Γίνεται να στρίβεις με AE86 και να μην καις τίποτα; Τώρα γίνεται, αφού η Toyota έκανε το AE86 υδρογονοκίνητο, ενώ του έδωσε επίσης και ένα ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο με μπαταρία.
To Toyota ΑΕ86 μπορεί να έχει βγει από τις γραμμές παραγωγής της εταιρείας από το 1987, ακόμη και σήμερα όμως απολαμβάνει της αποδοχής των φίλων της εταιρείας. Θέλοντας να συνδυάσει τη μεγάλη κληρονομιά του μοντέλο με τις «πράσινες» μετακινήσεις, η Toyota παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο ένα AE86 με κινητήρα υδρογόνου και ένα AE86 με αμιγώς ηλεκτρικό κινητήριο σύνολο.
Η Toyota είναι μια από τις μάρκες που έχουν ασχοληθεί σε σημαντικό βαθμό με το υδρογόνου θέλοντας να προσφέρει στους φίλους της την απόλαυση να οδηγούν ένα θερμικό μοντέλο εκμηδενίζοντας παράλληλα τις εκπομπές ρύπων. Το υδρογονοκίνητο AE86 έχει πάρει δάνειο τις δύο υψηλής πίεσης μπουκάλες H2 του Mirai, οι οποίες τροφοδοτούν τον ελαφρώς αναβαθμισμένο, με νέα μπεκ, νέες αντλίες καυσίμου και μπουζί, 1.600άρη κινητήρα του αυτοκινήτου.
Το ηλεκτρικό AE86 έχει στοιχεία από άλλα υβριδικά και ηλεκτρικά Toyota
To ηλεκτρικό AE86, από την άλλη πλευρά, κινείται χάρη σε μια μπαταρία από Prius, ένα ηλεκτρικό μοτέρ από το Tundra Hybrid και ένα χειροκίνητο κιβώτιο, παρόμοιο με αυτό που λέγεται πως θα δούμε στο ηλεκτρικό supercar της Lexus. H Toyota υπόσχεται πως δημιούργησε ένα αυτοκίνητο που προσφέρει περισσότερη οδηγική απόλαυση από το κανονικό AE86.
Ανακαινισμένο στο εσωτερικό
Εκτός από νέα κινητήρια σύνολα, τα δύο AE86 έλαβαν επίσης μια σειρά από αναβαθμίσεις στο εσωτερικό, όπως μπάκετ καθίσματα Bride και νέες επενδύσεις, καλύμματα και ζώνες ασφαλείας από ανακυκλώσιμα υλικά.