Δείτε τι είπε το αφεντικό του R&D της Kia για τα άμεσα πλάνα της φίρμας, τα ήπια υβριδικά Sportage και Cee`d, αλλά και το πλήρως ηλεκτρικό Niro EV. Ποια είναι τα ηλεκτρικά σχέδια των Κορεατών για τα επόμενα χρόνια;
H Kia θα λανσάρει την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V στο τωρινό Sportage, αλλά και στο επερχόμενο Cee`d νέας γενιάς. Σε συνέντευξή του ο αντιπρόεδρος του R&D του Hyundai Motor Group, Woong Chul Yang, είπε: «Στην Ευρώπη υπάρχει ζήτηση για ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, οπότε δουλεύουμε σε αυτό πάνω στο Sportage και στα μεσαία μας SUV, αλλά και στο νέο Cee`d. Αυτό συμβαίνει για να πιάσουμε τις αυστηρές προδιαγραφές CO2.».
Επιπλέον, η Kia επιβεβαίωσε πως θα λανσάρει αργότερα φέτος το Niro EV, δηλαδή την πλήρως ηλεκτρική έκδοση του Kia Niro. Το αυτοκίνητο διαθέτει μπαταρίες 64 kWh που του χαρίζουν αυτονομία 383 χλμ. Ωστόσο, ο κος Yang αποκάλυψε πως σκέφτονται να λανσάρουν και έκδοση με μικρότερη μπαταρία -μάλλον 32 kWh- για αυτούς που δεν χρειάζονται υψηλή αυτονομία κίνησης. Χάρη στο μικρότερο βάρος του Niro EV η αυτονομία δεν θα μειωθεί στο μισό.
Το αφεντικό του R&D αποκάλυψε πως η μπαταρία των 32 kWh ενδέχεται να τοποθετηθεί και σε μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση του Kia Stonic. Είπε χαρακτηριστικά: «Το Stonic EV είναι υπό σκέψη, καθώς στο Stonic ταιριάζει πολύ ο ηλεκτρισμός.». Ο κος Yang επιβεβαίωσε πως η εταιρεία του δουλεύει πάνω στις μπαταρίες στερεάς κατάστασης, κάτι που κάνει όλη η αυτοκινητοβιομηχανία.
Τα παραπάνω έρχονται σε συνέχεια των ανακοινώσεων της Kia στην έκθεση Consumer Electronics Show (CES) του Λας Βέγκας. Εκεί η κορεάτικη εταιρεία δήλωσε πως θα λανσάρει 16 «ηλεκτρισμένα» μοντέλα ως το 2025. Η κατανομή έχει ως εξής: πέντε πλήρως ηλεκτρικά, πέντε υβριδικά, πέντε plug-in υβριδικά και το πρώτο όχημα με κυψέλες υδρογόνου, το οποίο θα λανσαριστεί το 2020.