Old Vs New: Ξέχνα το Honda Civic που ήξερες!
H νέα γενιά του Honda Civic αναμένεται να φτάσει στο ελληνικό έδαφος σύντομα με νέα φιλοσοφία σε σχεδιασμό, ενώ θα διατίθεται αποκλειστικά με υβριδικό κινητήριο σύνολο.
Ασπάστηκε τον υβριδισμό το νέο Civic
Πάρα την μεγάλη άνοδο που σημειώνουν σε πωλήσεις τα SUV, η κατηγορία των μικρομεσαίων συνεχίζει να βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων καταναλωτών, αφού τα μοντέλα της κατηγορίας αυτής έχουν την δυνατότητα να προσφέρουν τους μεγάλους χώρους και τις οικονομικές μετακινήσεις που επιθυμεί ένας οικογενειάρχης. Ένα μοντέλο που έχει γράψει την δική του ιστορία στην κατηγορία πανευρωπαϊκά είναι το Honda Civic, το οποίο βρίσκεται πλέον στην 11η γενιά του και ετοιμάζεται να έρθει και στην χώρα μας μια αρκετά διαφορετική φιλοσοφία σε σχέση με το πρόγονό του. Πάμε να δούμε τις αλλαγές που θα φέρει μαζί της η νέα γενιά:
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Σχεδίαση: Λιγότερο επιθετικό αλλά πιο κομψό
Το προηγούμενο Civic διακρινόταν για την πολύ επιθετική -έως ακραία- σχεδίασή του, αφού εξοπλιζόταν με μεγάλους αεραγωγούς τόσο μπροστά όσο και πίσω, μοχθηρά φωτιστικά σώματα, έντονη coupe οροφή αλλά και σπορ πίσω μέρος. Η νέα γενιά έρχεται τώρα πολύ διαφοροποιημένη σε αυτό το κομμάτι, αφού αποβάλλει το κοφτερό bodykit και υιοθετεί ένα πιο συντηρητικό αλλά παράλληλα κομψό παρουσιαστικό. Στην παραπάνω αλλαγή συνετέλεσε το χαμήλωμα της γραμμής του καπό κατά 25 χλστ., ενώ η βάση της μπροστινής κολόνας έχει τοποθετηθεί πιο πίσω για να ευθυγραμμιστεί με το κέντρο των μπροστινών τροχών. Το νέο Civic έχει συνολικά μία πιο «αθόρυβη» επιφάνεια, με πιο καθαρές γραμμές, χωρίς έντονα χαρακτηριστικά.
Η διάσημη πρακτικότητα του Civic παραμένει βασικό χαρακτηριστικό. Για παράδειγμα, οι πλαϊνοί καθρέπτες είναι πλέον τοποθετημένοι απευθείας στις εμπρός πόρτες, συμβάλλοντας στη μείωση των περιττών τυφλών σημείων και υποστηρίζοντας την ασφάλεια οδηγών και επιβατών. Το μεταξόνιο είναι μεγαλύτερο κατά 35 χιλιοστά και αυτό επέτρεψε στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν έναν πιο άνετο χώρο στην καμπίνα (παρά το πιο compact μήκος σε σχέση με τον προηγούμενο) καθώς και να βελτιώσουν τη δυναμική απόδοση και τη σταθερότητα του αυτοκινήτου στην ευθεία.
Νέο Civic, νέα εποχή!
- Δεν είναι πλέον κοφτερό, είναι όμως κομψό
- Πιο hi-tech στην καμπίνα και μίνιμαλ
- Τέλος οι θερμικοί κινητήρες, μόνο υβριδικό με 184 PS
Σας πειράζει που το Civic από βενζινοκίνητο και επιθετικό σε σχεδίαση έγινε υβριδικό και λίγο πιο συντηρητικό; Θα κάνει επιτυχία στην Ελλάδα;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »