ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το ισχυρότερο Abarth έχει 240 άλογα και βασίζεται στο Fiat 600e
13 Φωτογραφίες »

Το ισχυρότερο Abarth έχει 240 άλογα και βασίζεται στο Fiat 600e

3.742 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2024)

- Πρώτες teaser εικόνες του ισχυρότερου «σκορπιού» όλων των εποχών.
- Ηλεκτρικό με 240 άλογα και νέα πλατφόρμα.
- Μοναδικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ειδικά ελαστικά.
- Τα σπορ καθίσματα κεντρίζουν το ενδιαφέρον στην καμπίνα.

Πρώτες teaser εικόνες του ισχυρότερου «σκορπιού» όλων των εποχών

Η Abarth και η Stellantis Motorsport συνεργάζονται για τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου, βασισμένο στο Fiat 600e. Συγκεκριμένα, θα πρόκειται για την πιο ισχυρή έκδοση του ηλεκτρικού ιταλικού SUV, αλλά και για τον ισχυρότερο «σκορπιό» που θα έχει κατασκευαστεί ποτέ, με ισχύ 240 ίππων. Συνεχίζονται οι δοκιμές εξέλιξης του μοντέλου, την ώρα που κυκλοφόρησαν οι πρώτες teaser εικόνες.

Ηλεκτρικό με 240 άλογα και νέα πλατφόρμα

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που ανακοινώνονται από την ιταλική μάρκα, το ισχυρότερο Abarth όλων των εποχών θα κινείται από ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 240 ίππων. Αυτοί είναι φυσικά πολλοί περισσότεροι από τους 156 ίππους του Fiat 600e. Η Abarth δίνει απλά το περίγραμμα του νέου μοντέλου που ετοιμάζει και δεν μπαίνει σε λεπτομέρειες. Υπό αυτό το πρίσμα ανακοινώνει πως την επιβράδυνση του αυτοκινήτου αναλαμβάνει ένα σύστημα πέδησης με μεγάλους δίσκους και δαγκάνες για ισχυρό φρενάρισμα με αντοχή στη σκληρή χρήση. Παράλληλα λέει ότι η σύμπραξή της με την Stellantis Motorsport απέδωσε την πλατφόρμα Perfo-eCMP, που αποτελεί μια συνολικά αναβαθμισμένη εκδοχή της eCMP πλατφόρμας αλλά με σπορ καταβολές.

Μοναδικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ειδικά ελαστικά

Το ανώνυμο crossover της Abarth έρχεται με ένα «μοναδικό» διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αλλά και ειδικά ελαστικά. Τα τελευταία, σύμφωνα με την Abarth «χρησιμοποιούν μαλακή σύνθεση στην εξωτερική άκρη και τη μέση του πέλματος και εξασφαλίζουν το μέγιστο δυνατό κράτημα χωρίς υψηλή φθορά, ενώ το ενσωματωμένο στο πέλμα φιλμ πολυουρεθάνης μειώνει το θόρυβο κύλισης κατά 20%».  

Τα σπορ καθίσματα κεντρίζουν το ενδιαφέρον στην καμπίνα

Η Abarth δεν αποκάλυψε καμία εικόνα του εσωτερικού (και μόνο καμουφλαρισμένες του εξωτερικού), αλλά είπε πως «το ενδιαφέρον κεντρίζουν τα καθίσματα με τα αγωνιστικά γονίδια που παράλληλα παραμένουν άνετα ακόμα και στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Συντίθενται από 4 διαφορετικά είδη αφρού και το σχήμα τους εξασφαλίζει όλη την απαιτούμενη πλευρική στήριξη στις στροφές».

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
VW