Mια νέα προσθήκη στην παλέτα των μηχανικών συνόλων του SEAT Leon αποφάσισε να κάνει η μάρκα, αφού τώρα το μικρομεσαίο της μοντέλο θα προσφέρεται και σε έκδοση με φυσικό αέριο (CNG).
H oνομασία της είναι Leon TGI Evo και αποτελείται από έναν 4κύλινδρο 1.500άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, όμοιας κατασκευής με τον αντίστοιχης χωρητικότητας ΤSI. H SEAT αναφέρει ότι το μοτέρ είναι κύκλου Miller και εξοπλίζεται με turbo μεταβλητής γεωμετρίας νέας γενιάς, εξελιγμένο σύστημα stop/start, πιστόνια από χρώμιο και νίκελ, βαλβίδες μεγαλύτερης αντοχής και ανθεκτικότητας κ.α.
Η ιπποδύναμη φτάνει τα 130 άλογα και τα 200 Νm ροπής σε συνδυασμό είτε με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το Leon TGI Evο εξοπλίζεται ακόμα με τρία ρεζερβουάρ CNG μεγαλύτερης χωρητικότητας σε σχέση με πριν, με την αυτονομία να φτάνει τα 500 χλμ (μόνο με καύσιμο φυσικού αερίου) ή τα 650 χλμ, αν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί και με βενζίνη.
Τιμές δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, ωστόσο οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο πως θα προσφέρεται στα επίπεδα εξοπλισμού FR, Xcellence και Style.