ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το ανασχεδιασμένο λογότυπο της Mazda για την ψηφιακή εποχή έφτασε

1.333 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2025)
Το ανασχεδιασμένο λογότυπο της Mazda για την ψηφιακή εποχή έφτασε
2 Φωτογραφίες »

Σε επίπεδη μορφή το ανασχεδιασμένο λογότυπο.
Βελτιστοποιημένο για να ταιριάζει στην ψηφιακή εποχή και τα smartphones.
Ίσως η Mazda να διατηρήσει και το υπάρχον σήμα.
Συμπληρώνει 105 χρόνια ζωής η Mazda.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Σε επίπεδη μορφή το ανασχεδιασμένο λογότυπο

Μετά από 28 χρόνια η Mazda προχωρά στην ανανέωση του λογότυπου που τη συντροφεύει. Όπως θα περίμενε κανείς η ιαπωνική μάρκα δεν προχωρά στη ραγδαία μεταμόρφωση του σήματός της, ωστόσο επιλέγει μία πιο επίπεδη, βελτιστοποιημένη σχεδίαση, καθιστώντας το έτσι πιο συμβατό στην εποχή των smartphones και εν γένει της ψηφιακής εποχής. Η ανανέωση του εμπνευσμένου από τους γλάρους «Μ» λογότυπου της Mazda, σηματοδοτεί τον πιο σημαντικό επανασχεδιασμό του, από το ντεμπούτο του το 1997.

Συμπληρώνει 105 χρόνια ζωής η Mazda

Η μάρκα δεν έχει προχωρήσει ακόμα στην επίσημη παρουσίαση του λογότυπου, όπου και θα δώσει περισσότερες πληροφορίες στη δημοσιότητα, αλλά όλα τα μεγάλα ιαπωνικά Μέσα, επιβεβαιώνουν πως η αλλαγή αυτή βρίσκεται ήδη σε ισχύ. Αξίζει να σημειωθεί πως η επίσημη ανακοίνωση του ανασχεδιασμένου λογότυπου δεν αναμένεται να καθυστερήσει και υπολογίζεται πως θα γίνει είτε σήμερα (29/1), είτε αύριο (30/1), όπου η Mazda συμπληρώνει 105 χρόνια ζωής! Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ιδρύθηκε στις 30 Ιανουαρίου 1920.


Αριστερά βλέπετε το τρέχον σήμα και δεξιά το ανασχεδιασμένο.
2 Φωτογραφίες »

Αριστερά βλέπετε το τρέχον σήμα και δεξιά το ανασχεδιασμένο.

Ίσως η Mazda να διατηρήσει και τα δύο λογότυπα

Ένα ακόμα στοιχείο που αναφέρεται από τα ασιατικά ΜΜΕ είναι πως το νέο επίπεδο λογότυπο είναι πιθανό να συνυπάρχει με το σημερινό και να επιλέγεται ανάλογα με την εφαρμογή του. `Αλλωστε, μπορούμε να διακρίνουμε πως το νέο λογότυπο έχει χάσει την τρισδιάστατη οπτική του τρέχοντος, οπότε δε θα αποτελέσει έκπληξη εάν η Mazda διατηρήσει και το σημερινό 3D λογότυπο.

Ακόμα μία εταιρεία που άλλαξε λογότυπο

Με την αλλαγή του λογότυπου η Mazda μπαίνει σε ένα κλαμπ  εταιρειών που έχουν προχωρήσει σε ανάλογη κίνηση τα τελευταία χρόνια, συμπεριλαμβανομένων των: Volkswagen, Audi, MINI, BMW, Volvo, Lotus, Citroen, Renault, Nissan, Ford, Buick, Lancia, Lamborghini, Aston Martin, Geely και Jaguar.

Hyundai
BLINK EPITOIXEIOS