Το ηλεκτρικό Audi TT θα έχει νέο όνομα, άλλο σχέδιο και δικό του ήχο!
- Ξεκίνησαν οι εργασίες για τη δημιουργία του αντί-ΤΤ.
- Όλα ανοιχτά για τη σχεδίαση του ηλεκτρικού μοντέλου.
- Ψάχνουν ήχο καθώς δεν ταιριάζει αυτός του πεντακύλινδρου μοτέρ.
- Με διαφορετικό όνομα από το ΤΤ.
Ξεκίνησαν οι εργασίες για τη δημιουργία του αντί-ΤΤ
Από τις 18 Φεβρουαρίου 1998 έως τις 10 Νοεμβρίου 2023, η Audi κατασκεύασε συνολικά 662.762 ΤΤ. Μάλιστα, πριν από λίγους μήνες η γερμανική μάρκα αποχαιρέτησε το δημοφιλές μοντέλο της, το οποίο πέρασε με κάθε επισημότητα στην ιστορία της αυτοκίνησης. Αυτό όμως δε σημαίνει πως η Audi δεν έχει στο πλάνο της να φέρει τον αντικαταστάτη του, κάτι για το οποίο μίλησε ο εκπρόσωπος της Audi για την τεχνική ανάπτυξη, Daniel Schuster, δίνοντας τις πρώτες πληροφορίες για αυτό.
Όλα ανοιχτά για τη σχεδίαση του ηλεκτρικού μοντέλου
Μιλώντας στη βρετανική ιστοσελίδα, Autocar, το πρώτο που ειπώθηκε είναι πως το αυτοκίνητο το οποίο θα έρθει να καλύψει το κενό του ΤΤ θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό. Από κει και μετά, οι τομές τους οποίους εξετάζουν αυτό το διάστημα οι άνθρωποι της μάρκας είναι η σιλουέτα που θα έχει, αλλά και ο ήχος που θα προσφέρει. Σε ότι αφορά τη σχεδίαση ο Daniel Schuster ξεκαθάρισε πως όλα θα γίνουν από το μηδέν και πως δεν υπάρχει κάποια υποχρέωση το νέο μοντέλο να ακολουθήσει τα χνάρια του ΤΤ. Ως εκ τούτου ερευνώνται όλα τα σχέδια προκειμένου να επιλεγεί το κατάλληλο. «Η προσέγγιση της Audi δεν είναι να βγάλει τον κινητήρα καύσης, να βάλει έναν ηλεκτροκινητήρα και να έχουμε ένα ΤΤ με έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το ΤΤ θα είναι διαφορετικό», είπε ο Schuster.
Ψάχνουν ήχο καθώς δεν ταιριάζει αυτός του πεντακύλινδρου μοτέρ
Από κει και μετά, οι Γερμανοί της Audi ψάχνουν και τον ήχο που θα δώσουν στο νέο ηλεκτρικό μοντέλο. Στόχος, σύμφωνα με τον Daniel Schuster, είναι να βρουν κάτι ταιριαστό για την περίπτωση του αυτοκινήτου, όπως ήταν ο ήχος του πεντακύλινδρου μοτέρ στο ΤΤ, αλλά όχι τον ίδιο. Μάλιστα ο Schuster αποκάλυψε πως «είχαμε κάποια πρωτότυπα όπου αναπαράγαμε τον ήχο του πεντακύλυνδρου μοτέρ για το ηλεκτρικό, αλλά δεν ταίριαζε καθόλου. Επομένως, πρέπει να βρούμε έναν ήχο που θα είναι προσανατολισμός στο μοντέλο και θα προσελκύσει τους πελάτες. Ο ήχος πρέπει να είναι συγκεκριμένος».
Με διαφορετικό όνομα από το ΤΤ
Ολοκληρώνοντας τις δηλώσεις του, ο Daniel Schuster ξεκαθάρισε πως το αντι-ΤΤ θα έχει διαφορετικό όνομα, αλλά η θέση του στην γκάμα θα είναι παρόμοια. Τέλος, υπογράμμισε πως δεν πρόκειται να το δούμε σύντομα, αφού θα παρουσιαστεί «μέσα σε πέντε έως 10 χρόνια»!