H Μercedes πήρε κεφάλι στην μάχη των hot-hatch όταν παρουσίαση την AMG A 45 έκδοση με τους 421 ίππους του πανίσχυρου 2λιτρου κινητήρα της, ωστόσο η Audi δεν έχει πει την τελευταία της λέξη.
Το ενδιαφέρον στην κατηγορία στρέφεται στο επερχόμενο RS3 που θα λανσαριστεί σύντομα ακολουθώντας την προ μηνών αποκάλυψη του νέου A3 Sportback, έχοντας κάτω από το καπό του για μια ακόμη φορά τον 5κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 2,5 λίτρων. Οι φήμες κάνουν λόγο πως η ισχύς του θα είναι 420 άλογα και η ροπή του 500 Nm, ωστόσο υπάρχουν αναφορές που κάνουν λόγο πως με την νέα Performance έκδοση που θα προσφερθεί, η ιπποδύναμη θα φτάνει έως και τα 450 άλογα.
Ο ανεξάρτητος σχεδιαστικός οίκος της X-Tomi Design παρουσίασε την δική του πρόταση για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το γερμανικό hot-hatch ακολουθώντας την πετυχημένη συνταγή της προηγούμενης γενιάς που περιλαμβάνει: νέες ζάντες με περισσότερες ίντσες, μεγαλύτερα και ισχυρότερα φρένα, προφυλακτήρες με μεγαλύτερους αεραγωγούς, πιο μυώδεις θόλους , πλαϊνές ποδιές, νέο σύστημα εξάτμισης και μεγαλύτερη αεροτομή. Όσον αφορά την καμπίνα, η παρουσία bucket καθισμάτων θεωρείται δεδομένη, τα RS εμβλήματα θα υπάρχουν παντού ενώ το τιμόνι με την επίπεδη βάση θα ντυθεί πιθανότατα με Alcantara.
Αγνωστη είναι η ημερομηνία που το νέο RS3 θα κάνει ντεμπούτο λόγω των διεθνών εξελίξεων στο θέμα της πανδημίας. Θα προλάβει να παρουσιαστεί το 2020; O χρόνος θα δείξει.
Δεν πιστεύω ότι βρήκατε να πείτε τέτοια ασυναρτησία. Δηλαδή όταν ένας πιτσιρικάς παίρνει με τα λεφτά του μπαμπά ένα μεταχειρισμένο 10ετιας και μετά από λίγα χρόνια αφού βγάλει το δικό του χαρτζιλίκι το τουμπανιαζει υπερβολικά πολύ δεν είναι υπερβολή;; Ή μήπως το να έχεις ένα αμάξι μαμά 400-450 άλογα , σταθερό, δυνατό, πιο " αξιόπιστο" σίγουρα από το άλλο αμάξι της δεκαετίας που θα πειραχθει περισσότερο ισοδυναμεί σε μεγαλύτερο δημόσιο κίνδυνο; Μη λέμε βλακείες πάντως,οι ελληνικοί δρόμοι όντως κατά πλειοψηφία θέλουν extreme makeover ώστε να μπορούν όσοι έχουν την δυνατότητα να χαίρονται ελεύθεροι τα πανάκριβα εργαλεία τους. NO OFFENCE.
Αυτό καταλάβατε από το σχόλιο μου;δεν απαντώ γιατί μάλλον δεν καταλάβατε μάλλον το σχόλιο μου.καλη σας ημέρα
Δεν πιστεύω ότι βρήκατε να πείτε τέτοια ασυναρτησία. Δηλαδή όταν ένας πιτσιρικάς παίρνει με τα λεφτά του μπαμπά ένα μεταχειρισμένο 10ετιας και μετά από λίγα χρόνια αφού βγάλει το δικό του χαρτζιλίκι το τουμπανιαζει υπερβολικά πολύ δεν είναι υπερβολή;; Ή μήπως το να έχεις ένα αμάξι μαμά 400-450 άλογα , σταθερό, δυνατό, πιο " αξιόπιστο" σίγουρα από το άλλο αμάξι της δεκαετίας που θα πειραχθει περισσότερο ισοδυναμεί σε μεγαλύτερο δημόσιο κίνδυνο; Μη λέμε βλακείες πάντως,οι ελληνικοί δρόμοι όντως κατά πλειοψηφία θέλουν extreme makeover ώστε να μπορούν όσοι έχουν την δυνατότητα να χαίρονται ελεύθεροι τα πανάκριβα εργαλεία τους. NO OFFENCE.
450 άλογα για χρήση στον δρομο.μηπως είναι υπερβολή;