Το ολοκαίνουριο Audi RS6 Avant μόνο αργό δεν είναι έχοντας κάτω από το καπό ένα twin-turbo V8 μοτέρ 4,0 λίτρων απόδοσης 600 ίππων και 800 Nm ροπής, ωστόσο η Wheelsandmore βρήκε τον τρόπο να το κάνει πιο ισχυρό ακόμα και από την πρώτη Bugatti Veyron 16.4 με τα 1.000 άλογα που κατασκευάστηκε στα μέσα της δεκαετίας του 2000.
Τα βελτιωτικά πακέτα της εταιρείας ωστόσο ξεκινούν από πιο χαμηλά με το Στάδιο 1 με τιμή 2.100 ευρώ που φτάνουν την ισχύ του μοντέλου στα 700 άλογα μέσω αναβάθμισης του λογισμικού του. Το Στάδιο 2 με τιμή 7.688 ευρώ περιλαμβάνει Capristo σπορ σύστημα εξάτμισης που αυξάνει την ιπποδύναμη κατά 25 άλογα ενώ το τρίτο Στάδιο, χάρη σε τροποποιήσεις στην εισαγωγή, η ισχύς φτάνει τα 786 άλογα.
Τα πράγματα σοβαρεύουν στο τέταρτο Στάδιο αφού το RS6 Avant λαμβάνει νέους αποδοτικότερους και μεγαλύτερους υπερτροφοδότες που ανεβάζουν στα 965 άλογα την ισχύ, ενώ στο Στάδιο 5, και αφού έχουν αφαιρεθεί πολλά «βαρίδια» που κάνουν το αυτοκίνητο πιο «φιλικό» στο περιβάλλον, η ιπποδύναμη φτάνει τα 1.010 άλογα και τα 1.250 Nm ροπής. Η τιμή για το τελευταίο Στάδιο είναι 41.932 ευρώ.
Εκτός από τις αναβαθμίσεις στο κομμάτι του μηχανικού συνόλου, η Wheelsandmore προσφέρει επίσης νέο σύστημα ανάρτησης και νέα σετ από 22άρες ζάντες.