ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To νέο BYD με τα 1.300 άλογα είναι πιο αργό από την Porsche Taycan;

2.140 Επισκέψεις στο άρθρο (16/11/2024)
To νέο BYD με τα 1.300 άλογα είναι πιο αργό από την Porsche Taycan;
5 Φωτογραφίες »

- Δέκα δευτερόλεπτα πιο αργό από την Porsche Taycan Turbo GT στη πίστα του Nurburgring
- Αποδίδει 1.305 άλογα με 1.690 Nm ροπής και ζυγίζει 2.475 κιλά
- Από 217.382 ευρώ στην αγορά της Κίνας, ενώ το περιμένουμε και στην Ευρώπη

Δέκα δευτερόλεπτα πιο αργό από την Porsche Taycan Turbo GT στη πίστα του Nurburgring

Το αμιγώς ηλεκτρικό σούπερκαρ, βρέθηκε στη πίστα του Nurburgring για δοκιμές και σταμάτησε τα χρονόμετρα σε 7:14:900, περίπου δέκα δευτερόλεπτα από πιο αργά από τη Porsche Taycan Turbo GT. H κινέζικη φίρμα μοιράστηκε πλάνα από τον ταχύτερο γύρο, στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αφήνοντας να εννοηθεί ότι το U9 μπορεί να μην έχει αξιοποιηθεί στο μέγιστο των δυνατοτήτων του. Στο βίντεο, φτάνει τα 275 χλμ./ώρα στην τελευταία μεγάλη ευθεία της γερμανικής πίστας ενώ στις 7 Νοεμβρίου σε μία οβάλ πίστα έφτασε τα 392 χλμ./ώρα. Μία πιθανή εξήγηση για την πιο προσεκτική προσέγγιση του οδηγού κατά τον γρήγορο γύρο είναι η πιθανότητα κάποιου τεχνικού προβλήματος στο αυτοκίνητο.

Αποδίδει 1.305 άλογα με 1.690 Nm ροπής και ζυγίζει 2.475 κιλά

Το κινέζικο σούπερκαρ χρειάζεται μόλις 2,36 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ./ώρα και εφοδιάζεται με 4 ηλεκτρικά μοτέρ, έχει συνδυαστική ιπποδύναμη 1.305 άλογα, ροπή 1.690 Nm και ζυγίζει 2.475 κιλά ενώ η μπαταρία 80 kWh υπόσχεται αυτονομία 465 χιλιομέτρων. Οι μηχανικοί της BYD πέρασαν έξι μήνες δοκιμάζοντας το U9 στο Nürburgring, πειραματιζόμενοι σε μια σειρά από ρυθμίσεις και αλλαγές ελαστικών. Παρά αυτή τη προσπάθεια, ο χρόνος του γύρου υποδηλώνει ότι υπάρχει ακόμα περιθώριο βελτίωσης. Ωστόσο, δεν είναι σαφές εάν η BYD σκοπεύει να επιστρέψει στην «Πράσινη Κόλαση» για άλλη μια προσπάθεια να μειώσει τον χρόνο της.

Από 217.382 ευρώ στην αγορά της Κίνας, ενώ το περιμένουμε και στην Ευρώπη

Κλείνοντας, ο χρόνος του θα προστεθεί στην επίσημη λίστα του Nürburgring, μόλις η BYD ολοκληρώσει κάποιες διαδικασίες πιστοποίησης. Σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης, η καθυστέρηση αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι το μοντέλο παραγωγής δεν έχει εισαχθεί ακόμη στην ευρωπαϊκή αγορά. Εν τω μεταξύ, στην Κίνα, το U9 είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία, με τιμές που ξεκινούν από 217.381 ευρώ.

FORD
WINTER SEAT