Ντεμπούτο σε μορφή πρωτότυπου, στόχος να μπει στην παραγωγή.
Απουσιάζει και η πόρτα στο μπροστά μέρος.
Καμπίνα με ξύλινη επένδυση.
Η τέταρτη έκδοση του μικροσκοπικού ηλεκτρικού.
autotriti team
Ντεμπούτο σε μορφή πρωτότυπου, στόχος να μπει στην παραγωγή
Το Microlino απέκτησε μία νέα έκδοση, η οποία ονομάζεται Spider. Το νέο μοντέλο ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις που γνωρίζουμε έως τώρα εξαιτίας της απουσίας οροφής, αλλά και των πλαϊνών πάνελ! Επί του παρόντος το Microlino Spider υπάρχει μόνο στη μορφή πρωτότυπου, ωστόσο μελλοντικά οι άνθρωποι της ελβετικής εταιρείας έχουν στις σκέψεις της να το βάλουν στην παραγωγή.
Χωρίς οροφή, πλαϊνά πάνελ και την πόρτα στο μπροστά μέρος
Το Microlino Spider, που είδαμε για πρώτη φορά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών δε διαφέρει από τα υπόλοιπα ως προς το DNA του. Συνεχίζει να ταξινομείται ως τετράκυκλο και όχι ως αυτοκίνητο, ενώ διατηρεί την ίδια σχεδίαση εμπνευσμένη από το BMW Isetta.
Έχει όμως κάποιες χτυπητές διαφορές! Δεν έχει οροφή, δεν έχει πλαϊνά πάνελ, ενώ δεν έχει και την χαρακτηριστική «πόρτα» που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος. Η εταιρεία αναφέρει πως από τη στιγμή που οι επιβάτες μπαίνουν από τα πλάγια, δε χρειάζεται να ανοίγει το μπροστινό μέρος για να μπουν οι επιβάτες. Επίσης υπογραμμίζει πως υπάρχει η δυνατότητα οροφής, αλλά μαλακής, όπως ισχύει στο Microlino Spiaggina, το οποίο αποκαλύφθηκε πριν από λίγους μήνες.
Καμπίνα με ξύλινη επένδυση
Το καλοκαιρινό... θέμα στην καμπίνα του Microlino Spider είναι ξεκάθαρα εμπνευσμένο από τα σκάφη. Αυτός είναι και ο λόγος που παρατηρούμε ξύλινη επένδυση στα πλαϊνά πλαίσια, στο τιμόνι, στο χειρόφρενο, στην περιοχή των πεντάλ, αλλά και στο πάτωμα του χώρου αποσκευών.
Δεν ανακοινώθηκαν λεπτομέρειες για το σύστημα κίνησης
Οι τεχνικές λεπτομέρειες δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί για το Microlino Spider Concept αν και υποθέτουμε πως θα η ισχύς παρέχεται από μπαταρία 10,5 kWh, η οποία τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 17 ίππων. Η αυτονομία κίνησης θα ορίζεται περίπου στα 177 χλμ. και η τελική ταχύτητα στα 90 χλμ./ώρα.
Συνέχεια του άρθρου >>>