Βελτιώσεις για το σύστημα Honda Sensing 360, το οποίο λαμβάνει πρόσθετο υλικό που αναμένεται να εγκατασταθεί στα επερχόμενα οχήματά της για να αυξήσει ακόμα περισσότερο την ικανότητα των προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης και ασφάλειας του οδηγού, ανακοίνωσε η ιαπωνική εταιρεία.
Αυτές οι βελτιώσεις επιτυγχάνονται χάρη σε μια νέα σειρά αισθητήρων που η Honda υπόσχεται ότι θα μπορούν να «βλέπουν» προς κάθε κατεύθυνση. Μαζί με την κάμερα που χρησιμοποιείται επί του παρόντος για την τεχνολογία Sensing της Honda, η αυτοκινητοβιομηχανία προσθέτει πέντε αισθητήρες ραντάρ στα οχήματά της. Το ένα θα κοιτάει προς τα εμπρός και τα άλλα θα τοποθετηθούν στις τέσσερις γωνίες του οχήματος για να παρέχουν θέα 360 μοιρών.
«Διαβάζει» την κίνηση στις διασταυρώσεις
Ως εκ τούτου μία πρώτη βελτίωση θα δει το σύστημα «Collision Mitigation Braking System» που αποσκοπεί στην αποφυγή συγκρούσεων με πεζούς σε διασταυρώσεις. Ομοίως, θα βελτιωθεί το σύστημα «Front Cross Traffic Warning», που ειδοποιεί τον οδηγό εάν αναγνωρίσει τον κίνδυνο σύγκρουσης όταν το όχημα κινείται σε χαμηλές ταχύτητες ή ξεκινά από στάση. Παρών θα είναι και το σύστημα «Lane change collision mitigation» που θα βοηθήσει τους οδηγούς να αποφύγουν συγκρούσεις με οχήματα που βρίσκονται στο τυφλό σημείο.
Αλλαγή λωρίδας μόνο με το φλας
Παράλληλα το Honda Sensing 360 θα επιτρέψει στα οχήματα που χρησιμοποιούν προσαρμοζόμενο cruise control να αλλάζουν αυτόματα λωρίδες στον αυτοκινητόδρομο χρησιμοποιώντας απλά το φλας. Τέλος, η σουίτα αισθητήρων θα επιτρέπει επίσης στα οχήματα που χρησιμοποιούν adaptive cruise control να ρυθμίζουν αυτόματα την ταχύτητά τους όταν φτάνουν σε στροφή. Αυτό θα κάνει τις στροφές πιο ομαλές και πιο άνετες για όλους τους επιβάτες.
Ντεμπούτο το 2022 από την Κίνα
Το Honda Sensing 360 θα κάνει το ντεμπούτο του το 2022 με αυτοκίνητα που θα εισαχθούν στην κινεζική αγορά. Η αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να επεκτείνει την νέα βελτιωμένη τεχνολογία σε όλα τα οχήματά της έως το 2030.
Το νέο Sensing 360 παρουσίασε η Honda! -Κάμερα και πέντε ραντάρ θα εξοπλίζουν τα μοντέλα. -«Διαβάζει» την κίνηση στις διασταυρώσεις. -Αλλαγή λωρίδας μόνο με το φλας -Ντεμπούτο από το 2022 - Έως το 2030 σε όλα τα μοντέλα Αισθάνεσαι πιο ασφαλής με όλες αυτές τις τεχνολογίες ή θεωρείς πως δεν χρειάζονται;