3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Καρδιά του πρωτότυπου είναι ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 385 ίππων και 451 Nm ροπής
Το αγωνιστικό Hyundai RN30
4.450 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2016)
Το υψηλών επιδόσεων Hyundai RN30 concept αποκαλύφθηκε στο Παρίσι για να επισημάνει την δυναμική του νεοσύστατου τμήματος βελτιώσεων Ν της φίρμας.
Στο εντυπωσιακό πίσω μέρος ξεχωρίζουν ο τεράστιος διαχύτης και η αεροτομή οροφής
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το αμάξωμα κάθεται πάνω σε ζάντες 19 ιντσών ελαφρού κράματος και υιοθετεί μια πολύ άκαμπτη ρύθμιση της ανάρτησης που κάνει το αυτοκίνητο σαν να είναι κολλημένο στο δρόμο. Σε σύγκριση με το νέο i30, το RN30 είναι 30 χιλιοστά πλατύτερο χάρη στα μυώδη εμπρός και πίσω φτερά, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχουν δύο κεραμικές απολήξεις, μέρος του ηλεκτρονικού συστήματος μεταβλητής εξάτμισης, παρέχοντας έτσι αύξηση της ακουστικής απόλαυσης, τη στιγμή που θα βυθιστεί το πεντάλ του γκαζιού.
Η καρδιά του πρωτότυπου είναι ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας απόδοσης 385 ίππων και 451 Nm ροπής, που παραδίδονται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός διπλού συμπλέκτη κιβώτιου ταχυτήτων. Επιπλέον το RN30 διαθέτει ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για να προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη σταθερότητα κατά τη διάρκεια των στροφών με υψηλή ταχύτητα.
Το τμήμα Ν για να μειώσει το συνολικό βάρος του πρωτότυπου αντί να χρησιμοποιήσει ενισχυμένα πολυμερή με ίνες άνθρακα ένωσε τις δυνάμεις της με την BASF για την ανάπτυξη νέων «υψηλής απόδοσης» πλαστικών υλικών. Το RN30 κάθεται 84 χιλιοστά πιο κοντά στο δρόμο από το κανονικό i30, και υπάρχουν διάφορες αεροδυναμικές λεπτομέρειες για τη βελτίωση της ροής του αέρα και, τελικά, τη βελτίωση των επιδόσεων
Το τμήμα Ν για να μειώσει το συνολικό βάρος του πρωτότυπου αντί να χρησιμοποιήσει ενισχυμένα πολυμερή με ίνες άνθρακα ένωσε τις δυνάμεις της με την BASF για την ανάπτυξη νέων «υψηλής απόδοσης» πλαστικών υλικών. Το RN30 κάθεται 84 χιλιοστά πιο κοντά στο δρόμο από το κανονικό i30, και υπάρχουν διάφορες αεροδυναμικές λεπτομέρειες για τη βελτίωση της ροής του αέρα και, τελικά, τη βελτίωση των επιδόσεων