Το ηλεκτρικό pick-up Fisker Alaska έρχεται στην Ευρώπη
- Θα τηρεί τα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας πεζών σε αντίθεση με το Cybertruck
- Ξύλινη επένδυση ταμπλό, μεγάλη καρότσα και τη μεγαλύτερη ποτηροθήκη στον κόσμο
- Δύο μπαταρίες με αυτονομία από 379 χλμ. έως 547 χλμ. και έως 564 ίππους
- Δεν είναι γνωστό πότε θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη και σε τι τιμή
Θα τηρεί τα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας πεζών σε αντίθεση με το Cybertruck
Παρότι η Fisker επιβεβαίωσε πέρυσι την πρόθεσή της να ξεκινήσει την παραγωγή του Alaska από το πρώτο τρίμηνο του 2025, δεν ήταν σαφές εάν το νέο μοντέλο θα ήταν διαθέσιμο σε άλλες αγορές εκτός της Βόρειας Αμερικής. Η Fisker επιβεβαίωσε στην CES στο Λας Βέγκας ότι σχεδιάζει να εξάγει το επερχόμενο αμιγώς ηλεκτρικό pick-up της, το Alaska, και εκτός ΗΠΑ. Αυτό σημαίνει ότι, σε αντίθεση με το Tesla Cybertruck, το φορτηγό θα τηρεί τα πρότυπα ασφαλείας και θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στην Ευρώπη. Ωστόσο, η μάρκα σκοπεύει να παράγει περιορισμένο αριθμό από αυτά, γεγονός που θα μπορούσε να καταστήσει δύσκολο για τους Ευρωπαίους αγοραστές να το αποκτήσουν.
Ξύλινη επένδυση ταμπλό, μεγάλη καρότσα και τη μεγαλύτερη ποτηροθήκη στον κόσμο
Το pick-up αναμένεται να βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα FT31 που βασίζεται και το SUV Ocean, το οποίο αυτή τη στιγμή πωλείται στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη, αλλά διαθέτει μοναδικό σχεδιασμό και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Στο εσωτερικό, το Alaska έχει ξύλινη επένδυση στο ταμπλό και είναι εξοπλισμένο με την μεγαλύτερη ποτηροθήκη στον κόσμο, ενώ διαθέτει βάση για tablet και χώρο αποθήκευσης για γάντια εργασίας, φακούς και στυλό, στο μεγάλο κεντρικό υποβραχιόνιο. Τέλος, έχει μεγάλη καρότσα, η οποία μπορεί να μεγαλώσει από 1.372 χιλιοστά σε 2.286 χιλιοστά χάρη στο ανοιγόμενο χώρισμα που συνδέει την καρότσα και την πίσω καμπίνα του οχήματος.
Δύο μπαταρίες με αυτονομία από 379 χλμ. έως 547 χλμ. και έως 564 ίππους
Οι λεπτομέρειες ισχύος και προδιαγραφών δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, αλλά η Fisker είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι το Alaska θα είναι ικανό να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε χρόνους που κυμαίνονται από 3,9 δευτερόλεπτα έως 7,2 δευτερόλεπτα, ανάλογα με το ηλεκτρικό σύνολο. Επιπλέον, είναι πιθανό ότι το Alaska θα διαθέτει τους ίδιους κινητήρες με τα άλλα SUV της εταιρείας, τα οποία προσφέρουν από 275 ίππους στα βασικά μοντέλα έως και 564 ίππους, και θα πατάει σε τροχούς 20 και 22 ιντσών. Τέλος, οι οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο μπαταριών με χωριτικότητα 75kWh και 113kWh (Hyper Range), οι οποίες θα προσφέρουν αυτονομία 379 χλμ. και περίπου 547 χλμ. αντίστοιχα.
Δεν είναι γνωστό πότε θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη και σε τι τιμή
Αν και η Fisker επιβεβαίωσε ότι το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη, δεν είναι ακόμη σαφές πότε ακριβώς, ούτε πόσο θα κοστίσει. Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες, η Fisker σχεδιάζει να τιμολογήσει το Alaska στα 45.400 δολάρια στις ΗΠΑ, που ισοδυναμεί με περίπου 41.060 ευρώ με τις τρέχουσες συναλλαγματικές ισοτιμίες.