ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πως τα T-Roc & Τ-Cross «μεγάλωσαν» το Tiguan;

7.067 Επισκέψεις στο άρθρο (11/9/2021)

Από το πρώτο Tiguan του 2007 μέχρι το σημερινό, οι κατηγορίες των SUV άλλαξαν πολύ και αυξήθηκαν προς κάθε κατεύθυνση. Το ίδιο έκανε και το Tiguan στη δεύτερη γενιά του.

Όταν η VW λανσάρισε το πρώτο της SUV, το Tiguan, τα SUV ακόμη βρίσκονται σε μία σύγχυση ως προς τις κατηγορίες τους. Το Nissan Qashqai δεν ξέραμε ακριβώς τι μέγεθος είναι, ενώ το RAV4 φάνταζε μεγαλύτερο. Με τα μοντέλα τώρα να παίρνουν τις θέσεις τους, το πρώτο Tiguan θα ήταν μικρό. Και έτσι η VW το μεγάλωσε.

Το τρέχον Tiguan είναι μεγαλύτερο σε κάθε μετρήσιμη διάσταση, σε σχέση με το πρώτο μοντέλο του 2007. Μεγάλωσε 4 εκατοστά σε μήκος, 4 εκατοστά σε πλάτος, 1 εκατοστό σε ύψος και 8 εκατοστά σε μεταξόνιο. Σε απόλυτα νούμερα το Tiguan έγινε από ένα compact SUV, ένα κανονικό μικρομεσαίο προς μεσαίο SUV.

Η VW αυτές τις κινήσεις τις κάνει γενικά χωρίς πολλά πολλά. Εντάξει, για όσους πήγαν από το ένα μοντέλο στο άλλο, οι αυξήσεις σε διαστάσεις είναι ευπρόσδεκτες, όμως αυτό το κοινό δεν ήταν εκείνο που κοιτούσε η VW. Αυτό το κοινό θα αγόραζε το επόμενο Tiguan ούτως ή άλλως. Το «ζουμί» ήταν οι καινούργιοι αγοραστές.

Και για αυτούς το νέο Tiguan έπεσε κάπως μεγάλο και κατάτι ακριβότερο (ως μεγαλύτερο). Η VW τους «έβαλε» στη μάρκα με το T-Roc. Το T-Roc είναι λίγο πιο κοντό σε όλες τις διαστάσεις από το πρώτο Tiguan, είναι όμως φαρδύτερο, με αποτέλεσμα να δείχνει στον δρόμο, αλλά και να είναι, αρκετά ευρύχωρο.

Για όσους και το Τ-Roc έπεσε μεγαλο, η VW ετοίμασε το T-Cross, ένα πραγματικό μικρό SUV, μιας και το T-Roc είναι ανάμεσα σε δύο κατηγορίες, ούτε μικρό αλλά ούτε και μικρομεσαίο. Δεν το παίρνεις αντί για Qashqai, όμως «παίζει» με το Toyota C-HR, αν και μικρότερο σε όλες τις διαστάσεις.

Ως προς το Τ-Cross, η VW έκανε στροφή πίσω, με πολύ πιο συγκρατημένες γραμμές στη σχεδίαση, σε σχέση με το σημαντικά πιο ενδιαφέρον T-Roc, αφού περιμένει το μικρό SUV της να απευθυνθεί περισσότερο σε αγοραστές που κάνουν λίγο πίσω από ένα (παλιότερο) μικρομεσαίο σε ένα (με πρώτη ματιά ίδιου μεγέθους) μικρό SUV. Οπότε η «περιπέτεια» στη σχεδίαση του T-Roc δίνει θέση στη «σιγουριά» του σχεδίου του T-Cross. Κάτι που αντανακλάται και στο όνομα, αφού το συνθετικό «Roc» είναι πιο νεανικό από το «Cross» που λίγο πολύ όλοι έχουμε αρχίσει να καταλαβαίνουμε (και από την προηγούμενη «ψηλωμένη» γκάμα της VW) ότι έχει να κάνει με SUV.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ασε που στην εξίσωση έρχεται να μπει και το Taigo, το νεότερο B-SUV με coupe στιλιστικά στοιχεία της γερμανικής φίρμας, που αρχικά πήγαινε μόνο για τη Βραζιλία με την ονομασία Nivus, αλλά φαίνεται να άρεσε σαν πλάνο και το έφεραν και στην Ευρώπη.

Εσύ όμως το κατάλαβες πως και πόσο μεγάλωσε το Tiguan; Πως παρά το όνομά του, που είναι ίδιο με την πρώτη γενιά, το τρέχον μοντέλο είναι σημαντικά μεγαλύτερο, μια κατηγορία σχεδόν πάνω; Και πως αν κοιτάς μοντέλο στις διαστάσεις του πρώτου Tiguan, το T-Roc είναι η καλύτερη ιδέα, αν θες οπωσδήποτε VW;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL