Tην λύση σε όσους δεν μπορούν να περιμένουν τον ερχομό του RS Q8 και παράλληλα δεν έχουν πρόβλημα να έχουν στο μηχανοστάσιο του «θηρίου» τους έναν πετρελαιοκινητήρα δίνει η ΑΒΤ, o πιο γνωστός βελτιωτικός οίκος για τα μοντέλα του VW Group.
O V8 twin-turbo TDI των 4,0 λίτρων δεν αποδίδει πλέον 435 άλογα και 900 Nm, όπως προτάσσει η εργοστασιακή έκδοση, αλλά έχει ισχύ πλέον 520 ίππους και 970 Νm ροπής. Η αναβάθμιση δεν είναι μεγάλη αλλά είναι αρκετή, αν σκεφτεί κανένας πως το SQ8 με το μοτέρ αυτό είναι ένα από τα πιο βαριά μοντέλα της αγοράς αφού ζυγίζει 2.440 κιλά έχοντας πάνω έναν μέσο οδηγό 75 κιλών και το ρεζερβουάρ γεμισμένο κατά 90%.
Η ABT προχώρησε σε μια σειρά από αναβαθμίσεις για την εξωτερική εμφάνιση του ισχυρού SUV. Τo SQ8 εξοπλίζεται τώρα με νέο διαχύτη, επωφελείται από μαύρο φινίρισμα στην γρίλια και το έμβλημα, ασημί θήκες στους καθρέπτες, νέο διαχύτη πίσω και μοναδικές 23 ιντσών τεράστιες ζάντες.
Το RS Q8 πάντως έχει ανακοινωθεί πως θα κάνει πρεμιέρα στις 20 Νοεμβρίου.