αρνητικο είναι πως οπισδοδρομησε όπως και η Φορντ με το φοκους που βαλανε στην πισω αναρτηση ημιάκαμπτους...όλα τα άλλα αριστα….άλλωστε ουτε τα Ευρωπαικα είναι φτηνα..με εξαιρεση βεβαια την Τζιουλεττα...
ναι, όντως, μακάρι να φέρουν ένα πιο φτηνό εισαγωγικό μοντέλο, όμως μπορεί να μη μπορούνε επειδή είναι γιαπωνέζικο 100%...Κοιτάξτε τη Σουμπαρου, εχει πολύ πιο ακριβά μοντέλα, η Μιτσουμπισι, επίσης πανόμοιες τιμές έχει! Δεν μιλάμε βέβαια για τουρκικά γιαπωνέζικα .. ή για ή Εγγλέζικα γιαπωνέζικα .!
Αγαπημενο αυτοκινητο αυτο και η τζουλιετα. Τωρα οσον αφορα το αμαξι θα ηθελα ενα μοτερ 1.5 100 αλογα και τιμη κοντα στα 17000 entry level κραχτη για αυτους που το θελουν αλλα δε μπορουν νσ δωσουν 22000!!? . Κατοχος οπελ αστρα αυτη τη στιγμη το δινουν 1.4 150 αλογα 16000!!! Το 1.0 105 17000. Το φοκους 1.0 125 18000!! Κορολα 1.2 115 17500 ας ξυπνησουν λιγο στη μαζντα γιατι θα κλεισουν δευτερη φορα
Μου θυμίζει το ρητό : ''που πας ρε Καραμήτρο...?''. Με ατμοσφαιρικό κινητήρα στα 1500cc και 15Νm ροπή στις 4000rpm με 120hp στις 6000rpm δεν συνουσίασε κανείς... ε, δεν πούλησε κανείς ήθελα να γράψω.
...Kι ομως παρολη τη δυσπιστια, η Μαzda σιγα-σιγα ξαναμπαινει στον ανταγωνισμο. Η τιμη του Mazda 3 120hp, ειναι με μερικα κατοσταρικα διαφορα, παραπλησια με to 1000αρι Golf των 110 ιππων και το 1000αρι Civic των 129hp. Eνω ειναι 2-3 χιλιαρικα πιο ακριβο απο το 1000αρι Focus των 125 ιππων και την Corolla των 114 ιππων. Εγω προσωπικα αν ειχα να επιλεξω μεταξυ ολων αυτων, θα επελεγα το Mazda 3!
καλη η δυναμη και η ροπη ..και να την εχεις όταν την χρειαζεσαι, αλλα και οι επιδόσεις αυτες που εχει είναι αξιοπρεπείς, έπειτα μη ξεχναμε και τα θετικα ενός ατμοσφαιρικου κινητηρα και ειδικα αυτους που εχει εξελιξει η Μαζντα, προσωπικα δεν αποριπτω μονο και μονο από τα απόλυτα νουμερα και αριθμούς..ειναι και πως λειτουργει αυτος ο κινητήρας στην πραξη...η αξιοπιστια ….
όμορφο σχεδιαστικά αλλά από θέμα κινητήρων δεν έχει να μας επιδείξει κάτι,άσε που είναι και πανάκριβο.Για μια μάρκα που επανέρχεται στην αγορά μετά από τόσα χρόνια αποχής δεν βλέπω να ξεκινάει με τις καλύτερες προϋποθέσεις.
Πολυ πισω στους κινητηρες και πολυ ακριβα
ιναι ακριβό γιατί είναι Γιαπωνεζικο από την Ιαπωνια, μη τα θελουμε όλα δικα μας, για μενα το αρνητικο είναι πως οπισδοδρομησε όπως και η Φορντ με το φοκους που βαλανε στην πισω αναρτηση ημιάκαμπτους...όλα τα άλλα αριστα….άλλωστε ουτε τα Ευρωπαικα είναι φτηνα..με εξαιρεση βεβαια την Τζιουλεττα...
ναι, όντως, μακάρι να φέρουν ένα πιο φτηνό εισαγωγικό μοντέλο, όμως μπορεί να μη μπορούνε επειδή είναι γιαπωνέζικο 100%...Κοιτάξτε τη Σουμπαρου, εχει πολύ πιο ακριβά μοντέλα, η Μιτσουμπισι, επίσης πανόμοιες τιμές έχει! Δεν μιλάμε βέβαια για τουρκικά γιαπωνέζικα .. ή για ή Εγγλέζικα γιαπωνέζικα .!
Αγαπημενο αυτοκινητο αυτο και η τζουλιετα. Τωρα οσον αφορα το αμαξι θα ηθελα ενα μοτερ 1.5 100 αλογα και τιμη κοντα στα 17000 entry level κραχτη για αυτους που το θελουν αλλα δε μπορουν νσ δωσουν 22000!!? . Κατοχος οπελ αστρα αυτη τη στιγμη το δινουν 1.4 150 αλογα 16000!!! Το 1.0 105 17000. Το φοκους 1.0 125 18000!! Κορολα 1.2 115 17500 ας ξυπνησουν λιγο στη μαζντα γιατι θα κλεισουν δευτερη φορα
Μου θυμίζει το ρητό : ''που πας ρε Καραμήτρο...?''. Με ατμοσφαιρικό κινητήρα στα 1500cc και 15Νm ροπή στις 4000rpm με 120hp στις 6000rpm δεν συνουσίασε κανείς... ε, δεν πούλησε κανείς ήθελα να γράψω.
Αν δεν πέσουν... τα ποσοστά κέρδους... τι να λέμε;;;