Τώρα, ο Tobias Buttner αποφάσισε να δώσει στο φως ένα ψηφιακό σχέδιο στο οποίο απεικονίζεται το επερχόμενο RS3 Sportback, παίρνοντας ως βάση τις επίσημες εικόνες που δημοσίευσε η Audi για το νέο A3 στις «απλές» του εκδόσεις.
Το ψηφιακό RS3 λαμβάνει εδώ νέο εμπρός προφυλακτήρα στον οποίο ενσωματώνονται τρεις μεγαλύτεροι αεραγωγοί (δύο στα άκρα και ένας χαμηλά), εμβλήματα «RS3», έναν ακόμη αεραγωγό πιθανότατα διακοσμητικό μεταξύ γρίλιας και καπό, χρωμιωμένες θήκες καθρεπτών και ποδιές στο πλάι, νέες ζάντες, νέο πίσω προφυλακτήρα με δύο στρογγυλές «μπούκες» και νέας σχεδίασης αεροτομή στο τέλος της οροφής.
Οι αναφορές κάνουν λόγο πως τα άλογα θα αυξηθούν στα 420 ή ακόμα και στα 450 με το πακέτο Performance έχοντας πάντα ως σταύλο τους τον γνώριμο 5κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,5 λίτρων. Δεν είναι υπερβολικό να πούμε πως στην Audi έχουν βάλει σκοπό να απαντήσουν στην Mercedes-AMG A 45 S που έχει πάρει κεφάλι στα hot-hatch τόσο στον τομέα της ιπποδύναμης με 421 άλογα όσο και στο 0-100 με 3,9 δευτερόλεπτα.
Το RS3 δεν θα παρουσιαστεί νωρίτερα από το S3, ωστόσο και οι δύο εκδόσεις αναμένεται να ντεμπουτάρουν το πολύ μέχρι τις αρχές του 2021.
Πολύ δύσκολο έργο του rs3 καθώς η αυτή η A class έχει μοτέρ εξωγήινης τεχνολογίας. Και να τα καταφέρει (ξαναλέω, δύσκολο) λοιπόν η Audi θα είναι στη σφαίρα του «θεωρητικού»/πίστας, καθώς στην καθημερινότητα οι επιδόσεις αυτές δεν γίνεται να βγουν, ΚΑΙ ΔΕΝ πρέπει ούτε κατά διάνοια. Και σε προς τους νυν και μελλοντικούς οδηγούς υπέρ-ισχυρών οχημάτων: δεν τα αγοράζουμε μόνο, αλλά τα ασφαλίζουμε κιόλας αφού τα κυκλοφορούμε σε δημόσιους δρόμους. Και σε περίπτωση που προκαλέσουμε ατύχημα (ή ακόμα χειρότερα δυστύχημα) ΔΕΝ έχουμε συμπεριφορά ΚΟΤΑΣ.... (ονόματα δε λέμε, οικογένειες δε θίγουμε)
Πολύ δύσκολο έργο του rs3 καθώς η αυτή η A class έχει μοτέρ εξωγήινης τεχνολογίας. Και να τα καταφέρει (ξαναλέω, δύσκολο) λοιπόν η Audi θα είναι στη σφαίρα του «θεωρητικού»/πίστας, καθώς στην καθημερινότητα οι επιδόσεις αυτές δεν γίνεται να βγουν, ΚΑΙ ΔΕΝ πρέπει ούτε κατά διάνοια. Και σε προς τους νυν και μελλοντικούς οδηγούς υπέρ-ισχυρών οχημάτων: δεν τα αγοράζουμε μόνο, αλλά τα ασφαλίζουμε κιόλας αφού τα κυκλοφορούμε σε δημόσιους δρόμους. Και σε περίπτωση που προκαλέσουμε ατύχημα (ή ακόμα χειρότερα δυστύχημα) ΔΕΝ έχουμε συμπεριφορά ΚΟΤΑΣ.... (ονόματα δε λέμε, οικογένειες δε θίγουμε)