Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Tο ηλεκτρικό μέλλον της Ford περιλαμβάνει και το Explorer

1.918 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2021)

Νέες αποκλειστικές πλατφόρμες ηλεκτρικών οχημάτων, την ανάπτυξη τωνμπαταριών IonBoost και λεπτομέρειες σχετικά με τα μελλοντικά της ηλεκτρικά οχήματα αποκάλυψε η Ford.

Το μέλλον της Ford είναι ηλεκτρικό και αυτό επιβεβαιώθηκε για μία ακόμα φορά από την παρουσίαση που έκανε η αμερικανική μάρκα στη διάρκεια της εκδήλωσης Capital Markets Day. Περνώντας χωρίς προλόγους στο κυρίως θέμα, η Ford ανέφερε πως επιταχύνει τις επενδύσεις της στον ηλεκτρισμό επενδύοντας 24,6 δισεκατομμύρια ευρώ μέχρι το 2025! Παράλληλα αποσκοπεί το 40% των πωλήσεών της να προέρχεται από ηλεκτρικά οχήματα έως το 2030.
 
Η Ford είπε ότι έχει πέντε παγκόσμιες πλατφόρμες οχημάτων, όμως η μετάβασή της στον ηλεκτρισμό θα επαναπροσδιορίσει τις αρχιτεκτονικές. Τα οχήματα που θα βασίζονται σε αυτές τις πλατφόρμες θα μπορούν να μοιράζονται κυψέλες μπαταρίας, συστήματα διαχείρισης μπαταριών, κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων.
 
Το πιο σημαντικό ωστόσο είναι η ύπαρξη μίας ευέλικτης πλατφόρμας ηλεκτρικών για κίνηση στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς που θα στηρίξει μια εντελώς νέα γενιά οχημάτων μεγάλου όγκου που θα φτάσουν στις αγορές από τώρα έως το 2030. Πολλές λεπτομέρειες επ αυτού δε δόθηκαν αλλά επιβεβαίωσε ότι τα οχήματα αυτά θα ποικίλουν και ανάμεσά τους θα βρίσκονται ηλεκτρικά οχήματα που θα ευνοούν τη δυναμική οδήγηση, SUV και crossover με δύο ή και τρεις σειρές καθισμάτων, Pick-Up, αλλά και επαγγελματικά. Μεταξύ αυτών η Ford είπε πως θα βρίσκεται η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Explorer, ενώ άφησε να εννοηθεί πως έρχεται και ένα ηλεκτρικό Ranger.
 
Από κει και πέρα υπάρχει και μία νέα εξειδικευμένη ηλεκτρική πλατφόρμα για Pick-Up και SUV, υπογραμμίζοντας πως οι προβλέψεις της αναφέρουν ότι το 1/3 της αγοράς των Pick-Up έως το 2030 θα είναι πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα.
 
Από κει και πέρα κάνοντας συγκεκριμένη αναφορά για την Ευρώπη είπε πως η συνεργασία της με τη Volkswagen είναι πολύ έξυπνη κίνηση καθώς οι Ευρωπαίοι προτιμούν μικρότερα οχήματα σε αντίθεση με τους Αμερικανούς.  
 
Τέλος για τις μπαταρίες ανέφερε πως μέσω της κοινοπραξίας BlueOvalSK θα κατασκευάσει μπαταρίες ιόντων λιθίου IonBoost, μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου IonBoost Pro (για επαγγελματικά οχήματα) και μπαταρίες στερεάς κατάστασης χαμηλού κόστους μεγάλης εμβέλειας. Τελευταίο αλλά πολύ σημαντικό, η Ford αναμένει ότι το κόστος της μπαταρίας θα μειωθεί κατά 40% στα μέσα της δεκαετίας, με ότι και αν αυτό συνεπάγεται στο κόστος αγοράς ενός ηλεκτρικού οχήματος!

Hyundai
NEXEN PROTES TOPOTHETISEIS